سناتور جوزف لیبرمن در گردهمایی ایران آزاد در اشرف۳

سناتور جوزف لیبرمن در اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف۳


برایم افتخار و شوق آور است که در اشرف سه هستم. سالهای پیش ما در همین زمان در پاریس گردهمایی عظیمی داشتیم با حضور گسترده مردم.. اما هیج جا جز اشرف ۳ نیست که ترجیح بدهم در آنجا در این مراسم حضور داشته باشم.


ابتدا از منظر شخصی باید بگویم طی سالیان به‌خصوص جامعه ایرانیان که توسط نمایندگان بزرگی رهبری شدند وقتی که شما ساکنان اشرف در لیبرتی بودید و من آنجا را زندان لیبرتی می‌نامیدم و وقتی آزادی شما سرکوب شده بود به‌رغم قولی که به شما داده شده بود. ما همه احساس درد میکردیم. عصبانی بودم که مورد حمله واقع می‌شدید. شما تعهد ما برای ایستادگی در این مسیر را تعمیق کردید. با دیدن اشرف۳تصور نکردن بهشت ایرانی که ساخته خواهد شد. بسیار سخت است. شما برای روزی جدید و برای ایران آماده هستید.


ما آماده هستیم. ما همه یاد گرفته‌ایم که مثل شما حاضر حاضر بگوییم. ما در تک‌تک گام های این مسیر آماده هستیم.


حالا چرا می‌گوییم روز جدیدی در حال طلوع است. ما به روز آزادی در ایران نزدیک می شویم زیرا نیروهایی در کنار شما قرار گرفته‌اند. شما تسلیم نمی‌شوید و شکست نمی‌خورید. شورا و سازمان تحت رهبری مریم رجوی لحظه‌ای اهدافشان را ترک نکردند. و بسیاری از ما را به آگاهی رساندند. حالا زمانی است که شورا و مجاهدین بر روی زمین و صحنه نبرد در ایران متمرکز شوند.


بعد از توافق هسته‌یی با رژیم ایران ما مدت مدیدی علیه آن جنگیدیم....


من گمان می‌کردم که روز جدیدی در ایران محقق خواهد شد.


به‌عنوان یک دموکرات می‌گویم. در سال ۲۰۱۶من به دونالد ترامپ رأی ندادم. اما با تمام صمیمیت این حرف را می زنم. اقدام قهرمانانه و تاریخی دونالد ترامپ علیه برجام را تأیید می‌کنم.


ما از سخنرانیهای بی‌پایه علیه مجاهدین به جایی رسیدیم که سپاه پاسداران در لیست تروریستی رفته است. مردمی که از آزادی و فرصتهای خود محروم شده‌اند و جانشان به لب رسیده، این تشنگی برای آزادی را دارند که این سازمان آنها را کنار هم جذب کند و امیدوارم متحدانمان در کنار ما برای آزادی مردم ایران بایستند. روز آزادی به‌زودی محقق خواهد شد اگر کنار هم بمانیم، بار دیکر این کار را خواهیم کرد.


بله حاضر حاضر حاضر


من به اندازه کافی ایمان دارم که بر این باور باشم که صدا های شما را خدا می‌شنود. و جان مک‌کین این صدا ها را می‌شنود. سال ۲۰۱۷که جان مک‌کین به اشرف آمده بود، به من گفت: شما ایستادگی کردید و جنگیدید و برای آزادی قربانی دادید برای حقوقی که ذاتی شما است و کسانی که آماده جنگیدن برای آزادی و قربانی کردن هستند به آزادی دست می‌یابند. نبرد برای آزادی نبردی است نه برای آزادی ایران بلکه برای آزادی در سراسر جهان اهمیت دارد. دیگر نیازی به درگیریهای بیهوده نخواهد بود دیگر بنیادگرایانی که دین اسلام را مورد استفاده قرار دادند نقشی نخواهند داشت. همه این ماجراها و جنگهای مذهبی موقعی به پایان خواهد رسید که آنهایی که بعد از انقلاب رهبری خود را تحمیل کردند کنار بروند. شما پیروز خواهید شد.


روزی که درگیری بیهوده بین اسلام و سایر اعتقادات به پایان برسد همان روزی است که رژیم ایران سرنگون خواهد شد. فقط چنین نیست که شما آلترناتیو در برابر آخوندها باشید شما آلترناتیو درست را نمایندگی می‌کنید. مریم رجوی..... توانایی لازم را دارد. او چشم‌اندازهای خوبی دارد.


شما هم در برابر دیکتاتوری شاه و هم دیکتاتوری آخوندها مقاومت کردید چون هدف شما آزادی است بگذارید یکبار دیگر به کسانی که از مماشات حمایت می‌کنند و از این بحثهای احمقانه پشتیبانی می‌کنند بگویم زمان آن رسیده است که در کنار این مقاومت بایستیم که رهبری مذهبی را نفی می‌کند


با یکدیگر و در کنار هم ما می‌توانیم و باید.

لطفا به اشتراک بگذارید: