ژان فرانسوا لوگاره در گردهمایی ایران آزاد و اعلام خواهری منطقه یک پاریس

ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه یک پاریس و اعلام خواهری منطقه یک پاریس و شهر اشرف


خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی و همه افراد شگفتی آوری که از مبارزه او حمایت می‌کنید


به همه دوستان آزادی این چند کلمه را به‌نقل از کمیته شهرداران برای یک ایران آزاد نقل می‌کنم. کسانی که شماری از آنها در کنار من هستند. آنها همیشه حاضر بوده‌اند و همراه شما هستند..


همه ما شهروندان اشرف هستیم. ما یک انرژی فوق‌العاده را در شما مشاهده می‌کنیم. من در ماه مارس سال گذشته میلادی اینجا بودم. کاری که طی ۱۶ماه شده فوق‌العاده است



همه ما اشرفی هستیم چون که شریک هستیم با خواست شما برای آزادی و دموکراسی.


ضروری است و باید فوراً دموکراسی در ایران به پیروزی برسد. باید تلاش رژیم ایران برای دستیابی به بمب اتمی را متوقف کرد.ضروری و فوری است که بتوانیم کاری کنیم که در تهران همراه با شما دموکراسی و صلح را برقرار کنیم.


ما در یک اقدام سمبلیک و برای حمایت منتخبان فرانسوی یک‌ سورپریز آماده کرده‌ایم. چون تصمیم گرفتیم شهر اشرف را به‌عنوان یک شهر دیالوگ بین‌المللی انتخاب کنیم.


من به‌عنوان شهردار منطقه یک پاریس خواهری منطقه یک پاریس را با شهر اشرف امضا کرده‌ام و از خانم زهره اخیانی می‌خواهم که اینجا روی سن بیایند.


با این اعلام خواهری، ما امروز اعلام می‌کنیم مقاومت علیه سرکوب حق غیرقابل بازگشت و غیرقابل مذاکره است. ما خواهان به‌رسمیت شناخته شدن حقوق و آزادی عقیده و مذهب هستیم. امروز ما متعهد می‌شویم به رعایت قوانینی که در اعلامیه جهانی حقوق‌بشر آمده است که یک رابطه دائم بین دو شهر ما به‌وجود بیاید برای دیالوگ و تبادل نظر بین دو شهر منطقه یک پاریس و شهر اشرف.


البته این خلاصه‌ای از بیانیه ماست. از این بابت خوشحالم همراه با همه همکارانم و شهردارانی که این بیانیه را به شما تقدیم کردیم.



خواهر مجاهد زهره اخیانی


من می‌خواستم به‌صورت خیلی کوتاه از آقای شهردار لوگاره و دیگر شهرداران فرانسوی عزیز بابت انتخاب اشرف به‌عنوان خواهر شهر منطقه یک پاریس تشکر و قدردانی کنم. این ما را در نبرد سرنگونی رژیم آخوندی پشت گرم می‌کند. متشکرم

لطفا به اشتراک بگذارید: