اعتراض معلمان حق التدریسی - مجله اجتماعی، اقتصادی

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۵۶ – اعتراض معلمان حق التدریسی

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: « اعتراض معلمان حق التدریسی» ، «اختلاف فاحش حقوق معلمان ایران با سایر کشورها» و «وضعیت بهداشت و بیمارستان‌ها»

اخبار مجله اقتصادی اجتماعی


بیکاری و فقر کارگران ناشی از نظام چپاولگر درکشور


علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع از اراک اعتراف کرد که بخش اصلی بحران بنگاه‌های اقتصادی به ساختارهای اقتصادی برمی‌گردد که سال‌هاست شکل گرفته و یک شبه قابل رفع نیست.اعتراض معلمان حق التدریسی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۵۶

وی که غارتگری نظام آخوندی را با واژه کم بارتر رانت خواری توصیف می‌کرد گفت : تبعیض و فساد و رانت خواری کار را برای همه سخت کرده است. تاوان ورشکستگی و بحران صنایع را کارگرانی می‌دهند که نه سرمایه برای راه‌اندازی کار دارند و نه توان پیدا کردن کار جدید در شرایط بیکاری جدید را دارند.

وی درادامه گفت: امروزه شاهد رشد آمار بیکاری ناشی از ناتوانی در اشتغالزایی و تعدیل‌ها و اخراج‌های گسترده هستیم و این فشار مضاعف به کارگرانی است که ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند.

آسیب و خرابی ۱۴۰۰ مدرسه درکل کشور در سیل اخیر


جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش رژیم گفت : یکهزار و ۴۰۰ مدرسه در استان های کشور در سیل اخیر تخریب شد که ۲۸۰ مدرسه تخریب شده باید بطور کامل ساخته شود. ۴۰۰ مدرسه در لرستان از سیل آسیب دید که ۱۱۳ مدرسه تخریبی است و قبل از سیل هم حالت تخریبی داشته اند که باید بازسازی شوند.

افزایش آسیبهای اجتماعی درکشور


مدیرکل بهزیستی رژیم در استان کرمان گفت: آمارهای مربوط به رشد طلاق و نرخ ۳۷ درصدی این پدیده در سطح جامعه همراه با افزایش آسیب‌هایی چون همسر، کودک و سالمندآزاری و همچنین حرکت به سوی استفاده گسترده از مواد مخدر صنعتی در بین زنان و جوانان ، بسیار نگران کننده است. (شایان ذکر است که این پدیده ناشی از فقر افسار گسیخته و فشار های اجتماعی است که مردم ما ۴۰ سال است بر اثر تبهکاریهای نظام ولایت فقیه درگیر آن هستند.)

تبعیض طبقاتی درکنکور سراسری کشوراعتراض معلمان حق التدریسی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۵۶


غارتگری نظام ولایت فقیه میلیونها دانش آموز ایرانی را زیر پا له می‌کند. به اعتراف خبرگزاری حکومتی تسنیم «نفرات برتر کنکور از مدارس خاص و غیردولتی‌ها هستند و باز هم جای مدارس دولتی خالی است اما این آمار هشداری است نسبت به نظام طبقاتی آموزش کشور،

که حالا دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر را هم از آن طبقات خاص جامعه می‌ باشد. بیش از ۷۰ درصد رتبه‌های برتر کنکور امسال در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی دانش‌آموزان مدارس سمپاد هستند، سهم غیردولتی‌ها ۱۴درصد و نمونه دولتی‌ها ۱۳درصد است. ( باید یاد آوری کرد که مدارس خصوصی اغلب خاص فرزندان آقازاده ها و سرکردگان سپاه و کارگزاران رژیم است.)

...........................................

گزارش اول : اعتراض معلمان حق التدریسیگزارش اول : اعتراض معلمان حق التدریسی


گزارشی داریم از تجمع معلمان حق التدریسی در اعتراض به اجرا نشدن قانون استخدامشان به عنوان یک معلم رسمی درمقابل وزارت آموزش وپرورش رژیم در تهران

این تجمع که باشرکت صدها تن از معلمان در دوروز متوالی برگزار شد خواهان تعین تکلیف استخدام خود تا مهرماه شدند . از تجمع اعتراضی معلمان آزاده میهنمون گزارشی تهیه شده که با هم به دیدن اون می ریم .

........................................

گزارش دوم : اختلاف فاحش حقوق معلمان با سایر کشورها


تجمع اعتراضی معلمان میهنمون را که در یک بلاتکلیفی شیادانه از سوی وزارت آموزش رژیم بسر می برند را دیدید. در همه دولتها نقش آموزش وپرورش و بطور خاص جایگاه معلمان نقش ویژه ای درپیشرفت آن کشور بازی می کند .گزارش دوم : اختلاف فاحش حقوق معلمان با سایر کشورها

زیرا که تعلیم وتربیت کودکان شالوده یک جامعه مترقی را پی ریزی می کند .گزارشی آماری ازاختلاف فاحش حقوق معلمان میهنمون در حاکمیت تبهکار آخوندی باسایر کشورها بیشتر ما را با وضعیت اسفبار معلمان آشنا می کند با هم به دیدن این گزارش می ریم .

........................................

گزارش سوم : وضعیت بهداشت وبیمارستانها


وضعیت وخیم بهداشت ودرمان و سرگردانی بیماران در بیمارستانها دست کمی از وضعیت اسفناک آموزش وپرورش ومعلمان ندارد . وهر روز شاهد افزایش گرانی دارو و کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستانها هستیم .گزارش سوم : وضعیت بهداشت وبیمارستانها

درحاکمیتی که دزدی واختلاس بیداد می کند و وزیر بهداشت رژیم اعتراف به ناپدید شدن یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون دلاری ارز در وزارت بهداشت می کنه پس حال وروز بهداشت ودرمان را در این حاکمیت تبهکار ببینید .

با هم به دیدن گزارشی درهمین زمینه می ریم

مطالب مرتبط

زندگی در میان زباله‌های بیمارستانی – مجله اجتماعی، اقتصادی

تجمع معلمان شاغل و بازنشسته در تهران، کرمانشاه، اصفهان، تبریز و اهواز

لطفا به اشتراک بگذارید: