تهدید لاریجانی به استعفاء و رفتن به نجف در اعتراض به دستگیری اکبر طبری

تهدید لاریجانی به استعفاء و رفتن به نجف در اعتراض به دستگیری اکبر طبری

به دنبال دستگیری اکبر طبری معاون لاریجانی

با همان الگوهای دستگیری معاونین و اطرافیان احمدی نژاد،

صادق لاریجانی که ریاست مجمع تشخیص مصلحت رژیم را بر عهده دارد، به خامنه ای نامه نوشته و به دستگیری معاون خود اعتراض و تهدید به کناره گیری و رفتن به نجف کرده است.

به گزارش رسانه های رژیم،

سرانجام آخوند محمد یزدی عضو فقهای شورای نگهبان ارتجاع و رئیس اسبق قضاییه به میدان آمد و پرونده فساد و اخبار مربوط به فرار لاریجانی به نجف تحت عنوان مهاجرت را تأیید کرد.

آخوند محمد یزدی در دیدار با مسئولان مرکز آخوندهای بسیجی قم خطاب به آخوند صادق لاریجانی گفت:

« فلانی می‌گوید اگه این کار را نکنید نجف می‌روم! خوب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌هم می‌خورد؟ شما در قم بودنتان هم خیلی مؤثر نبود؛ چه رسد که به نجف بروید. رئیس دفتری که ۱۰سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند!... از کجا آوردی ساختی؟»

آخوند یزدی همچنین ادعای شیخ حسن روحانی را به باد حمله گرفت و گفت :


«چطور کسی که تنفیذ ولایت را دارد، جرأت کرده و کارهای خلاف امر رهبری را می‌کند؛ مثل مخالفت درباره فضای مجازی و... اگر نمیتوانی مملکت را اداره کنی، برو کنار. این برو کنار را چه کسی باید بگوید؛ در درجه اول حوزه باید بگوید. بعد از نظر قانونی باید دیوان عالی قضایی بگوید. بعدش هم مجلس بگوید ولی متأسفانه می‌بینیم مجلس هم وضعیت دیگری دارد!»

آخوند یزدی ادعای مرجعیت نوه های بروجردی و خمینی را هم به باد تمسخر گرفت و گفت :

اگر یک روزی رسما اعلام مرجعیت کنند، اگر زنده باشم، رسماً جلویش را می‌گیرم و اعلام رسمی هم می‌کنم؛ واقعا در حوزه چه کسی باید با این مساله برخورد کند؟! نوه مرجع بودن که دلیل شرعی برای مرجعیت نیست؛ کسی نگفته هرجا فلانی نوه مرجع شد، می‌تواند مرجع باشد؟....

تهدید لاریجانی به استعفاء و رفتن به نجف در اعتراض به دستگیری اکبر طبری

.مطالب مرتبط:

دریک تحول ناگهانی بحران در رأس نظام برای جانشینی ولی‌فقیه ارتجاع

دزدی‌های آملی لاریجانی و شیخ محمدیزدی

 
لطفا به اشتراک بگذارید: