رحمانی فضلی: از دی ماه ۹۶ تا هراتفاق دیگری روزشمار برای پایان حکومت گذاشتند

رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم : از دی ماه ۹۶ تا هر اتفاق دیگری روزشمار برای پایان حکومت گذاشتند.


آنان اعتراضات عمومی، خستگی مردم و نارضایتی عمومی را می خواهند.

در حال حاضر ما در شرایط خاصی قرار داریم. به صورت ناخواسته وارد شرایط بین المللی شده ایم که به ما تحمیل شده است.

رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم گفت : از دی ماه ۹۶ تا هر اتفاق دیگری، روزشمار برای پایان حکومت گذاشتند. آنان اعتراضات عمومی، خستگی مردم و نارضایتی عمومی را می خواهند.

وی افزود : در حال حاضر ما در شرایط خاصی قرار داریم. به صورت ناخواسته وارد شرایط بین المللی شده ایم که به ما تحمیل شده است.

رحمانی فضلی در ادامه گفت: ممکن است شروع هر اقدام نظامی با دشمنان باشد ولی پایانش با آنان نیست، شاید مکان و جغرافیای آن را تعیین کنند؛ اما حوزه جغرافیایی را نمی توانند تعیین کنند و این موضوع به ضرر منطقه است.

وی با توسل به تهدیدهای تروریستی اضافه کرد: ما امنیت را در منطقه یکپارچه میخواهیم وهمه باید بدانند که نگاه ایران به منطقه امنیت یکپارچه با همکاری تمام کشورهای منطقه است. هر عاملی که یکپارچگی و امنیت منطقه را بهم بزند دامنه آن همه جا را فراخواهد گرفت.

وزیر کشور رژیم در بخش دیگری از صحبتهای وحشت‌‌آلود خود گفت: با فشارهایی که در حوزه تحریم، تبلیغاتی و سیاسی وجود دارد، (باید) خود را در حالت دفاع کامل قرار دهیم. آنها برای تامین منافع خود هرکاری انجام می دهند. عوامل ثالثی که در منطقه می خواهند آتش بیار معرکه شوند... هیچ بعید نیست که بخواهند در منطقه مساله جدیدی را آغاز کنند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: