کریستیان سیمرمن: ما می‌توانیم به فاشیسم پایان دهیم

کنفرانس بین‌المللی در اشرف۳
با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت
هشتم تیر ۱۳۹۸ - ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹


کریستیان سیمرمن - مدیر دفتر حقوق بشر در برلین

خانم رئیس‌جمهور محترم، اشرفیان عزیز؛ از شما به‌خاطر گردهمایی با شما در اینجا در آزادی در آلبانی ممنونم. این مثل کریسمس در تابستان است، برای من.

داستان آخوندها داستان جنایت است. از همان روز اول تا امروز. آنها از هیچ جنایتی فروگذار نکرده‌اند. قتل، قتل عام، اعدام، جنایت علیه بشریت و من فکر می‌کنم حتی نسل‌کشی کاری است که این رژیم انجام می‌دهد. در حالی‌که به شکل هدف‌دار انسان‌ها، گروه‌های انسانی، گروه‌های سیاسی، مذهبی، همه کسانی را که متفاوت فکر می‌کنند می‌کشد، نابود می‌کند و آنها را از امکانات زندگی محروم می‌کند. از این رو ما باید، قبل از این‌که این رژیم سرنگون شود، بیش از قبل اسناد آماده کنیم، به دادگاه‌ها مراجعه کنیم. اسناد محکمه‌پسند آماده کنیم تا همه مسئولین (این جنایت‌ها) بدون استثنا به دادگاه برده شوند.

با جنایتکاران نباید معامله کرد تا آنها بروند. رژیمی که چنین رفتار می‌کند، باید سرنگون شود. این یک رژیم ضد بشری است. کسانی که مسئولیت آن‌را به‌عهده داشته‌اند نیز باید مورد حسابرسی قرار گیرند.

می‌خواهم تجربه‌یی از زندگی خودم را با شما در میان بگذارم. زمانی که ۲۲سالم بود به‌عنوان یک دانشجو در یک گروه دانشجویی در پرتغال شاهد بودم که فاشیسم پرتغال چگونه بعد از ۴۰سال پایان یافت. من می‌توانم به شما بگویم که این تجربه به من آموخت که ما نیز می‌توانیم به فاشیسم حاکم بر کشور شما پایان بدهیم. من در کنار شما هستم. متشکرم.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: