مجله اجتماعی، اقتصادی -آب خوردن نداریم

آب خوردن نداریم

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: «آب خوردن نداریم» ، «خودکشی نمادی از نهایت ستم و غارت در ایران» و «سرکوب مردم تحت عنوان روزه خواری»

اخبار مجله اقتصادی اجتماعی


کمبود مسکن وافزایش ۱۱۲ درصدی قیمت زمین درتهرانآب خوردن نداریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۲


به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس رژیم کشور با ۴ میلیون خانه خالی در کشور مواجه است. سایت حکومتی آفتاب نوشت. کشور سالیانه به حداقل یک میلیون واحد مسکونی نیاز دارد. این در حالیست که ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشوروجود دارد.

مطابق گزارش بانک مرکزی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل ۱۲.۵ درصد و نسبت به اردیبهشت پارسال ۱۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد

۵۰۰ هزار تومان برای هر بار دیالیز بیماران کلیوی


معاون وزیر بهداشت رژیم حریرچی هزینه هر بار دیالیز را ۵۰۰ هزار تومان برای بیماران اعلام کرد. این درحالی است که اکثر جمعیت ایران زیر خط فقر زندگی می کنند و توان پرداخت این قیمت را ندارند.

افزایش قیمت کوشت مرغ هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان


نائب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور از افزایش قیمت مرغ و موافقت وزارت جهادکشاورزی رژیم خبر داد و گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش می یابد.

نرخ تورم تولیدکننده فصل زمستان ۴۷.۵ درصد شدآب خوردن نداریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۲


درصد تغییرات میانگین شاخص کل قیمت تولیدکننده در چهار فصل منتهی به فصل زمستان سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل (میانگین تورم تولیدکننده) معادل ٤٧,٥ درصد بوده که نسبت به تورم چهار فصل منتهی به فصل پاییز سال ١٣٩٧ (٣٤.٨ درصد) افزایش داشته است.

گرانی قیمت شوینده ها


دبیر انجمن حکومتی تولید کنندگان پودر شویند ه گفت در اواخر خرداد ماه سال جاری قیمت شوینده ها ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت و با صدور مجوز قیمتها ی جدید شویند ه ها، در اواخر خرداد اجرایی می شود.

...........................................

گزارش اول: آب خوردن نداریمآب خوردن نداریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۲


امروزگزارشی داریم ازشهرک اَنجّم آباد رباط کریم. شهرکی درنزدیکی پایتخت با ۱۸۰۰۰ جمعیت در این شهر مردمی زندگی میکنند که حتی آب آشامیدنی سالم برای نوشیدن ندارند.چه برسه به حداقلهای یک زندگی شهری .

امروز با مشکلات مردمی آشنا می شیم که دیگر از وعده های پوشالی شهرداری خسته شدند و صدای اعتراضشون بلنده . با هم به دیدن این گزارش میریم .

.........................................

گزارش دوم : خودکشی نمادی از نهایت ستم و غارت در ایرانآب خوردن نداریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۲


هر روز تعداد بیشتری از مردم محروم میهنمون به دلیل انبوه کمبودها ومعضلات اجتماعی از جمله فقر وبیکاری به زیر خط فقر می روند ؛ به همین علت شاهد افزایش پدیده شوم خودکشی در بین مردم میهنمون هستیم .

این روزها با آمارتکان دهنده ای از خودکشی مواجهیم .خبرهایی که دل هر انسانی را به درد می آورد . هر چند که خودکشی پاسخی به ظلم و ستم رژیم آخوندی نیست بلکه ایستادگی و نه گفتن به ظلم راهگشای همه مردم دنیا برای رسیدن به خواستهای بر حق همه انسانها بوده است.

امروز گزارشی داریم از پدیده خودکشی که به ریشه ها وعلل آن می پردازد با ما در این گزارش همراه باشید.

...................................

گزارش سوم: سرکوب مردم تحت عنوان روزه خواری خواریآب خوردن نداریم - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۲


رژیم آخوندی برای کنترل اوضاع ملتهب اجتماعی دست به هر اقدامی می زند.از جمله این اقدامات در ماه رمضان شاهد طرح سرکوبگرانه مردم تحت عنوان مبارزه با روزه خواری بودیم . تشدید این اقدام سرکوبگرانه نشانه ضعف وبن بست رژیم از مهار اوضاع بحرانی جامعه می باشد. درهمین رابطه گزارشی تهیه شده که به آن توجه کنید .

مطالب مرتبط

مجله اجتماعی، اقتصادی-فقر و سرکوب در سیستان و بلوچستان

سه دختر خردسال در بخش پلان چابهار در هوتگ غرق شدند

لطفا به اشتراک بگذارید: