تجمعات اعتراضی مردم رنجدیده – ریتوییت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – تجمعات اعتراضی مردم رنجدیده آخوندی

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازی

تابلو رنج


ایران امروز، تابلویی از درد و رنج مردمی هست که از ۴۰ سال ستم آخوندها زخم های زیادی به پیکر داره. هرچند رژیم تلاش میکنه با قدرت نمایی پوشالی به نیروهاش روحیه بده یا با علم کردن جنگ اذهان رو از واقعیتهای دردناک ایران منحرف کنه اما کاربران فضای مجازی این تصاویر رو پیش چشم همه میذارن.

تجمع پیرمرد و پیرزنان آبادانی که تنها راه معشیت آنان، حقوقی است که ماهیانه از بهزیستی دریافت می‌کنند. این هم‌وطنان چندین ماه است که مستمری خود را از بهزیستی دریافت نکرده‌اند. اندونزی ۱۱سال بعد از سونامی و خرمشهر ۳۳سال بعد از آزادسازی ... علتش چیست؟

تجمعات اعتراضی مردم رنجدیده – ری‌توئیت

طی چند روز اخیر، نیروهای جنایتکارسپاه مستقر در پاسگاه روستای "سردوش" از توابع #مریوان اقدام به قطع درختان کرده‌اند. این جنایتکاران حتی به درختان هم رحم نمی کنند. امید به زندگی در ایران تحت حاکمیت آخوندها به صفر رسیده .بیشترین «اقدام به خودکشی» در خراسان شمالی از سوی «زنان ۱۹تا۳۰ سال» است تنها راه نجات نابودی رژیم است گام اول در هم کوبیدن #سپاه

خشمی که هر روز از شهری و خیابانی در ایران آخوندزده به فریاد تبدیل می‌شود: بعد از #چهل_سال_دیکتاتوری «آشغال باید ببریم برای بچه هایمان سر سفره! مرگ بر خامنه ای!» خشم مردمی که خمینی انقلابشان بر ضد دیکتاتوری سلطنتی و برای آزادی را به سرقت برد

- نمایش تکراری و مهوع مبارزه با فساد ، چرا؟ نشست سردژخیم قضایه با برخی ایادی رژیم در پوش دست اندرکران رسانه ای . فساد سروپای وجودتان را گرفته تنها راهش این است که گورتان را از این مملکت گم کنید.

ملت گدایی می کند = آخوند خدایی می کند


تنها راه حل مشکل = سرنگونی رژیم ولایت فقیه بدست مردم ایران

کاربری با اشاره به تاثیر تحریمها نوشته: پولی که ایران به بیروت می‌فرستاد ماهیانه ۸۰ میلیون دلار بود است که به ۴۰ تا ۵۰میلیون کاهش یافته است. بیروت، کاسه گدایی حزب الله ! تحریم های آمریکا باعث شده سپاه پاسداران کمکهای خود به حزب الله لبنان را به میزان نصف کاهش بدهد. حزب الله کاسه گدایی به دست گرفته و صدقه و خیرات مردم را جمع آوری و صرف هزینه های خود می کند.

بخشی از توییتها هم به پیشینه ربیعی که به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شده اختصاص داره. انتصاب ربیعی به عنوان سخنگوی دولت ورشکسته روحانی، نشان افلاس رژیم، ۲ روز پس از یاوه گویی های خامنه ای در باب بکارگیری جوانان است! ربیعی دستیار سابق فلاحیان خونخوار.

مسئول شاخه کارگری حزب جمهوری اسلامی و از فرماندهان سپاه از آغاز تاسیس. او از ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۲ در دورهٔ وزارت محمد ری شهری و علی فلاحیان، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت اطلاعات. هیولای کت شلواری و دژخیم سابقه دار سخنگوی دولت شیاد شد! کم کم داره بازی بین اصلاح طلب و اصولگرا از طرف خود نظام جمع میشه و همه برمیگردن به ماموریت اصلی : حزب فقط حزب الله!

سخنگوی دولت شیاد باید که جلادی مثل ربیعی باشد!


و باز هم توییتهای پر از امید وانگیزه برای براندازی و تغییر در ایران. من طرفدار هیچ حزب و فکر نیستم ولی به شدت #براندازم و همراه تمام #براندازان با هر فکری و میدانم هرکس غیر این حرکت کند و مردم رو به بیراهه هدایت کند دشمن مردم است! هرکس باشد!

سرنگونی رژیم بایدبدست خودماملت صورت بگیره وبایدترسمون روکنارگذاشته وبه غیرت بیائیم وازبیشرفی شرم کنیم!آزادی دریک قدمی ماست ولی باید بهایش را بپردازیم! بعد از وقایع دی۹۶، کمتر ایرانی پیدا میشه که هنوز از کثافتکاری حکومت بی خبر باشه. پس الان اگر افرادی ادعای روشنگری و آزادی خواهی دارند باید برنامه ریزی ۲۴ساعته اعتصابات-تظاهرات را برای تحقق براندازی دنبال کنند! پرداختن به مسائل جانبی یعنی اتلاف وقت...

دیکتاتوری ولایت فقیه در سراشیب سقوط باز هم مثل همیشه به سرکوب و خفقان و شکنجه و اعدام روی آورده اما باید بداند که دیگر زمان اینکارها گذشته و با این کار هرروز گور خودش را عمیق تر میکند و به زباله دان تاریخ انداخته میشود
بدونیم که تغییر رژیم از آنچه که فکر میکنیم٬ بسیار به ما نزدیکتره.



مطالب مرتبط

وضعیت سیلزده‌ها دو ماه پس از سیل – ری‌توئیت

غارت اموال مردم به اشکال مختلف

لطفا به اشتراک بگذارید: