مجله اجتماعی، اقتصادی – بهداشت نایاب و آلودگی فراوان

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۴ – بهداشت نایاب وآلودگی فراوان

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: «بهداشت نایاب و آلودگی فراوان» ، «وضعیت استان لرستان ۲ ماه بعد از سیل» و «پروژه های نیمه تمام نمادی از غارتگری»

اخبار اجتماعی اقتصادی


۱۳ هزار تومان هزینه یک وعده سیب زمینی آب پزبهداشت نایاب آلودگی فراوان - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۴


وعده غذایی کارگران مخصوصاً کارگران پروژه‌ای یا ساختمانی که دور از منزل و خانواده زندگی می‌کنند، سیب‌زمینی آب‌پز است؛ حال شما حساب کنید چهار برابر شدن قیمت سیب‌زمینی چه به روز کارگران می‌آورد. یک کیلو سیب‌زمینی ۱۰ هزار تومان است که با دو تا نان بربری می‌شود ۱۲ هزار تومان

با هزینه پخت و ادویه‌جات می‌شود ۱۳ هزار تومان؛ یعنی ۱۳ هزار تومان هزینه یک وعده سیب‌زمینی آب‌پزِ خالی است؛ سه وعده از همین غذای بی‌محتوا برای یک خانواده روزی ۳۹ هزار تومان هزینه برمی‌دارد.

خرابی ۱۵۰۰ مدرسه در استانهای خوزستان، لرستان و گلستان بر اثر سیل


مهرالله رخشانی‌مهر رئیس سازمان حکومتی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: بیشترین مدارس آسیب‌دیده در خوزستان بوده، ولی شدت خرابی و میزان خرابی‌ها در استان لرستان است، همچنین میزان حجم گل و لای در مدارس استان لرستان به شدت بالا بوده است.

وی درباره میزان خسارتی که سیل به مدارس استان‌های سیل زده وارد کرده است، گفت: حدود ۴۴۰ میلیارد تومان به مدارس ما در استان‌های سیل زده خسارت وارد شد و ۱۵۰۰ مدرسه دراین سه استان آسیب جزئی و کلی دیدند.

قیمت هر کیلو گیلاس بین ۴۰ تا ۶۰ هزار تومانبهداشت نایاب آلودگی فراوان - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۴


به گزارش خبرگزاریی حکومتی تسنیم میو های نوبرانه در روزهای اخیر با قیمت های بالایی به فروش می رسد. قیمت هر کیلوگرم گیلاس در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر تهران به صورت عمده 32 هزار تومان و در سطح خرده فروشیهای شهر ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر کیلوگرم توت سفید ۴ تا ۶ هزار تومان، توت فرنگی ۷ تا ۱۸ هزار تومان، زرد آلو ۶ تا ۱۳ هزار تومان، گوجه سبز برقان ۵ تا ۱۳ هزار تومان، گیلاس ۲۰ تا ۳۲ هزار تومان، هلو ۵ تا ۱۲ هزار تومان و موز وارداتی ۱۱ تا ۱۳ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی دراستان خوزستان هنوز زیر آب است


شریعتی استاندار رژیم در خوزستان، اعترا ف کرد که هنوز حدوداً ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی زیر آب است و سیل بند های لازم برای این مناطق ساخته نشده است .

دزدی ۱۲ میلیار تومانی در وزارت نفت رژیم


وزارت نفت رژیم اعلام کرد: در یکی از شرکتهای وابسته به این وزارتخانه ۱۲ میلیارد تومان دزدی صورت گرفته است. شایان ذکر است که صنایع نفت و پتروشیمی ایران عمدتا در چنگال سپاه پاسداران است و باندهای مافیایی آن مشغول غارت این ثروت ملی کشورمان هستند.

...........................................

گزارش اول بهداشت نایاب و آلودگی فراوان»بهداشت نایاب آلودگی فراوان - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۳۴


چند سالی است زنگ خطر بحران آب در میهنمون ایران به صدا در آمده است وهرروز کارشناسان محیط زیست از وضعیت قرمز آب هشدار میدهند.

سخن از بحرانی است که دیگر از مرز تصور انسان امروزی گذشته وبه زخمی کهنه تبدیل شده و در این رژیم فاسد و غارتگر با باندهای مافیایی به حقیقتی غیر قابل انکار تبدیل شده است.

وهرروز هم ابعاد وسیعتری به خود می گیرد . همکارانم در زمینه بحران آلودگی آ ب آشامیدنی گزارشی تهیه کردن که توجهتون را به این گزارش جلب می کنم .

.........................................

گزارش دوم : وضعیت استان لرستان، ۲ ماه بعداز سیلوضعیت استان لرستان، ۲ ماه بعداز سیل


در حال حاضر سیل تمام شده ولی آنچه بر ویرانه های سیل به جا مانده وعده های فراموش شده است که هرروز داغ مردم محروم مناطق سیل زده را تازه تر می کند.

سمینارها و سریالهای مضحک آخوندی از بازسازی مناطق سیل زده دیگر کسی را نمی فریبد. به سراغ مردم پل دختر و معمولان می ریم تا درد ها ورنجشان را از زبان خودشان بشنویم با ما همراه باشید .

...................................

گزارش سوم : پروژه های نیمه تمام نمادی از غارتگری


نگاهی هم داریم به گوشه هایی از غارتگری های رژیم دربخش باصطلاح عمرانی وساختمانی با عنوان پروژه های نیمه تمام .پروژه هایی که به اسم ساخت بیمارستان ومدرسه و کتابخانه و مجتمع های آموزشی کلنگ زده می شود و انبوهی تبلیغات پروژه های نیمه تمام نمادی از غارتگریحولش به راه می اندازند ولی بعد از مدتی به حال خودسالیان سال رها می شود.

وفقط آنچه که نصیب مردم می شود خرابه هاییست که منجر به مشکلات جدی درمناطقشان می شود . به گزارشی در این زمینه توجه کنید................

مطالب مرتبط

مجله اجتماعی، اقتصادی _ غارت حقوق کارکنان

طرح تحول سلامت و شعبده‌های روحانی

لطفا به اشتراک بگذارید: