سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: کارزار فشار حداکثری به رژیم ایران ادامه دارد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: کارزار فشار حداکثری بر رژیم ایران برقرار خواهد ماند، مسأله فقط سلاح هسته ای نیست،


مسأله حمایت رژیم ایران از تروریسم و رفتار شرورانه آنها در سراسر منطقه است.در صورت توجه جدی رژیم ایران به ۱۲ ماده که وزیر پمپئو بیش از یک سال پیش مشخص کرد، ما آماده خواهیم بود که حول آن گفتگو کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: کارزار فشار حداکثری بر رژیم ایران برقرار خواهد ماند. مسأله فقط سلاح هسته ای نیست. مسأله حمایت رژیم ایران از تروریسم در منطقه و رفتار شرورانه آنها در سراسر منطقه هم هست.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون تحقق عدم دسترسی رژیم ایران به سلاح اتمی در عین اینکه دونالد ترامپ گفته که سیاست دولت وی تغییر رژیم در ایران نیست گفت: رئیس جمهور و وزیر خارجه گفته اند که رژیم ایران تمایل به مذاکره دارد، ولی تا آن زمان، ما در کارزار تحریمهایمان و کارزار فشار حداکثری مان تزلزل ناپذیر و ثابت قدم باقی می مانیم. این سیاست ما بوده و همچنان سیاست ماست. مسأله فقط سلاح هسته ای نیست. مسأله حمایت رژیم ایران از تروریسم در منطقه و رفتار شرورانه آنها در سراسر منطقه است

وی افزود: ما در پیامهایمان در رابطه با گفتگو با رژیم ایران کاملا روشن صحبت کرده ایم، کارزار فشار حداکثری، تحریهای اقتصادی روی میز باقی می ماند و در صورتی که رژیم ایران توجه جدی به ۱۲ مادهیی که وزیر پمپئو بیش از یک سال پیش مشخص کرد، بکند ما آماده خواهیم بود که حول آن گفتگو کنیم.

سایت وزارت امور خارجة آمریکا ۸/۳/۹۸
لطفا به اشتراک بگذارید: