سرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی

فقر روزافزون مردم


مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۵۱ – سرکوب در اشکال مختلف در ایران

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: «بازنشستگان، می‌ایستیم تا به آخر» ، «سرکوب در اشکال مختلف در ایران» و «مقاومت مردم در برابر سرکوب و غارت»

اخبار مجله اقتصادی اجتماعی


افزایش ۱۴ درصدی کرایه خانه نسبت به دستمزد کارگرانسرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی


حسام عقبائی (نایب رئیس اتحادیه حکومتی مشاوران املاک) ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری گفت: پیش‌بینی من برای سال جاری این است که نرخ اجاره بها در شهرهای بزرگ ۳۰ درصد و شهرهای کوچک ۲۰ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یابد.

اگر متوسط افزایش اجاره بهای مسکن در سال جاری را در کلانشهرها ۴۰ درصد و سال گذشته، سال ۹۷ را ۳۰ درصد در نظر بگیریم، تا پایان سال به طور متوسط ۷۰ درصد افزایش در اجاره بهای مسکن خواهیم داشت.

بنابراین از ابتدای سال گذشته تا امروز، افزایش کرایه خانه به تنهایی، ۱۴ درصد از افزایش دستمزد جلو زده است!

به دلیل فقر روز افزون ۵۳ درصد مردم ایران خودشان برای بیماریشان نسخه می پیچندسرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی


نتایج مقاله‌های منتشر شده از سوی کتابخانه ملی پزشکی امریکا نشان می‌دهد که شیوع «خودتجویزی» دارو در ایران ۵۳ درصد است، در واقع مردم ایران ۴ برابر میانگین استاندارد جهانی اقدام به «خودتجویزی» دارو می‌کنند.

معاون اول وزارت بهداشت رژیم با نام ایرج حریرچی چندی پیش نسبت به افزایش ۳۰ درصدی بار مراجعه مردم بدون داشتن نسخه به داروخانه‌ها هشدار داد.

وی گفت در شرایط فعلی اقتصادی شاهدیم که بار مراجعات به داروخانه‌ها بدون داشتن نسخه و بدون مراجعه مجدد به پزشک زیاد شده تا از این طریق بتوانند هزینه‌های درمان را کاهش داده و پول ویزیت را نپردازند.

چپاول یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی


وزیر بهداشت رژیم سعید نمکی اعتراف کرد که: یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تجهیزات پزشکی رفته و هنوز دقیقاً معلوم نیست چه کسی برده است و چه چیزی آورده و به چه کسانی داده است.

کلاسهای درس در انبار خانه هاسرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی


میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس رژیم گفت: به خانه‌های مسکونی مجوز مدارس غیردولتی داده شده است؛ برخی در انباری و آشپزخانه کلاس تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد که کلاسها در انباری، پشت بام و آشپزخانه تشکیل می شود. وی اعتراف کرد که بعضی کلاسها که پنجره ندارد مثل زندان برای دانش آموزان است.

استان لرستان رتبه یک مهاجرت درکشور


علی هادی چگنی در شورای حکومتی برنامه ریزی و توسعه لرستان، اظهار کرد: سالانه حدود ۱۲ هزار نفر از استان مهاجرت می‎کنند.

وی با بیان اینکه لرستان رتبه اول مهاجرت را در کشور دارد، افزود: این استان ۲.۲۲ درصد جمعیت کشور را دارد . چگنی اظهار کرد: در جریان سیلاب، لرستان ۸ هزار میلیارد تومان خسارت دیده است.

...........................................

گزارش اول:بازنشستگان ایستاده ایم تا آخرسرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی


ایستاده ایم تاآخر

از ابتدای سال تاکنون بارها وبارها شاهد تجمع اعتراضی بازنشستگان برای احقاق حقوقشون هستیم وهر بار مصمم تر واستوارتر از قبل برخواسته های خود تاکید می کنند .

فریاد این زنان ومردان سالخورده پژواک مظلومیت وبغض های فروخورده میلیونها ایرانی است که در تنور فقر وبیکاری می سوزند . باردیگر.

...................................

گزارش دوم: سرکوب دراَشکال مختلف در ایرانسرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی


این روزها با افزایش نارضایتی عمومی وگسترش اعتراضات از وضعیت وخامت بار اقتصادی،

حاکمیت آخوندی دست به کاراَشکال مختلف سرکوب در جامعه می باشد وبه هر بهانه ای می خواهد فضای رعب ووحشت را در جامعه حاکم کند .

در این میان سهم سرکوب زنان درحاکمیت زن ستیز آخوندی به مراتب بیشتر از مردان می باشد. در این گزارش به گوشه ای از این سرکوب می پردازیم .

...................................

گزارش سوم : مقاومت مردم در برابر سرکوب وغارتسرکوب در اشکال مختلف در ایران - مجله اجتماعی، اقتصادی


گزارش سرکوب و وحشیگری عناصر خود فروخته حکومتی را نسبت به مردم به طور خاص زنان میهنمون دیدید

ولی آن روی سکه سرکوب، مقاومت وهمبستگی مردم ایران علیه اینهمه بی عدالتی اجتماعی است که روز انه شاهد افزایش آن در سطح جامعه هستیم .

با هم به دیدن صحنه هایی از مقاومت مردم می رویم .

مطالب مرتبط

روستاهای فراموش شده پس از سیل – مجله اجتماعی، اقتصادی

درگیری زلزله‌زدگان در سرپل‌ذهاب با ماموران سرکوبگر رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: