اطلاعیه شورای ملی مقاومت- تقدیر روحانی از پاسداران به‌خاطر شلیک به پهپاد

اطلاعیه شورای ملی مقاومت- تقدیر روحانی از پاسداران به‌خاطر شلیک به پهپاد

خانم مریم رجوی :

ضرورت تحریم و لیست گذاری آخوند روحانی

اظهارات روحانی مبنی بر دست‌بوسی سپاه پاسداران

این ضرورت را مضاعف میکند

در طول چهاردهه و به خصوص در ۶ سال گذشته

آخوند روحانی در جنایتهای رژیم در داخل و خارج ایران

نقش کلیدی داشته است

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت

درباره تقدیر روحانی از پاسداران بخاطر شلیک به پهپاد

آخوند روحانی رئیس جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران، ضمن تقدیر از پاسداران بخاطر شلیک به پهپاد آمریکایی گفت :

با یک سامانه داخلی مان ”با یک سامانه‌ای زدیم که خود سامانه ساخت ایران است موشکش ساخت ایران است رادارش ساخت ایران است یعنی با رادار ایرانی ما سرچ کردیم با رادار ایرانی ما لاک کردیم با موشک ایرانی ما این را هدف قرار دادیم ... ما دست همه اونهایی که این صنعت داخلی را ایجاد کردند بوجود آوردند در وزارت دفاع، دست همه اونهایی که از این ابزار به‌خوبی استفاده کردند در سپاه پاسداران دست همه اونها را می بوسیم.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت گفت این اظهارات، ضرورت تحریم آخوند روحانی و قرار دادن او در لیست های تروریستی را مضاعف می کند. روحانی در طول چهاردهه و بخصوص در ۶ سال گذشته بعنوان رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت رژیم آخوندی در همه جنایتهای رژیم در داخل و خارج ایران نقش کلیدی داشته است.

اطلاعیه دبیرخانه شورا، می افزاید :چند ماه پس از توافق اتمی ، روحانی اعتراف کرد که با اهرم حضور در سوریه وعراق در مذاکرات اتمی امتیاز گرفته است. وی در ۱۹بهمن۹۴ گفت: «اگر سرداران رشید ما در بغداد و سامرا و فلوجه و رمادی ایستادگی نمی‌کردند و اگر در دمشق و حلب به دولت سوریه کمک نمی‌کردند ما امنیتی نداشتیم که بتوانیم به این خوبی مذاکره کنیم»

در ۲۱اردیبهشت ۹۵گفت: «امروز اگر جای جای افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین همه جا نگاه کنیم، جای پای رشادت و دلاوریهای سردار سلیمانی را ما مشاهده می کنیم» و افزود: این« سپاه [است که] برای دفاع از عتبات و حرمها در عراق و سوریه و در لبنان و فلسطین و افغانستان و سایر نقاط دیگر که از دولت ایران درخواست کمک دارند» حضور دارد.

روحانی در ۷ آبان ۱۳۹۶ در مجلس ارتجاع گفت:«ما موشک را ساختیم، می سازیم، خواهیم ساخت ... هر سلاحی از هر نوعی نیاز داشته باشیم در ساختن آن، در تولید آن، در انبار کردن آن و در زمان لازم برای دفاع خودمان از استفاده از آن تردید نخواهیم کرد». وی افزود آمریکا «امنیت سوریه» و «امنیت لبنان» و «امنیت عراق» و «ثبات و امنیت افغانستان» را به هم زده و می خواست «عراق را تجزیه کند» و ما «به کمک مردم عراق رفته، به کمک مردم سوریه رفته» و نگذاشتیم «تمامیت ارضی عراق خدشه دار شود».

«ما موشک را ساختیم، می سازیم، خواهیم ساخت ... هر سلاحی از هر نوعی نیاز داشته باشیم در ساختن آن، در تولید آن، در انبار کردن آن و در زمان لازم برای دفاع خودمان از استفاده از آن تردید نخواهیم کرد

روحانی از ۱۳۵۹ خواستار اعدام مخالفان سیاسی در نماز جمعه و ملا عام بود و به عنوان دبیر شورای عالی امنیت رژیم در سال ۱۳۷۸ بیشترین نقش را در سرکوب قیام دانشجویان و مردم تهران را داشت.

در زمینه اتمی ،روحانی در کتابش تحت عنوان امنیت ملی و دیپلوماسی هسته یی نوشت همه چیز در نطنز به خوبی پیش می رفت و متخصصان برای راه اندازی ۵۴هزار سانتریفیوژ تا پایان سال ۱۳۸۱ برنامه ریزی کرده بودند که کنفرانس مطبوعاتی سازمان مجاهدین در تابستان ۱۳۸۱هیاهو ایجاد کرد.

دیلی تلگراف 5مارس 2006 نوشت روحانی در یک سخنرانی فاش کرد که چگونه بعد از اینکه برنامه اتمی رژیم توسط اپوزیسیون فاش شد، رژیم برای بدست آوردن زمان تلاش کرد تا در گفتگو با تروییکای اروپا، غرب رافریب بدهد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۷تیر ۱۳۹۸(28ژوئن2019)
لطفا به اشتراک بگذارید: