سناتور جان کورنین: افتخارمی‌‌کنم که در حمایت ازیک ایران آزاد بایستم

سناتور جان کورنین:


افتخار میکنم که در حمایت از یک ایران آزاد بایستم

رژیم ایران بزرگترین حکومت حامی تروریسم در جهان است

اما قربانیان بزرگ این رژیم وحشی مردم ایران هستند

 سناتور جان کورنین ـ سنای ایالات متحده

جامعه ایرانیان اشرف،

گردهمایی ایران آزاد،

دوستان عزیز،

ار تلاشهای شما برای برپایی یک ایران آزاد و دموکراتیک سپاسگزارم


همانطور که تحولات اخیر نشان داده، دیکتاتوری حاکم بر ایران عامل نفوذ خطرناک و بی ثبات کننده منطقه است. این رژیم با مشت آهنین و با سرکوب حقوق پایه ای و تجاوز به حقوق انسانی مردم ایران درحاکمیت است. این رژیم به عنوان بزرگترین حکومت حامی تروریسم در جهان، باحمایت و تأمین مالی سازمانهای تروریستی جنگ افروزی می کند و طی چند دهه ثبات منطقه ای را متزلزل کرده است. بااینحال، مهم است که نشان بدهیم مردم ایران قربانیان بزرگ این رژیم وحشی هستند و تحت حاکمیت آخوندها چند نسل رنج برده اند.

البته جهان به مبارزه مردم ایران توجه دارد و به منظور کمک به مردم ایران، ایالات متحده باید از استراتژی «فشار ماکزیمم» دولت حمایت کند، این استراتژی در خدمت آزادی و حقوق پایه ای مردم ایران است

من در کنگره آمریکا لایحه یی ارائه کردم تحریمهای بیشتری روی سپاه پاسداران اعمال میکند. سپاه پاسداران سرکوب داخلی و تروریسم بین المللی رژیم را پیش می برد و خوشحالم که این لایحه دوحزبی را معرفی کرده ام.

صمیمانه امیدوارم شاهد روزی باشم که مردم ایران بدون ترس زندگی کنند و دولتی باشد که به شهروندان خود و جامعه بین المللی احترام بگذارد. تا آن روز، آمریکا و متحدینش باید در رویارویی با دیکتاتورهای حاکم بر ایران با هم بایستند و هرکاری را که می توانند، برای اعمال فشار بر بزرگترین حامی تروریسم در جهان انجام دهند.

من افتخار میکنم که در حمایت از یک ایران آزاد بایستم.

سناتور جان کورنین

سنای ایالات متحده
لطفا به اشتراک بگذارید: