تام مک کلینناک: جنبش ایران آزاد رو در روی بی‌عدالتی و جنایات رژیم ایران

تام مک کلینتاک ، نماینده کنگره امریکا:

جنبش ایران آزاد رو در روی بی عدالتی و جنایات رژیم ایران

 رشد کرده و در شرایط دشوار و خطرناک فعلی

شما فهرست بعدی تمدن بشریت را می نویسید

کنگره ایالات متحده آمریکا

واشنگتن دی.سی

۱۳ژوئیه ۲۰۱۹

خطاب به گردهمایی ایران آزاد،

جنبش ایران آزاد نه فقط پایداری کرده، بلکه در مقابل بی عدالتی و جنایات رژیم نامشروع ایران -که گسترده تر و منزجر کننده تر شده- رشد کرده است. درحالیکه دیکتاتوری آخوندها افراطی تر شده، مقاومت بین المللی نسبت به آن قاطع تر شده است.

هرچه بیشتر از داستان میراث باستانی و پرافتخار آزادی و تمدن ایران گفته میشود، و هرچه بیشتر از نفرین دیکتاتوری و ترور آخوندها سخن گفته میشود، جهان هرچه بیشتر به آرمان شما می پیوندد.

ما اینرا در انتقال مبارزین آزادی ، مجاهدین خلق که در عراق در محاصره بودند، شاهد بودیم.

ما اینرا در گسترش مخالفت با رژیم ملایان از طرف کشورهای اسلامی دیگر شاهد بودیم.

ما اینرا با ۷۵ همکارم اینجا در کنگره که قطعنامه ۳۷۴ را امضا کرده اند شاهد هستیم تا مجددا بر تعهد و حمایتمان از خواست مردم ایران برای ایران دموکراتیک، و یک جمهوری مبتنی بر جدایی دین و دولت و غیراتمی تاکید کنیم.

ایران یکی از بزرگترین و باستانی ترین تمدن ها در تاریخ بشر است، ولی تحت سرکوب یک باند شرور و یاغی که دیکتاتوری خود را به ایران تحمیل کرده اند ، این میراث بزرگ به تاراج رفته است. حکومت آنها نامشروع است و زمان سرنگونی آنها فرا رسیده است.

در داخل ایران، سلطنت ترور آنها علیه مردم ایران گواهی کافی است که اعمال قدرت آنها فقط با زور و با سرکوب است.

درخارج ایران ، حملات گستاخانه آنها علیه تجارت مسالمت آمیز، اعتراف اخیر آنها درمورد نقض قرارداد غنی سازی و انباشت کردن اورانیوم در مدار تسلیحاتی، افزایش تهدیدات هیستریک ‌آنها علیه همسایگان، حملات غیرمنتظره به هواپیمای بی سرنشین در فضای بین المللی، و اخیرا تلاش شکست خورده سپاه پاسداران برای گروگان گرفتن یک نفتکش در تنگه هرمز، همگی علائم انکار ناپذیر استیصال و ضعف و وحشت است.

مردم ایران اطمینان دارند که آرمان شما عادلانه است، شما تنها نیستید و در زمان مناسب آرمان های عادلانه همیشه پیروز میشوند. جهان شاهد مبارزه شماست و تاریخ پیشاپیش شکست دیکتاتوری و پیروزی نزدیک شما را بشارت داده است.

شجاعت شما به تحسین و حمایت مردم سراسر جهان الهام می بخشد و حتی در شرایط دشوار و خطرناک فعلی، شما فهرست بعدی تمدن بشریت را می نویسید: درست درهمان زمانی که چهره سیاه حوادث توسط این رژیم رخ می نماید، این مردم ایران هستند که سرانجام این دیکتاتوری را سرنگون میکنند و کشور خود را بعنوان چراغ آزادی و عدالت، روشن بینی و فراگیری، بردباری و پیشرفت، هم چنانکه میراث باستانی و تاریخی آن بوده، برای آینده یی تابناک بازسازی میکنند.

مردم ایران میدانند و جهان هم میداند که ما بزودی به آن لحظات کمیاب در تاریخ می رسیم که جهان شبانه تغییر خواهد کرد.

کسانیکه عاشق و قدرشناس آزادی در کشور ما و سراسر جهان هستند، در کنار شما ایستادهاند. همچنین نسلهای بعدی ایرانی نسبت به همه کارهایی که این نسل برای بازسازی پیشرفت، و برای سعادت و شرافت انجام داده، احترام خواهد گذاشت و آزادی را جشن خواهد گرفت.

تام مک کلینتاک

نماینده کنگره ایالات متحده
لطفا به اشتراک بگذارید: