حرکتهای اعتراضی هموطنان به ستوه آمده از سرکوب و چپاول آخوندی

اعتراضات هموطنانمان به چپاولگری و ستم آخوندی در تهران و ارومیه


تهران ـ تجمع اعتراضی غارتشدگان مقابل بانک مرکزی رژیم

رانندگان خودروهای مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در اعتراض به نپرداختن حقوق های عقب مانده شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

روز سه‌شنبه ۷خرداد۹۸ جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه غارتگر کاسپین وابسته به سپاه پاسداران در اعتراض به غارت دارایی و برآورده نشدن مطالبات‌شان در مقابل ساختمان بانک مرکزی رژیم در تهران تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان از جمله شعار می‌دادند:

حاصل کار دولت نقض حقوق ملت

چه تدبیر قشنگی غارت و ناامیدی
غارت ملی شده نقض امانت شده

غارت‌شدگان کاسپین و جمعی از غارت‌شدگان سایپا دیزل در تهران و رانندگان خودروهای شهرداری در ارومیه روز سه‌شنبه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

طی هفته گذشته در شهرهای مختلف تجمعات زیادی از طرف غارت‌شدگان توسط مؤسسه‌های رنگ و وارنگ وابسته به سپاه پاسداران و سایر ارگانهای حکومتی برگزار شد.

مردمی که قربانی یک کلاهبرداری دولتی شده و تمامی دارایی خود را از دست داده‌اند.

این مردم به‌رغم سرکوب و ضرب ‌و شتم نیروهای دولتی دست از خواسته‌های به‌حق خودشان بر نداشته و به اعتراضاتشان ادامه می‌دهند.

اعتراضات و تجمعات غارت شدگان در اکثر شهرها به‌خصوص شهرهای بزرگی مانند تهران و مشهد و... ادامه دارد.

غارت‌شدگانی که اساساً توسط مؤسسات چپاولگر وابسته به سپاه پاسداران غارت شده‌اند، و اکنون نه تنها هیچ مقام و نهادی پاسخگوی آنها نیست، بلکه رژیم با سرکوب آنها تلاش می‌کند تا بلکه صدای آنها را خاموش کنند.

پنجشنبه ۲۴اردیبهشت ۹۸مالباختگان پدیده وابسته به سپاه پاسداران، در اعتراض به غارت دارایی‌شان، مقابل استانداری رژیم در مشهد تجمع کردند.

مأموران جنایتکار انتظامی و یگان ویژه ضدشورش، با گاز فلفل به غارت‌شدگان حمله کرده و مورد ضرب ‌و شتم قرار دادند. آنها در مقابل نیروی سرکوب ایستادگی کردند که تعدادی از تجمع‌کنندگان دستگیر شدند.

تجمع‌کنندگان در مشهد شعار می‌دادند: «دولت به این بی‌غیرتی هرگز ندیده ملتی، دولت به این بی‌غیرتی هرگز ندیده ملتی.حتی اگر بمیرم پولم رو پس می‌گیرم، حتی اگر بمیرم پولم رو پس می‌گیرم».

 
لطفا به اشتراک بگذارید: