پیام همبستگی شیلا جکسون لی با گردهمایی ایران آزاد

شیلا جکسون لی نماینده دموکرات کنگره امریکا


پیام همبستگی با گردهمایی ایران آزاد

 ما در کنار خانم رجوی

 رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران می ایستیم

تا به سرنگونی رژیم ایران و حمایت ازآلترناتیوآن

برای تحقق یک جمهوری غیراتمی در ایران فراخوان بدهیم

خانم مریم رجوی

رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران

گردهمایی سالانه برای یک ایران آزاد

باعث افتخارم است که این نامه را به مناسبت گردهمایی سالانه شما برای یک ایران آزاد بنویسم و تبریکاتم را از صمیم قلب ابراز کنم. مفتخرم که از طرح ده ماده ای شما برای آینده ایران حمایت کنم که تضمین آزادی احزاب و اجتماعات، لغو حکم اعدام، جدایی دین و دولت، برابری زنان، و چندین مواضع سیاسی دیگراست که ایران را به آینده پرتاب میکند.

مردم ایران شایسته یک تغییر دمکراتیک هستند که رشد اقتصادی و یک جامعه پیشرفته را محقق کند.

در همین راستا من همراه با شمار زیادی دیگر، در کنار خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران می ایستیم تا به سرنگونی رژیم ایران، آزادی فوری کلیه زندانیان سیاسی و حمایت از آلترناتیو آن برای تحقق یک جمهوری غیراتمی فراخوان بدهیم.

از سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۱۰۰ اعدام در ایران بوده است. اقلیتهای مذهبی مورد رفتار غیرانسانی قرار گرفته و از حقوق خود برای پرستش آزادانه محروم شده و برخی اعدام شده اند....

هزاران زندانی سیاسی، اعم از مردان، زنان و نوجوانان توسط رژیم ایران اعدام شده اند و گزارش شده اجساد این قربانیان در گورهای گمنام دفن شده اند و خانواده های آنان از محل آنها مطلع نشده اند. این رکورد غیرقابل تحمل رژیم حاکم بر ایران باید برای یک ایران آزاد پایان یابد.

همراه با مردم حوزه انتخابیم در تگزاس ما در همبستگی با شما هستیم و حمایت مستمر خود را برای یک ایران آزاد و پیشرفته اعلام میکنیم.

شیلا جکسون لی

نماینده کنگره ایالات متحده
لطفا به اشتراک بگذارید: