محمد محدثین-مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت-بروکسل

محمد محدثین-مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت-بروکسل


خواهران و برادران با تشکر از همه شما که با صبر و متانت با ایستادگی و با شور و اشتیاق هرچه بیشتر با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و درود بر رجوی این میدان را تبدیل به مظهر اراده خلق قهرمان ایران برای آزادی، برای دموکراسی و سقوط رژیم آخوندی قرار دادید.

درود بر کانونهای شورشی، درود بر اشرف‌نشانها که در سرما و گرما، در تابستان و زمستان، با پایداریشان توطئه‌های رژیم ضد‌ بشری را خنثی کردید و اجازه ندادید که این توطئه‌ها به‌ثمر بنشیند.

در حالیکه رژیم ضد‌بشری آخوندی در فاز نهایی خودش بسر میبرد، در حالیکه در استیصال و در بن‌بست کامل رو به حرکات دیوانه‌واری مانند انفجار کشتی‌ها و موشک‌پرانی میکنه، ما با قدمهای استوار و محکم با اراده آهنین و پولادین قدم برمیداریم برای کارزار بزرگ سرنگونی.

این فریادها، این فریادهای مقدس، این فریادهای سترگ پیام خلق قهرمان ایران است که اراده کرده است آزادی خودش را از این رژیم ضد بشری پس بگیرد. این فریادهای مرگ بر خامنه‌ای،‌ درود بر رجوی نشانه اراده خلقی است که می‌خواهد آزاد شود و نشانه استحکام و ثبات زنان و مردانی مانند شماست که چهل سال است بلا وقفه در راه آزادی میهنتان قیمت میدهید و بر خلاف عافیت‌نشینان که خواهان بی‌هزینگی هستند با بالاترین هزینه برای سرنگونی رژیم دجال ضد بشری در صحنه حضور دارید.
لطفا به اشتراک بگذارید: