چیزی که عوض داره گله نداره – طنز سیاسی

مطالب طنز – چیزی که عوض داره گله نداره

نگاهی به مطالب طنز

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر یک مشت محکم به دهان استکبار کوبید. دیشب تلویزیون رژیم در اخبار خود این مشت را پخش کرد، یعنی منعکس کرد. اول خبر تلویزیون رژیم را ببینید تا بعد من نکته‌ام را عرض کنم. «دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر ین که کشورهای هدف قاچاق مواد مخدر از جمله اروپا نباید تماشاگر باشند گفت: «ایران با قاچاق مواد مخدر مقابله می‌کند اما با وجود تحریمهای یک جانبة‌ تجهیزات روز این مقابله سخت است».چیزی که عوض داره گله نداره – طنز سیاسی

اسکندر مؤمنی سهم ایران از کشفیات تریاک جهان را ۷۵درصد اعلام کرد و گفت بر اساس آمارهای سازمان ملل کشف ۶۱ درصد مرفین جهان هم در ایران صورت گرفته است. مؤمنی: در سال ۲۰۱۸ بر اساس آمارهای سازمان ملل، ایران ۲۱ تن هرویین کشف کرد، در حالی که کل اروپا ۴تن هرویین کشف کرد».

بعله! ملاحظه می‌کنید نظام خودش در عرصه مواد مخدر یک ابرقدرته که سایر دنیا رو همه رو که رو هم بگذاری به ساق پاش هم نمی‌رسه. اما واسة چی نظام بی‌خودی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر هزینه بده؟ و جوونای ایران رو سپر بالی جوونای غربی بکنه؟ بذار مواد تن تن به اروپا و بعدش آمریکا و اینا بره تا این غربیای چشم آبی بی چشم و رو بفهمن چیزی که عوض داره گله نداره!

اما فقط برای بعضی دوستان سؤال شده بود که جلوگیری نکردن از قاچاق مواد مخدر یا در واقع ایجاد تسهیلات برای ترانزیت مواد مخدر چه ربطی به تحریمها داره؟ از قضا خیلی هم ربط داره! اون موقعی که آمریکا، با تحریم پتروشیمی و فلزات و نفت و اینا، سپاه پاسداران رو از منابع درآمدی خودش محروم می‌کرد، باید فکر اینجاش رو هم می‌کرد، خیلی طبیعیه که برادران پاسدار که دست رو دست نمی‌ذارن!

شعار خودکفایی


بنابراین منابع دیگه‌شون رو فعال یا به عبارت بهتر فعالتر می‌کنن! گیرم که کشتزارهای افغانستان جوابگوی این همه تقاضا نباشن، این جاست که شعار خودکفایی به درد می‌خورده، خدا برکت بده به سرزمین ایران و همت برادران پاسدار که آماده هستند سراسر ایران رو به کشتزارهای ضد استکباری تبدیل بکنند. این صفحة روزنامة همدلی رو ببینین!

بعله! نمایندة مجلس هم کشت تریاک در جنگلهای فارس را تایید کرد. یک عضو دیگة مجلس، که از اون سوپر ضداستکباریها هم هست به نام نقوی حسینی ببینین چی گفته: «با بیان اینکه مواد مخدر صرفاً از مسیر ایران به اروپا ترانزیت می شود و هیچ نفعی برای کشور ندارند، تصریح کرد: ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ترانزیت هزینه های بسیاری پرداخت کرده است.

تا چه زمانی باید برای ملت های دیگر فداکاری کنیم؟ اگر اروپا به این مسائل توجه نکند، قطعاً ایران در سیاست های خودش تجدید نظر خواهد کرد». بعله! راست می‌گه! تا کی برادران پاسدار باید فداکاری کنند و طفلیا از نفعی که ترانزیت قاچاق مواد مخدر داره، محرومیت بکشند؟ تا ببینیم از تحریم سپاه، برادران پاسدار بیشتر صدمه می‌بینند، یا استکبار؟!

مطالب مرتبط

گفت و شنود نفرات – طنز سیاسی

موشکاف ۲۲خرداد- صد سلام به اونا که دمب اتمی نظام را گذاشتند لای تله جامعه جهانی

لطفا به اشتراک بگذارید: