محمدعلی توحیدی: امروز این تاریخ است که به ندا و حقانیت راه و آرمان مسعود پاسخ می‌گوید

محمد علی توحیدی


به نام خدا

و به نام خلق قهرمان ایران

به نام قیام ملی سی تیر،

درحمایت از نهضت ضد استعماری و ضد دیکتاتوری شاه، به رهبری دکتر محمد مصدق

و به نام قیام سی خرداد ، سرآغاز مقاومت انقلابی برای سرنگونی خمینی و سلطنت مطلقه شیخ به رهبری مسعود رجوی.

 که تظاهرات امروز ما هم شعله یی ازهمان آتشهای فروزان قیام و آزادی است

بله ، در قله چهار دهه وفا و پایداری و جانفشانی بی وقفه برای آزادی

ما در پاسخ به فرمان آماده باش مسعود در دوران سرنگونی گرد آمده ایم و حاضر می گوییم حاضر حاضر حاضر.


اما این سیاست و مشی سرنگونی چیست، که برای هم جبهه‌گان خامنه ای و روحانی درداخل و خارج کشور و برای همدستان دشمن و خائنان به ملت ومقاومت، و برای مماشات گران و غارتگران نفت و اهل معامله و مذاکره با قاتلان و برای شبکه خبرنگاران دوست آخوندها، این قدر تلخ و گزنده است؟

و این قدر تلاش می کنند تا آن را با انواع ترفندها بپوشانند و مثل همان نهضت مصدق تخطئه کنند و مارک برنند و شیطان سازی کنند؟!

سرنگونی رژیم آخوندی و آمادگی برای آن، برترین حقیقت سیاسی برای مشتاقان و رزمندگان آزادی و همه مردم ایران است که در چنگال ضحاکان عمامه دار و پاسدار، گرفتارند.

 و برترین حقیقت سیاسی و مبرم ترین وظیفه برای کاوه ها ورزمندگان آزادی است

-ازهمان فردای قیام ۳۰خرداد که آخوندها خواهران دانش آموز ما را بدون احراز هویت اعدام کردند، تاسلسله نبردهای شهری و نبردهای منظم ارتش آزادی

- از درهم شکستن طلسم جنگ ضد میهنی توسط ارتش آزادی تا حماسه کبیر فروغ جاویدان و سالهای پایداری پرشکوه دراشرف ولیبرتی ،

- از قیام سراسری دیماه تا خیزشها و شهرها و کانونهای شورشی، تا سلسله تظاهرات جهانی و سلسله گردهماییهای ایران آزاد و تظاهرات امروز ما درهمین جا.

بله ، این ایران است که به آماده باش دوران سرنگونی پاسخ می گوید

و برای تحقق آن ،از دل و جان حاضر حاضر می گوید می گوید: حاضر حاضر حاضر

-بله این حقیقت برتر سیاسی این حقیقت ضروری سرنگونی امروز فقط صدای مردم ایران نیست بلکه حقیقت برتری است که در سیاست جهان نیز طنین انداخته است.

بگذارید از یک روزنامه آمریکایی برایتان بخوانم که چهار روز پیش نوشته بود:

واشینگتن تایمز۱۶ژوئیه / چیزی این هفته در آلبانی تغییر کرد


سازمان مجاهدین خلق ایران برای دهه‌ها بخاطر یک بسیج سازمان‌یافته و مؤثر اطلاعات گمراه‌کننده توسط وزارت اطلاعات رژیم ایران و به خاطر مماشات رؤسای جمهورآمریکا با ملایان و بخاطر بدست آوردن توافقی با ” میانه‌روها “ در ایران که وجود خارجی ندارند شیطان سازی شدند و در دولت اوباما اجازه داده شد آنها توسط نیروهای عراقی تحت کنترل رژیم ایران تا مرز نابودی بروند . آنها طی این مدت، تروریست، فرقه، غیر مؤثر و برای جهان خطرناک خوانده شدند

اما هفته گذشته همه چیز تغییر کرد طی یک گردهمایی بزرگ شامل سیاستمداران و مدعوین از سراسر جهان که چندین روز به کمپ اشرف۳ در خارج تیرانا سرازیر شدند ، طلسم شکسته شد و مرکز جغرافیایی مقاومت جهانی علیه رژیم جنایتکار ایران متولد و برقرار گردید.

بله، تظاهرات شما در این جا بخشی از همین کارزار میهنی و جهانی است، برای اثبات و تحقق سرنگونی فاشیسم مذهبی که امروز، جهان در اعتلای مقاومت ایران و در بن بست مرگبار آخوندهای وحشی، حقیقت آن را به چشم می بیند!

در چهره رژیمی وحشی که در باتلاق بحرانها سربه سنگ می کوبد،در دریای خزر وطن فروشی می کند، در دریای عمان کشتی می دزدد. و آماده باش مرحله سرنگونی به معنی به زیر کشیدن این دیکتاتوری تروریستی است.

این تنها راه رهایی ایران و جهان از خطر دوران یعنی بنیادگرایی و تروریسم برخاسته از آن است


بعداز فروغ جاویدان مسعود درنیایشی تکان دهنده گفت : خدایا به تاریخ بگو که خون جاودانه فروغهای مارا مپوشاند.

امروز این تاریخ است که به ندای مسعود و به حقانیت راه و آرمان مسعود پاسخ می گوید و گواهی می دهد که خون شهیدانمان و رنج اسیرانمان در پیروزی آزادی و سرنگونی استبداد مذهبی گره خورده است.

خون شهیدانمان رنج اسیرانمان در تو گره می خورد رجوی قهرمان.

بله، بله با اتکا به این مقاومت ظفرمند به جامعه جهانی می گوییم در نبرد با تروریسم و جنگ افروزی آخوندها در سمت درست تاریخ و در کنار مردم و مقاومت ایران قرار بگیرید از امدادرسانی به آخوندها خود داری کنید مزدوران دیکتاتوری تروریستی را اخراج کنید غذا دادن به تمساح و مار پروراندن در آستین با نگهداری از مزدوران تروریست آخوندها در کشورهای اروپایی برای هیچکس سودی ندارد و کلام آخر بعنوان یک مجاهد خلق به آخوندهای ضدبشر وضد ایران و ضد اسلام از زبان قرآن و از کلام خدا می گویم:‌

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

ستمکاران خیلی زود خواهند دانست که درچه کیفرگاهی سرنگون خواهند شد.

پیروز باشید.
لطفا به اشتراک بگذارید: