سخنگوی مجاهدین: خلیفه ارتجاع با اطمینان از اینکه آمریکا جنگ نمی‌خواهد، چموشی و لگدپرانی می‌کند

سخنگوی مجاهدین-خلیفه ارتجاع با اطمینان از اینکه آمریکا جنگ نمی‌خواهد، چموشی و لگدپرانی می‌کند


بادکنک مذاکرات نخست وزیر ژاپن در تهران با دو انفجار دیگر در دریای عمان توسط سپاه پاسداران، باصدای بلند ترکید.

خامنه ای در یک سناریوی آخوندی همزمان با گفتگو با شینزوآبه، بار دیگر برای قدرتنمایی و افزایش قیمت نفت، انفجار در دو نفتکش در دریای عمان OMAN را ترتیب داد

آسوشیتدپرس ۱۳ژوئن گزارش داد: حادثه در زمانی است که رسانه های رژیم ایران بدون اشاره به هیچ مدرکی ادعا کردند انفجاری در این منطقه صورت گرفته است که نفتکش ها را هدف قرار داده است.

خبرگزاری حکومتی ایسنا گزارش داد : آتش سوزی در «نفتکش های مرتبط با ژاپن همزمان با دیدار نخست وزیر آن کشور» در آبهای خلیج عمان . یک نفتکش نروژی و دیگری متعلق به سنگاپور بود که از عربستان و قطر برای ژاپن نفت میبردند.

در همین حال ، جواد ظریف وزیر خارجه آخوندها نوشت: مشکوک بودن برای گزارش حمله به تانکرهای مرتبط با ژاپن کفایت نمی‌کند مجمع گفتگوی منطقه ای پیشنهادی ایران، ضروری است!

سخنگوی مجاهدین گفت: پخش پر آب و تاب خبرها، همراه با ابراز نگرانی و حاشا کردن غلیظ، عملکرد همزمان سپاه پاسداران و وزارتخارجه آخوندها، دو روی سکه سیاه ولایت است. خلیفة ارتجاع با اطمینان از اینکه آمریکا جنگ نمیخواهد، چموشی و لگدپرانی میکند.

-دک و دنده این رژیم را باید درب و داغان کرد، با کمتر از این چیزی حل نمیشود. ژاپن هم آب در هاون نظام می کوبد!

-حقوق بشر و حق حاکمیت مردم ایران نباید لگدمال سم ستوران نظام شود و مورد بی اعتنایی هیچ کشور و دولتی قرار بگیرد

-همة کسانی که در انجام جنایتهای جنگی توسط رژیم آخوندی خدشه و شبهه و تردید وارد می‌کنند، خواسته یا ناخواسته در میز رژیم بازی میکنند. یا هم کاسه همین رژیم هستند یا مرعوب شده اند و یا از آخوندها بازی خورده اند. اما مردم ایران با تجربه ۴۰ ساله، دست آخوندها و همریشان نظام را خوانده اند!

-ماستمالی کردن حملات رژیم به کشتی ها تحت هر عنوان، مانند سمبل کردن بمب گذاری و تروریسم در ویلپنت ، همچنین بازی سخیف نسبت دادن به یکی از جناحهای رژیم بر خلاف تمایل جناح دیگر ، شراکت در جنایت و بازی در شعبده ولایت است.

-ظریف ویترین بیرونی ولی فقیه و قاسم سلیمانی اجراکننده خطوط اوست. ظریف به صراحت گفته است که در این رژیم بدون گزارش به خامنه ای و بر خلاف منویات او، هیچ کاری خودسرانه انجام نمیشود.

-رژیم برای بازارگرمی و قدرتنمایی کاذب در برابر شینزو آبه، آتش سوزی ایجاد کرده و آنرا با آب و تاب به اژدرافکنی و جنگ دریایی ارتقا داده، سپس در نقش نجات دهنده ظاهر شده و میگوید افرادی را به جاسک برده و پذیرایی کرده است.

آنگاه ظریف به صحنه آمده و به کشورهای منطقه میگوید به مجمع گفتگوی منطقه ای با رژیم بشتابند...

راستی که بیش از این نمی شد آبه و ژاپن را بازی داد .

ژاپنی‌ها باید یک دوره درس مکاسب آخوند شناسی بخوانند تا نخست وزیرشان اینچنین سنگ روی یخ نشود.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: