خطبه‌های نماز جمعه غنی‌سازی باید گردد – طنز سیاسی

مطالب طنز – خطبه‌های نماز جمعه غنی‌سازی باید گردد

نگاهی به یک نکته طنز و کاریکاتورهای سیاسی

روز سه‌شنبه مقام ولایت، امام جمعه‌های خودش در سراسر کشور رو در بیتش به حضور طلبید و نصیحتهایی و فرمایشهایی کرد به چه خوبی! از جمله این که سر مردم را چه جوری با زبون خوش شیره بمالن، این که روی فضیحتهای دولت و بقیة ارکان نظام چه جوری سرپوش بگذارن، از این که مراقب باشند آقازاده‌هاشون خیلی افتضاحات بدجوری بالا نیارن که نشه جمعش کرد و غیره...خطبه‌های نماز جمعه غنی‌سازی باید گردد – طنز سیاسی

ما اون قدر توان نداریم که به همة نکات فرمایشات ایشون بپردازیم، بنابراین فقط به یک نکته از حرفهای عظما بسنده می‌کنیم که فرمایش کردن خطبه‌های نماز جمعه غنی‌سازی باید گردد! و توضیح دادند که خطبه‌ها باید پرمغز و آموزنده باشد. یعنی که الان خیلی توخالی است. دربارة این فرمایش مقام ولایت، سؤالات و ابهاماتی مطرح می‌شود،‌ از جمله این که اصلاً چرا از لفظ غنی‌سازی استفاده کرد؟ عادتش شده؟

یا چون تو هسته‌یی اجازه غنی‌سازی نمی‌دن، اینجا خواست دق دل خالی کنه؟ بعدش چرا نگفت خود امام جمعه‌ها باید غنی سازی بشن و گفت خطبه‌ها باید غنی‌سازی بشه؟ جواب اینم روشنه، خود امام جمعه‌ها به اندازة اشباع غنی سازی شدن، ماشالا هر کدوم به اندازة سلطانی یا پدرخواندة مافیایی غنی شدن و بیشترش از حد مجاز بالا می‌زنه و خطر ترکیدن و انفجار داره، اما سؤال دیگه اینه که امام جمعة تهی مغز چه جوری می‌تونه خطبة پرمغز و غنی‌سازی شده تولید بکنه؟

مقام عظما جواب اینم تو جمله بعدی داد و گفت: امام جمعه‌ها باید از جوانان مؤمن، بافکر و مورد اعتماد در ستادهای نماز جمعه استفاده بکنن. بله جانم هر چیزی راه حلی داره؟ همون جوونایی که تو کوچه پسکوچه‌های جلو دانشگاه تهران تز دکترا می‌نویسن به چه خوبی و آقایون نماینده‌های مجلس یا سرداران انقلاب اسلامی به اون خوبی ازش استفاده می‌کنن و یه شبه دکتر می‌شن نمی‌تونن هفته‌یی یه خطبة پرمغز برای امام جمعه‌ها بنویسن؟!

البته که می‌تونن و این جوری برای ۹۰۰جوان مؤمن هم، کار تولید می‌شه. البته اگر این روزنومة جمهوری اسلامی بگذاره که نوشته واسه چی ما تو ۹۰۰ شهر امام جمعه و نماز جمعه گذاشتیم که اصلاً نماز خون توش نیست! بیشترشون رو تعطیل کنیم! هه! خیال کرده نماز جمعه برا نماز خوندنه! و این جوری می‌خواد نون چند صد نفر رو آجر بکنه!

کاریکاتور سیاسی از شبکه های اجتماعی و منطقه‌یی:


تحریمها بازوهای نیابتی رژیم را بستهتحریمها بازوهای نیابتی رژیم را بسته









نظام آخوندی برجام را بر باد می دهدنظام آخوندی برجام را بر باد می دهد







مراحل دگردیسی نظام از حاکمیت تا زبالهمراحل دگردیسی نظام از حاکمیت تا زباله









رژیم ولایت فقیه بر روی دریایی از خون مردم منطقه سر پا ماندهرژیم ولایت فقیه بر روی دریایی از خون مردم منطقه سر پا مانده









رژیم آخوندی به خیال داشتن چتر نجات اتمی پریدهرژیم آخوندی به خیال داشتن چتر نجات اتمی پریده









خامنه‌ای در گریز از بهمن قیام مردمیخامنه‌ای در گریز از بهمن قیام مردمی









خامنه‌ای در حال تمرین نرمش قهرمانانه!خامنه‌ای در حال تمرین نرمش قهرمانانه!

مطالب مرتبط

نظام ولایت در محدوده شیطان – طنز سیاسی

موشکاف ۲۶تیر- خب دروغ که حناق نمیاره، خرجی هم نداره، برای نظام سود هم داره

لطفا به اشتراک بگذارید: