سفر خارجی... پر – طنز سیاسی

مطالب طنز – سفر خارجی... پر

نگاهی به یک مطلب طنز

لابد می‌دونید که بعد از اعلام تحریم خامنه‌ای، وزارت خزانه‌داری امریکا گفته که هفتة بعد ظریف و تعداد دیگری از مقامات نظام رو تحریم می‌کنه. مقامات هم که دستشون برای واکنش نشون دادن به تحریم ولی فقیه بسته‌ست دق دلی خودشون رو با مطرح کردن تحریم ظریف خالی می‌کنن.سفر خارجی... پر – طنز سیاسی

از جمله آشیخ حسن دیروز خطاب به آمریکا می‌گفت می گید بیاین مذاکره کنیم، بعد وزیر خارجة‌ما رو تحریم می‌کنین؟ ظریفی که ۱۷بار با وزیرخارجة شما ملاقات کرد. طولانی‌ترین ملاقاتهای تاریخ رو با وزیر خارجة آمریکا داشته؛ بابا ظریف اون همه با جان کری تو ژنو قدم زد!

در یک فقرة دق دلی خالی کردن دیگه، کریمی قدوسی هم گفته به ظریف گفتم به جان کری بگو بیاد از تحریم درت بیاره! خود ظریف هم توییت زده و گفته حالا دیگه روشن شد که اولاً تیم بی اهمیتی به منافع آمریکا نمی‌ده (لابد معنیش اینه که من هوای منافع امریکا رو دارم) ثانیاً معلوم شد که اونا از دیپلوماسی بیزارن و تشنة جنگ هستن!

از اون طرف هم سناتور تام کاتن دیروز در یک مصاحبه جواب ظریف رو داده و در مورد این که ظریف وقتی تو لیست تحریمی‌ها باشه، دیگه نمی‌تونه به خارج و اروپا و امریکا سفر بکنه، گفته: «جواد ظریف می تواند هرچه بخواهد از تهران توییت کند زیرا اواخر این هفته با تحریم هایی مواجه می شود که دیگر نمی تواند به اروپا و آمریکا سفر کند و دیگر نمی تواند پول مردم را در هتل های ۵ستاره خرج کند».

هتل ۵ستاره


منظورش اینه که دیگه سفر خارجی... پر! هتل ۵ستاره... پر! قدم زدن در هوای دلچسب ژنو... پر! و ای زیباییهای زندگی، ای زیباییهای فرنگ بدرود! اما بنده یک گله از آقای سناتور تام کاتن دارم، کریمی قدوسی که نمک به زخم ظریف می‌پاشه خب خیلی توقعی نیست! ولی آقای تام کاتن! شما دیگه چرا؟ آیا درسته و اخلاقیه یک بیچاره‌یی رو که سنگ خورده تو ملاجش و افتاده، شما هم یک لگد بخوابونی تو پهلوش؟!

دومندش، آقای سناتور تام کاتن خیال نکن که ظریف و عراقچی و سایر مقامهای رژیم خیلی ندید بدید هتلهای ۵ستارة شما هستن! برین خونه زندگی و ویلاهای مقامات ما رو در لواسون و آنتالیا و کانادا و غیره ببینن تا بفهمد که اونا با اقامت در هتل ۵ستاره در واقع به خاطر امت شهید پرور فداکاری می‌‌کنند. اونا اگه به سفر خارج علاقمندن به خاطر اینه که میخوان کفار رو ارشاد کنند! بعله!...

مطالب مرتبط

لیست گذاری خامنه و تخم دو زردة صدا و سیمای آخوندی – طنز سیاسی

موشکاف ۵تیر- بریم سراغ موشکافی کلان ضربه‌یی که تو ملاج عظما فرود و آمده

لطفا به اشتراک بگذارید: