گران‌فروشی و طاقچه بالای ولی‌فقیه ارتجاع برای نخست وزیر ژاپن

گران‌فروشی و طاقچه بالای ولی‌فقیه ارتجاع برای نخست وزیر ژاپن

خامنه ای در دیدارش با شینزوابه و درهمان حالی که سناریوی آخوندی انفجار در دو نفتکش را به اجرا گذاشته بود، به گران‌فروشی و طاقچه بالا روی آورد و به نخست وزیر ژاپن گفت : ازطریق مذاکره با آمریکا هیچ مشکل ما حل نخواهد شد

خامنه ای: ما معتقدیم که از طریق مذاکره با آمریکا هیچ مشکل ما حل نخواهد شد. آمریکایی ها بیشترین دشمنی را که می‌توانستند با ما بکنند،‌ کردند و دارند ادامه می دهند.

گوینده رژیم: اینکه شما این واقعیت را تصدیق می‌کنید، خوب است و این را هم بدانید که آمریکایی‌ها در تحمیل دیدگاههای خود به هیچ حدی قانع نیستند.

خامنه ای: راجع به آنچه از قول ترامپ نقل کردید. من هیچ پاسخی به پیام ترامپ ندارم. به شما یک مطالبی را میگم. اما به او هیچ پیامی نمی دهم. چون ترامپ را شایسته مبادله پیام هم نمیدانم

خامنه ای: ایشون میگه که ما آماده ایم مذاکرات صادقانه یی داشته باشیم با ایران، ما این حرف را به هیچوجه باور نمی کنیم و مذاکره صادقانه از کسی مثل ترامپ صادر نمیشه. مقامات آمریکایی صداقت توشون خیلی کمیاب است.

گوینده رژیم: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به نخست وزیر ژاپن افزودند: رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش با جنابعالی دیدار و گفتگو و درباره ایران هم صحبت کرد، اما بعد از بازگشت از ژاپن، بلافاصله تحریم صنایع پتروشیمی ایران را اعلام کرد، آیا این پیام صداقت است؟ آیا این نشان می‌دهد که او قصد مذاکره صادقانه دارد؟

ایشان تأکید کردند: ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به روند مذاکره با آمریکایی‌ها در چارچوب برجام گفتند: بعد از توافق هسته ای، اولین کسی که برجام را بلافاصله نقض کرد، شخص اوباما بود، همان کسی که درخواست مذاکره با ایران کرده و واسطه هم فرستاده بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: این تجربه ماست و جناب آقای آبه بدانید که ما این تجربه را تکرار نمی‌کنیم.

ایشان با اشاره به سخنان نخست وزیر ژاپن مبنی بر اینکه ترامپ گفته «مذاکره با آمریکا موجب پیشرفت ایران خواهد شد»، تأکید کردند: ما به لطف خداوند، بدون مذاکره با آمریکا و با وجود تحریم هم به پیشرفت خواهیم رسید.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: