بازتاب سفر آینده ظریف به نیویورک – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – بازتاب سفر آینده ظریف به نیویورک

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیبازتاب سفر آینده ظریف به نیویورک – ری‌توئیت

یکی از اصلی ترین دستاوردهای باند روحانی وظریف مذاکرات و برجام بود که طی این مدت چیزی ازش باقی نمونده و هرروز با اضافه شدن تحریمها و فشارهای بین المللی بیشتر از قبل شکستش روشن میشه و نمود پیدا میکنه. از وقتی که صحبت از سفر ظریف به نیویورک شد، بحث اعمال محدودیت روی اون هم داغ شد. به خصوص که آمریکا قبلش از احتمال تحریم اون هم خبر داده بود. بشنویم ازتوییتر ونظرات شما دراین مورد

در آستانه سفر ظریف به نیویورک برای حضور در اجلاس سازمان ملل، پمپئو از اعمال محدودیتهایی برای تردد ظریف خبر داد که بازتاب زیادی در توییتر داشت. قابل توجه اصلاح طلبان اعتبار پاسبورت جواد #ظریف وزیرخارجه برای حدود هزار متر مربع است !

پمپئو وزیر خارجه آمریکا : ویزای ظریف فقط برای محدوده سازمان ملل تا دفتر نمایندگی ایران و محل اقامت سفیر در مجاورت دفتر نمایندگی ست. پ ن : اینها میخواستند عزت را به پاسبورت ایرانی برگردانند ! مقر اصلی سازمان ملل با نمایندگی دائم ایران ۶ چهاراه فاصله دارد #پمپئو در توضیح اعمال چنین محدودیتی گفت: دیپلماتهای آمریکایی دور تهران پرسه نمی زنند و برای همین ما دلیلی نمی بینیم که دیپلماتهای ایرانی آزادانه در اطراف نیویورک بچرخند و پرسه بزنند

روزگارو میبینید #ظریف از قمپوز در کردن جلو سیاسیون دنیا که گفته بود هرگز یک ایرانی رو تهدید نکنید رسیده به جاییکه واسه رفت آمدش تو نیویورک تبدیل شده به خرگوشی که واسه رسیدن به هویج فقط از یکراه میتونه بره به هویج برسه اگه اشتباه کنه میسوزه.

کاربری خطاب به پمپئو نوشته


جناب وزیر شما بخوبی میدانید #ظریف مسئول همه ترورها و بمب گذاری هاییست که در خارج انجام میشود دیپلماتی که در بلژیک در زمان حمل بمب دستگیر شد کارمند ظریف است پس باید در فرودگاه دستگیر و به دادگاه برده شود. کاربری ضمن حمایت از این اقدام آمریکا نوشته: آمریکا برای #ظریف محدودیت تردد گذاشته و او را از منطقه مشخصی ممنوع‌الخروج کرده‌؛ نوش جانش. او نماینده #ایران نیست که از تحقیرش ناراحت شوم؛ نماینده #جاعش است و این را «خودش انتخاب کرده‌»!

کاربری با اشاره به همکاری رژیم با لابی هاش در آمریکا و تلاش برای دخالتهای تروریستیش نوشته ممکنه ارازشه بگن ناعادلانه است ولی همین آقای نه چندان #ظریف وقتی آزادانه تو آمریکا می چرخید، با کیف پول میبرد برای نایاکی ها تا برایبازتاب سفر آینده ظریف به نیویورک – ری‌توئیت تروریست های جاعش در تهران لابی کنند که در جهان نرمال به نظر بیاد.

و در توییت دیگه به بی اثر بودن این سیاستهای رژیم اشاره شده در نیویورک #ظریف قطعا دنبال زمین جدید بازی می گردد هرچند بازی را خیلی وقت است باخته است... ما که دستمان نمی رسد اما ای کاش دوستان افکار عمومی و مطبوعات و رسانه های آنجا را خوب خوب شیرفهم کنند که جمهوری اسلامی آینده ای ندارد. «ظریف‌بازی» هم دردی دوا نمیکند!

یک حرف دیگه ظریف که بازتاب زیادی داشته دررابطه با این بوده که تو مصاحبه اش گفته بالاخره #نفت می فروشیم ولی شرافت رو نه! بشنویم از نظرات کاربران توییتر در این مورد نفت را نمی‌توانید بفروشید تنها می‌توانید حراجش کنید درست مثل شرافتی که از فردای انقلاب، کشتار ۶۷، ترورهای سازمان یافته، پاکسازی بهائیان، سرکوب اقلیت‌های دینی و اثنیکی، و تباه کردن زندگی میلیون‌ها نفر حراج شد و فردای دی ماه ۹۶ بر باد رفت.

مطالب مرتبط

کمپین اینترنتی در حمایت از مقاومت – ری‌توئیت

برایان هوک: هیچ مقام آمریکایی با ظریف دیدار نخواهد کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: