دروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحله پایانی – قیام ایران

بالا گرفتن بحران نفتکشها در خلیج فارس و سقوط پهپاد رژیم


گزارش و گفتگو با رضا هفت برادران

خبر و نظر:


رژیم آخوندی که با بالا گرفتن بحران نفتکشها در خلیج فارس و سقوط پهپادش در این منطقه تحت فشار قرار دارد در یک شو تبلیغاتی ادعا کرد که ۱۷نفر را که در ارتباط با یک شبکة جاسوسی وابسته به سیا بوده‌اند دستگیر کرده است. تلویزیون رژیم شب گذشته با نشان دادن یک سری تصویر که چهرة شماری از آنها پوشانده شده بود،دروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحلة پایانی – قیام ایران

گفت: «ایران بار دیگر قدرت اطلاعاتی‌اش را به رخ کشید؛ وزارت اطلاعات ۱۷ نفر از جاسوسان حرفه ای نظام سلطه را که بصورت سلولی و انفرادی فعالیت داشتند دستگیر کرد... این شبکة‌ جاسوسی در ایران تحقق نیافت». در پاسخ به این ادعاها، روز گذشته رئیس جمور آمریکا در یک یادداشت توییتری گفت: گزارش (رژیم) ایران درباره گرفتن جاسوس‌های سیا، کاملا غلط است. اصلا حقیقت ندارد

باز هم دروغ و پروپاگاندا (مانند پهپادشان که ساقط شد) از سوی یک رژیم مذهبی که به شدت به دردسر افتاده و نمی‌داند چه کند. ترامپ افزود: «اقتصاد آن‌ها مرده و از این هم بدتر می‌شود. ایران یک افتضاح تمام‌عیار است». همچنین مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا نیز روز گذشته دربارة دعاوی رژیم گفت: از هرکسی که این خبرها را می‌شنود، ‌می‌خواهم توجه داشته باشند رژیم ایران سابقه طولانی در دروغ‌گویی دارد.

آن‌ها در مورد پهپادشان که از سوی ایالات متحده سرنگون شد دروغ گفتند. در چند روز گذشته در مورد این که نفتکش را کجا برده‌اند، دروغ می‌گویند. این ذات آیت‌الله است که به دنیا دروغ بگوید. من با تردید خیلی زیادی به چیزهایی که رژیم ایران می‌گوید، نگاه می‌کنم».

پهباد سرنگون شده


پیش از این نیز رژیم در تلاش برای انکار پهپاد سرنگون شدة خود توسط ناوگان امریکا در خلیج فارس به یک جعل و دروغ رسوا متوسل شده بود. «بعد از انتشار تصاویر پهپادی که ترامپ... اما رژیم در این خبر جعلی و دروغ، عمداً این فیلم را ناقص پخش کرد و پاسخ جان بولتون به رئیس جمهور آمریکا را سانسور کرد. اما فیلم کامل آن از این قرار است:دروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحلة پایانی – قیام ایران

چنان که در این ویدیو کلیپ به خوبی دیده و شنیده می‌شود، جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سؤال ترامپ گفت: «هیچ جای تردیدی وجود ندارد که پهپاد رژیم ایران توسط ناو یو.اس.اس باکسر ساقط شده است همانطور که رئیس جمهور اعلام کرد این اقدام ناو باکسر بدنبال تهدیدی بود که این پهپاد برای کشتی و خدمه آن ایجاد می کرد و این اقدام کاملا درستی بود.»

این تنها دروغگوییها و رسواییهای رژیم طی همین دو سه روز اخیر نیست. دیشب ربیعی سخنگوی دولت روحانی خبر گم شدن یا در واقع دزدیده شدن یک میلیارد یورو در دولت روحانی را تکذیب کرد. «سخنگوی دولت خبر منتشر شده در یک روزنامه...حساسیت داره و حساسیت به خرج می‌ده».

علت انتشار و افشای اطلاعات مربوط به فساد و تباهی رژیم و تکذیبهای معمول متعاقب آن نشان دهندة رژیمی فاسد است که تسلط و کنترل خود را از دست داده است و این واقعیت را هم رسانه‌های خود رژیم اذعان می‌کنند و هم کسانی که این رژیم را در صحنة بین‌المللی زیر نظر دارند، گواهی می‌کنند.

گفتگوی سیاسی


همانطور که در این گزارش هم دیدیم کار جعل و دروغ رژیم ابعاد جهانی و بین المللی پیدا کرده و رو در روی دنیا خبرهایی می سازد که دوام آنها گاه به یکساعت هم نمی رسد و به سرعت توسط طرف های مربوطه مورد تکذیب قرار می گیرد. چرا رژیم که اینگونه برای خودش آبروریزی می خردو در واقع در عرصه تبلیغاتی هم به خود زنی پرداخته است؟

ابعاد دروغ گویی رژیم در داخل کشور و در رابطه با مردم و در رابطه با نیروی اصلی تهدید کننده و براندازش یعنی مجاهدین از چه قرار است؟ اینها از جمله سوالاتی است که در گفتگوی امروز با رضا هفت برادران در میان می گذاریم.

س: چرا رژیم در مورد کشتی ربایی این چنین ضد ونقیض موضع می گیرند و دروغ می گوید؟ چرا در مورد سقوط پهپادش چنانکه دیدیم به جعل و سانسور اظهارات رئیس جمهور آمریکا می پردازد. چرا حساب رسوایی بعدی اش را نمی کند؟


ج: رژیمی که مسئلة بود و نبود دارد طبعا نمی تواند به فکر آبرو باشد و از رسوایی بترسد. این رژیم روز به روز می کشد. برای این به این هم فکر نمی کند که دروغش دو روز بعد بر ملا می شود. از طرف دیگر رژیم به جز تروریسم و گروگانگیری هیچ حرف و حربة دیگری ندارد. سالها با این زبان با همه از مردم ایران تا کشورهای دنیا حرف زده است و متاسفانه سیاست مماشات هم در این زمینة به رژیم میدان داده است.دروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحلة پایانی – قیام ایران

واقعیت و حقیقت برای این رژیم در حکم سم است به این جهت مثلا می بینیم که از یک طرف دست به کشتی ربایی می زند و حتی در مورد آن رجز خوانی می کند تا به گمان خودش نان قدرت نمایی بخورد، اما از طرف دیگر در هراس از عواقب بین المللی مدعی می شود که نفت کش مورد نظر قوانین دریا نوردی را نقض کرده است و یا به طور خنده داری در مورد کشتی اماراتی گفته بود توقیف کشتی به منظور دادن تذکر لسانی در مورد مقررات محیط زیست بوده است.

جالب است که حتی ظریف به عنوان وزیر خارجه ویترین این رژیم محسوب می شود در یک روز هم شاخ و شانه می کشد که تنگة هرمز نمی تواند برای دیگران امن و برای ما ناامن باشد. و در عین حال ادعا می کند که توقیف کشتی انگلیسی تلافی جویانه نبوده است.

رژیمی که در انظار بین المللی اینگونه با رسوایی و وقاحتی مافوق تصور به دروغ و دغل و جعل و سانسور متوسل می شود دیگر ببینید طی این سالها در چهاردیواری ایران و با مردم در زنجیر و تحت ستم ایران چه کرده است. در یک کلام این رژیم تا به حال یک کلمه راست به مردم نگفته است. و ببینید که با مجاهدین یعنی دشمن اصلی خود و در رابطه با شیطان سازی آنها چه کرده است. به این جا که می رسد روشن است که رژیم تمام حدومرزهای شناخته شده در دجالگری و فریب را در هم شکسته‌است.

س: از منظر یک ناظر بیرونی و بی طرف در مورد سقوط پهپاد رژیم ادعا می کند پهپادش ساقط نشده آمریکا هم ادعا می کند که آنرا ساقط کرده، چرا شما با قطعیت می گویید که رژیم است که دروغ می گوید؟


ج: دروغ همیشه ناشی از ضعف و ناتوانی است. علاوه براین در زندگی عادی نیز راستگویی و دروغگویی هر فرد یا جریانی را با سوابقش می سنجند. کما اینکه رئیس جمهور آمریکا در مورد ادعای دستیگری جاسوس های آمریکایی توسط رژیم گفته: این: «یک رژیم مذهبی است که بدجور به زمین خورده و نمیداند چه کند. اقتصاد آنها مرده و از این هم بدتر میشود. رژیم ایران یک افتضاح تمام عیار است.»دروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحلة پایانی – قیام ایران

در قضاوت بین ادعای رژیم و ادعای آمریکا این رژیم است که به دلیل تعادل قوای به شدت نابرابر به دروغ نیاز دارد. به عنوان یک نمونه و مقایسه وقتی پهپاد آمریکا مورد اصابت رژیم قرار گرفت آمریکا در صدد نفی و انکار بر نیامد چون سقوط یک پهپاد چیزی را در معادله قوای بین آمریکا و رژیم تغییر نمی داد اما در اینجا این رژیم است که اگر اعتراف به سقوط پهپادش بکند بنای پوشالی اقتدارش که در اذهان نیروهای عقب مانده اش ساخته فرومی ریزد.

علاوه براین چنانکه گفتم رژیم سابقة ممتد و طولانی در این قبیل دروغگویی ها دارد. از انتشار فیلمهای جعلی در مورد پرتاب موشکهای با برد بلند تا فرستادن فضا پیما و تا انبوه دروغهای دیگر. رژیم آخوندی دروغگویی و جعل و تحریف را به یک صنعت تبدیل کرده. کما اینکه شبکه های اجتماعی توئیتر و فیس بوک و اینستاگرام و غیره تاکنون هزاران حساب جعلی متعلق به رژیم را که کارشان اساسا دروغ پراکنی بخصوص علیه مجاهدین و مقاومت ایران بوده را تا کنون مسدود کرده اند.

خبر گزاری رویترز به نقل از بیانیه توئیتر نوشت : « شبکه ای از ۲۸۰۰ حساب ناموثق را در اوایل ماه می که منشا آنها رژیم ایران بود حذف کرده است. همین خبرگزاری در فروردین گذشته نوشت: فیسبوک ۵۱۳ حساب متعلق به حکومت آخوندی را به خاطر رفتار هماهنگ جعلی حذف کرد.

ماشین عظیم سایبری


در شهریورماه گذشته و به دنبال بسته شدن ۲۸۴ حساب توئیتری رژیم ، دبیرخانه شورای ملی مقاومت اعلام کرد: ماشین عظیم سایبری آخوندها توسط سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با هزینه‌های کلان از اموال مردم محروم ایران و به کار گرفتن هزاران پاسدار و بسیجی و هکر وابسته به آنها اداره می‌شود و کارکرد آن گمراه‌‌سازی، پمپاژ اطلاعات دروغ، شیطان سازی علیه مقاومت و منحرف کردن جریان اطلاع‌رسانی است.

در روزهای اخیر نیز مجددا توئیتر اعلام کرد:« چندین حساب توئیتری حکومت آخوندی از جمله یک حساب متعلق به دفتر خامنه ای و همچنین حسابهایی متعلق به برخی از مهره‌ها و سردمداران رژیم که به پخش اخبار دروغ و جعلی اشتغال داشته اند را مسدود شد.

س:شما گفتید که رژیم آخوندی در رابطه با مردم ایران تا به حال یک کلمه راست نگفته و کارش همیشه دروغ گویی و فریبکاری بوده، آیا در این حرف اغراق نشده است؟


ج: واقعا در این کلام هیچ اغراقی نیست. در اسم خود همین رژیم دجال و ضدبشری که سه کلمه است یعنی جمهوری اسلامی ایران، سه دروغ بزرگ نهفته است. خمینی وقتی آمد گفت این حکومت آخوندی نخواهد بود، دیکتاتوری نخواهد بود، و من به قم می روم و طلبگی پیشه می کنم. در روز ورود به تهران گفت شاه ایران را ویران و گورستانها را آباد کرد، مردم ایران به چشم می بینند که خمینی هزاربار بدتر شاه کرد.دروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحلة پایانی – قیام ایران

خمینی گفت آب و برق را مجانی می کنیم فقط را ریشه کن می کنیم، اسم خودش را گذاشت امید مستضعفان، ببینید که حکومت او با مردم ایران طی این سالها چه کرده است. برای هموطنانی که سنشان به آن روزها قد نمی دهد خوب است به دروغهای خامنه‌ای و روحانی اشاره کنم. روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود می گفت فقر را از بین می بریم کاری می کنیم که مردم اصلا خودشان به دنبال یارانه نیایند و اعتنایی به آن نکنند، ببینید که اکنون کار مردم ایران به خوردن ملخ کشیده است.

خامنه‌ای هم گفته است که رشد علمی ما ۱۳برابر رشد علمی دنیا بوده‌است. و این در حالی است که دانشجویان پولی برای خرید کتاب ندارند و بیش از ۳۰درصد ظرفیت دانشگاهها به علت فقر و ناداری خالی مانده است. یا روحانی که در کتابش نوشته ما سر گسترش هسته‌یی در مدتی که ممنوع شده بودیم از کار هسته‌یی تمام حفره هایمان را پر کردیم. صالحی هم گفت ما در بتون ریزی در قلب راکتور اراک آژانس را فریب دادیم.

در برابر مدعی من سوال می کنم که رژیم طی این سالیان کدام راست را به مردم گفته است؟ آش این قضیه آنقدر شور است که الان بی اعتمادی مردم و بحران بی اعتمادی به ترجیع بند حرفها و مطالب همة مهره‌ها و رسانه‌های دوباند رژیم تبدیل شده است. و خودشان اعتراف میکنند که اگر رژیم بگوید الان روز است مردم نتیجه می گیرند الان شب است.

س: معنی این حرف که گفتید رژیم در رابطه با مجاهدین به عنوان دشمن اصلی اش در دروغ و دجالگری حد شکسته چیست؟


ج: از روز اول خمینی که خصم آشتی ناپذیر ایدئولوژیک خود را در مجاهدین دیده و شناخته بود بنای خود را با مجاهدین بر دروغ و بهتان گذاشت. از آتش زدن خرمنها تا شکنجه پاسداران و کندن پوست سر آنها تا هتاکی به بنیانگذاران مجاهدین تا به اصطلاح کشف ابزار و عدوات شیره کشی و قمار و انواع فسق و فجور از مراکز و دفاتر مجاهدین درشهرهای مختلف تا انواع برچسب های فساد به پاکترین و پاکباخته ترین فرزندان این میهن از هیچ چیز فروگذار نکرددروغ‌درمانی آخرین گریزگاه رژیم در مرحلة پایانی – قیام ایران

چون از اول نقشة انهدام، قتل عام و ریشه کنی مجاهدین را در سر داشت. بازهم برای آنکه به سالهای دورتر نرویم یادآوری می کنم که پس از بالا گرفتن جنبش دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷، و بخصوص پس از انتشار فایلهای صوتی آقای منتظری در این مورد که جامعة ایران سراسر بر انگیخته شده بودند خامنه‌ای پلید به صحنه آمد و به مزدورانش هشدار داد که مواظب باشید جای جلاد و شهید عوض نشود.

منظورش از شهید لاجوردی دژخیم بود که در تمام دنیا به عنوان سمبل قساوت و شقاوت شناخته می شود. و منظورش از جلاد هم لابد کبوتران خونین بال میلیشاست. میلیشیاهای ۱۳، ۱۴ ساله و ۱۷، ۱۸ ساله است که در سال ۶۰ و دهة ۶۰ هرشب صدها، صدها در مقابل جوخه تیرباران قرار گرفتند. این کاری است که طی تمام این سالها این رژیم با مردم ایران و فرزندان مبارز و مجاهد آنها کرده است. اگر یک سانت و یک روز از این همه دروغ و جنایت کوتاه می آمد جارو می شد.

اما امروز که پردة سیاست ننگین مماشات هم کنار رفته جهان می تواند واقعیت این رژیم ضدبشری و قرون وسطایی را که تماما بر پایة دروغ و فریب استوار گشته ببیند. تا آنجا که پمپئو وزیر خارجه آمریکا هم می گوید« این ذات آیت‌الله است که به دنیا دروغ بگوید». این است صورت مسئله کنونی این رژیم.

مطالب مرتبط

مایک پمپئو: رژیم ایران سابقه طولانی در دروغگویی دارد

قدرت‌نمایی پوشالی رژیم آخوندی در تله تحریم‌ها: ادعای دستگیری ۱۷نفر به اتهام جاسوسی برای آمریکا

لطفا به اشتراک بگذارید: