گسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۴۴ – گسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: «آلاچیق راه حلی برای بی خانمانی سیل زدگان» ، «بی آبی گسترده تر می شود» و «محله دهنو اصفهان عقب تر از ۷۰ سال پیش»

اخبار مجله اقتصادی اجتماعی


افزایش قیمت مرغ منجمد به کیلویی ۱۳ هزار تومانگسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی


نائب رئیس کانون حکومتی انجمن صنفی مرغداران کشور از موافقت ستاد تنظیم بازار، برای افزایش قیمت مرغ منجمد در جلسه هفته جاری خبر داد و گفت: ستاد تنظیم بازار با افزایش قیمت مرغ منجمد از هر کیلوگرم ۱۱هزار ۵۰۰تومان به ۱۳هزار تومان موافقت کرد.

وی قیمت منطقی مرغ تازه برای مصرف کننده با توجه به هزینه تولید را ۱۴هزار تومان دانست.

اخراج ۱۲ نفر از کارمندان قراردادی دانشگاه بناب و اقدام به خودکشی یکی از کارکنان


خبرگزاری حکومتی ایلنا گزارش کرد که مدتی است کارکنان دانشگاه شهرستان بناب به دلیل ضعف مدیریت و ساختار اداری این دانشگاه با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و با شرایط کاری دشواری در این مرکز فعالیت می‌کنند.گسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی

چند روز پیش نیز ۱۲ نفر از کارمندان قراردادی این دانشگاه با وجود اوضاع سخت اقتصادی به دلایل واهی از کار اخراج شدند که تقریبا همه این افراد متاهل و دارای چندین فرزند هستند.

در خصوص این مشکلات نیز چند روز پیش تعدادی از کارکنان دانشگاه مقابل وزارت علوم تحصن کردند که متاسفانه هیچ توجهی به خواسته آنها نشد.

بر اثر همین فشارهای روحی و روانی به تازگی یکی از کارمندان مقابل دانشگاه اقدام به خودکشی کرد که همکاران او به کمکش شتافتند.

۲۰ درصد راه‌‌های ایران نیازمند بازسازی است


وزیر راه و شهرسازی رژیم محمد اسلامی تاکید کرد که ۲۰ درصد از ۲۱۴ هزار کیلومتر راه موجود در کشور نیازمند بهسازی و روکش آسفالت است.

وی گفت : سالانه ۳۰ هزار میلیارد ریال برای نگهداری راه‌های کشور اختصاص می‌یابد. این در حالی است که برای این منظور سالانه ۸۰ هزار تا ۱۲۰ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است.

افزایش ۳۷ درصدی قیمت سیمان


میثم وجدانپاک کارگزار رژیم در صنعت سیمان، در خصوص آخرین اخبار از افزایش قیمت سیمان گفت: در جلسه انجمن صنفی مدیران بر روی ۳۷درصد توافق کردند.

رشد ۲۳ درصدی نرخ اجاره بها در خردادگسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی


قیمت مسکن در تهران طی خرداد با رشد ۱۰۴.۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و نرخ اجاره بها نیز در این ماه ۲۳ درصد رشد داشته است.

بر اساس جدیدترین آمار بانک مرکزی، تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران در خرداد ماه سال ۱۳۹۸، به ۶هزار واحد مسکونی رسید که این رقم نسبت به ماه قبل ۵۰.۶ درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵۹.۸ درصد کاهش را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش نرخ اجاره بها نیز در تهران طی خرداد ماه ۲۳ درصد نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد داشته و این رقم برای کل مناطق شهری کشور ۲۰.۷ درصد بوده است.

...........................................

گزارش اول: آلاچیق راه حلی برای بی خانمانی سیلزدگانگسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی


می گویند حقیقت را نمی شود کتمان کرد بالاخره آمار واقعی ساخت وساز در مناطق سیل زده بعد از سه ماه که از بی خانمانی مردم میگذره بیرون زد . ساخت فقط ۶ خانه درعرض سه ماه دست آورد تمام صحنه سازیها ونمایشات مشمئزه کننده آخوندی درسریالهای تلویزیونی است .

اما اصلا فکر نکنید که در طی این مدت آخوندهای دزد وغارتگر بیکار نشستند وبه فکرخالی کردن جیب مردم نبودند. ساخت آلاچیق وفروش آن به ارزش ۹ میلیون به مردم بی خانمان سیل زده نمونه دیگری از غارت وچپاول آخوندی است . به گزارشی در همین رابطه توجه کنید

.........................................

گزارش دوم بی آبی گسترده تر می شودگسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی


بروز تنگناهای شدید اجتماعی واقتصادی در بسیاری از مناطق کشور و به‌ویژه در مناطق محروم و ضربه‌پذیر موجب برانگیخته شدن خشم و اعتراضات مردمی شده است .

نداشتن آ ب آشامیدنی و کمبود برق و ده ها معضل دیگر اجتماعی از جمله مشکلاتی است که مردم را روانه خیابانها برای اعتراض به وعده های پوشالی کارگزاران رژیم کرده است .

امروز گزارشی از این تجمعات اعتراضی و صحبتهای مردم در رابطه با مشکل بی آبی تهیه کردیم که توجهتون را به اون جلب می کنم .

...................................

گزارش سوم : محله دهنو اصفهان عقب تر از ۷۰ سال پیشگسترش فاجعه‌ بار بی‌آبی - مجله اجتماعی، اقتصادی


امروز به سراغ محله دهنو یکی از بخشهای شهر مبارکه استان اصفهان می ریم .

محله ایی که نه تنها برای رفاه مردمش تا به حال کاری انجام نشده ،بلکه کارگزاران رژیم هر امکاناتی راهم که ازقبل در این شهر داشته اند رابه یغما برده اند .

به دیدن این محله وصحبتهای مردم می ریم تا همه چیز گویا تر بیان بشه با ما همراه باشید

مطالب مرتبط

جاده‌های مرگ در حاکمیت آخوندی – مجله اجتماعی، اقتصادی

حل مسأله مسکن به شیوه نظام ولایت فقیه

لطفا به اشتراک بگذارید: