کاک بابا شیخ حسینی-دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران-بروکسل

کاک بابا شیخ حسینی-دبیرکل سازمان خه‌بات کردستان ایران-بروکسل


دوستان گرامی یاران مقاومت سرتاسری که در اینجا گردهم آمده‌اید از جانب پیشمرگان، زنان و مردان در سازمان خبات کردستان ایران صمیمانه‌ترین سلامها را به شما عرض می‌کنم

دوست دارم از جانب سازمان خبات از دوستان اروپایی که در اینجا حضور داشتند و از مقاومت پشتیبانی کردند بخصوص آقای مارک دمیسارک تشکر کنم ما این‌بار در بروکسل دورهم جمع شده‌ایم تا بار دیگر پیام رسایمان را به سردمداران حکومت منفور آخوندی و جامعه جهانی و بخصوص کشورهای اروپایی برسانیم که این قیام تا رسیدن به آزادی و سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار حکومت دموکراتیک و مردمی برپایه جدایی دین از دولت از پای نخواهد نشست

در مراسم سال گذشته در فرانسه بنده به نمایندگی از سازمان خبات کردستان ایران بر این نکته تأکید کردم که هم‌پیمانی سازمان خبات و سازمان مجاهدین خلق ایران و مقاومت ایران در راستای مبارزه بی‌امان علیه رژیم آخوندی است و برای خدمت به مردم ایران و مردم در کردستان ایران و نائل‌آمدن مردم کردستان به حق خودمختاری در چارچوب ایران می باشد ما خواستار دوستی با تمام احزاب سیاسی مبارز و انقلابی در کردستان ایران هستیم که خواهان سرنگونی و نفی مذاکره با رژیم ضد بشری آخوندی و استقرار حکومت دموکراتیک در ایران باشند.

دوستان عزیز یاران مقاومت ما همه در گذشته و حال تأکید کرده‌ایم که رژیم آخوندی حکومت تروریستی و تروریست‌پرور بوده و هست. جای خوشحالی است که کشورهای اروپایی و حکومت آمریکا به این حقیقت پی برده‌اند که این رژیم بانی و پشتیبانی اصلی تروریسم جهانی و منطقه‌یی می‌باشد.

دوستان گرامی یاران مقاومت پیشمرگان و اعضای سازمان خبات کردستان ایران

مشخص است رژیم آخوندی و نیروهای سرکوبگرش هر روز به بهانه واهی، مردم و بخصوص جوانان کردستان را مورد ستم مضاعف قرار می‌دهند و هر روز جوانان رنجدیده که برای امرار معاش در کوههای صعب‌العبور در مناطق مرزی کولبری می‌کنند را هدف قرار می‌دهند و به شهادت می‌رسانند. هم چنین شماری از زنان ومردان کردستان را زندانی و تحت شکنجه قرار داده و تنی چند از آنها را به شهادت رسانده‌اند. حال باید از جامعه جهانی پرسید رژیمی که امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته و با وحشیانه‌ترین شیوه مردم ایران را سرکوب می‌کند و حتی ترور را در دریاها و حمله به نفتکش‌ها اعمال میکند و عملاً جنگ‌افروزی در منطقه را پیشه کرده است قابل اعتماد برای مذاکره و مماشات می‌باشد؟ آنگونه که شماری از کشورهای غربی هنوز به دنبال آن هستند؟ شکی نیست مماشات و مذاکره، آخوندها را در سرکوب و ترویج ترور در جهان تشویق کرده و می‌کند. ما بار دیگر از جامعه جهانی می‌خواهیم با رد هر گونه مماشات با این رژیم ضد بشری، مقاومت مشروع و انقلابی مردم ایران را به‌رسمیت شناخته تا موجب تسریع سرنگونی رژیم آخوندی از جانب مردم و مقاومت ایران گردد. با درود بر شهیدان راه آزادی در ایران و کردستان، با درود بر همه شما عزیزان.
لطفا به اشتراک بگذارید: