خانم مریم رجوی: درآمد محصولات پتروشیمی سر از بیت خامنه‌ای درمی‌آورد

خانم مریم رجوی-درآمد محصولات پتروشیمی سر از بیت خامنه‌ای درمی‌آورد


رئیس جمهور برگزیده مقاومت روز جمعه ۱۷خرداد ماه ۹۸ دررابطه با تحریم بزرگترین و سود آورترین گروه پتروشیمی رژیم آخوندی به دلیل ارتباط با سپاه پاسداران، اعلام کرد:

بدنبال تحریم پتروشیمی علیه رژیم ملایان بیانیة شورای ملی مقاومت ایران در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ را یادآوری میکنم که در ان آمده است:

درآمد محصولات پتروشیمی به‌ مدد یک رشته فریب‌کاری و پنهان‌سازی نظیر مناقصه‌های ساختگی، نهایتا سر از بیت‌ خامنه‌ای در می‌‌آورد. سپاه و بنیادهای وابسته به خامنه‌ای با امتیازهای انحصاری بخش اعظم درآمد ایران از جمله نفت و پتروشیمی را تصاحب کرده اند.

در رژیم ولایت فقیه با توزیع سیاسی درآمد نفت و درآمد سایر منابع ثروت مواجهیم. این همان کارکرد نظام رانتی حاکم است که به‌هر یک از مقامها ‌، کارگزاران و مأموران رژیم متناسب با جایگاهشان در هرم قدرت رانت اقتصادی تعلق گرفته است. منابع اساسی ثروت که عوایدشان مشمول توزیع رانتی می‌‌شود، عبارتند از‌ نفت و پتروشیمی، واردات و بازار مصرف، بازار پول، بازار کار و محیط زیست

بخشی از درآمد فروش محصولات پتروشیمی نیز به‌مدد یک رشته فریب‌کاری و پنهان‌سازی نظیر مناقصه‌های ساختگی، در نهایت سر از بیت‌ خامنه‌ای در می‌‌آورد.
لطفا به اشتراک بگذارید: