آشفته بازار مسکن - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره۱۲۷

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۷ – آشفته بازار مسکن

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: «عزم جزم غارت شدگان برای احقاق حقوقشان» ، «آشفته بازار مسکن» و «بی عملی رژیم در جریان سیل استان گلستان»

اخبار مجله اقتصادی اجتماعی


۲۴۴ روستا و بیش از ۲۰۰ هزار نفر در خوزستان درگیر سیل شدند.آشفته بازار مسکن - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۷

مدیرکل امور روستایی استانداری رژیم درخوزستان گفت: ۲۴۴ روستا و بیش از ۲۰۰ هزار نفر در خوزستان درگیر سیل شدند. وی افزود: در این رابطه بسیاری از روستاها آسیب دیدند و در زمان سیل به صورت ۱۰۰درصدی دچار آبگرفتگی شدند و برخی از روستاها نیز در محاصره سیلاب قرار گرفتند و خسارت‌های جدی به آنها وارد شد.

خرید گندم با قیمت نازل ۱.۷۰۰ از کشاورزان توسط رژیم


به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا؛ در سالجاری دولت قیمت ۱.۷۰۰ تومان را برای خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم از کشاورزی تعیین کرد. این قیمت مورد اعتراض کشاوزان قرار گرفت چرا که افزایش نرخ دلار و هزینه جاری کشاورزی خیلی بیشتر از قیمت تعیین شده می باشد.

خسارتهای اجتماعی مواد مخدر در رژیم آخوندی


پاسدار اسکندر مومنی سرکرده ستاد باصطلاح مبارزه بامواد مخدرگفت: منشأ ۷۵ درصد طلاق‌های صورت گرفته در کشور را اعتیاد دانست و افزود: ۷۰ درصد زندانیان به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مواد مخدر مرتبط هستند و بخش مهمی از آشفته بازار مسکن - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۷سرقت‌ها و بیماری‌های واگیردار نیز ناشی از اعتیاد است.

بر اساس برآورد انجام شده بیش از ۱۱ درصد تولید ناخالص ملی صرف موضوعات مختلف مربوط به مواد مخدر می‌شود.

افزایش قیمت شکر تا ۱۰ هزارتومان


محمد رضا پور محمدی استانداررژیم درآذربایجان شرقی گفت: شکر به قیمت ۴,۲۰۰ تومان به فروشندگان ارائه شده است اما در بازار به قیمت ۱۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد. باندهای مافیای حکومتی با احتکار و فروش چندین برابر قیمت شکر، دلیل اصلی افزایش قیمت شکر هستند.

افزایش شاخص فلاکت درتمام کشور و بالاترین سطح آن در استان چهارمحال بختیاریآشفته بازار مسکن - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۷


شاخص فلاکت که نتیجه جمع نرخ بیکاری و تورم است، در استان چهار محال و بختیاری ۴۸.۹ درصد بوده است که این مقدار در مقایسه با سایر استان‌ها بیشترین مقدار شاخص فلاکت است. این نشان می‌دهد در سال ۱۳۹۷ فقر در استان چهارمحال و بختیاری در مقایسه با سایر استان‌ها بیشتر بوده است.

وضعیت اسفبار بیکاری زنان درحکومت آخوندی


زنان کارگر نخستین قربانیان بحران‌های اقتصادی محسوب می شوند و هرگاه برنامه اخراج یا تعدیل نیرو پیاده سازی می شود، زنان در صف اول قرار دارند و بسیاری از کارفرمایان معتقدند که زنان در صورت ازدواج و بارداری بهره وری کمتری دارند و با وجود تجربه و مهارت لازم، کنار گذاشته می شوند.

سال گذشته ۳۸.۶ درصد زنان ۱۵ تا ۲۹ ساله بیکار بودند.سهم جمعیت بیکار زنان ۱۰ ساله و بیشتر و نیز فارغ التحصیلان آموزش عالی از کل بیکاران ۶۵.۹ درصد بوده است. زنان ۸۰ درصد شاغلان بدون بیمه را تشکیل می دهند.

گرانی سرسام آور و خالی‌تر شدن سبد خانوارها از میوه


میوه های نوبرانه فصل تابستان شامل گیلاس ۷۴۰۰۰ تومان، گلابی ۵۹۰۰۰ تومان و زردآلو ۶۴۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسند.

...........................................

گزارش اول « عزم جزم غارت شدگان برای احقاق حقوقشان


آشفته بازار مسکن - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۷

دست های پشت پرده هر کاری دلش خواسته کرده این شعار ده ها زن ومرد مالباخته وغارت شده است که هر روز جلوی موسسات وابسته به سپاه پاسداران جمع میشوند .

مردان وزنانی که نه خسته میشن ونه از هجوم وحشیانه نیروهای سرکوب دولتی می ترسن . زنان ومردانی که با چهره هایی مصمم دست به افشاگری این کلاهبرداری دولتی می زنن واز مطالبات به حقشون کوتاه نمی آن . باهم به دیدن این تحصنها می ریم تا صدای به حقوشون را بشنویم.

گزارش دوم « آشفته بازار مسکن »


درحالی که سفره های مردم به دلیل تورم وگرانی افسارگسیخته هر روز کوچک وکوچکتر می شود .داشتن سرپناهی برای زندگی هم به آرزویی دست نیافتنی برای مردم تبدیل شده وهرروز به دلیل گرانی روزافزون کرایه خانه و مسکن به حاشیه شهرها وبافت های فرسوده کشیده می شن تا جایی که به اعتراف رئیس سازمان امور اجتماعی رژیم جمعیت ۱۹ میلیونی را تشکیل میدن که بایستی با این آشفته بازار مسکن شاهد افزایش آن هم باشیم.

گزارش سوم «بی عملی رژیم درجریانسیل استان گلستانآشفته بازار مسکن - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۲۷


امروز گزارشی داریم از وضعیت سیلزدگان در استان گلستان استانی که در دوماه اخیر ۳ دور مورد هجوم سیل قرار گرفت وهربار خسارات هنگفتی را به دارایی های مردم وارد کرد ولی بعداز گذشت این همه مدت رژیم آخوندی بجز تبلیغات پوشالی هیچ کار جدی برای جبران خسارت به مردم نشده است درهمین رابطه بهتره که به صحبتهای مردم سیلزده گوش کنیم .

مطالب مرتبط

رنج سیلزدگان و دجالیت کارگزاران – مجله اجتماعی، اقتصادی

سیل و وعده‌های سر خرمن آخوندها

لطفا به اشتراک بگذارید: