قدردانی خواهرمجاهد زهره اخیانی از لوح تقدیر شهردار ژان فرانسوا لوگاره

قدردانی خواهرمجاهد زهره اخیانی از لوح تقدیر شهردار ژان فرانسوا لوگاره

خواهر مجاهد زهره اخیانی

من می خواستم از آقای شهردار لوگاره و هم‌چنین سایر شهرداران عزیز فرانسوی بابت انتخاب اشرف به‌عنوان خواهر شهر خودشون تشکر و قدردانی کنم.

قطعاً این .. قطعاً این عزم همه ما مجاهدین مستقر در اشرف۳ را برای نبرد با این رژیم جنایتکار و سرنگونی آن جزم‌تر و ما را در این نبرد پشتگرم می‌کند.

خیلی متشکرم.

همچنین

ژان-فرانسوا لوگاره ـ شهردار منطقه یک پاریس

به خانم رئیس‌جمهور مریم رجوی،

به همه افراد دوست‌داشتنی که از مبارزه او حمایت می‌کنند، به همه دوستان آزادی، چند کلمه از طرف کمیته شهرداران فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک می‌گویم که مرا در اینجا همراهی می‌کنند و شما می‌توانید از آنها قدردانی کرده و به آنها تبریک بگویید. آنها همواره حضور داشته‌اند، اینجا هستند تا شما را همراهی کنند. ما همه شهروندان اشرف هستیم. چون این نیروی خارق‌العاده را می‌بینیم و معجزه‌هایی را که محقق کرده‌اید، من در همین ماه مارس سال گذشته اینجا بودم، کاری که در عرض ۱۶ماه کرده‌اید فوق‌العاده است.

ما همه شهروندان اشرف هستیم،

چون با عطش شما برای آزادی و دموکراسی شریک هستیم. در بی‌تابی شما شریکیم. ضرورت پیروزی دموکراسی امری مبرم است؛ مبرم است که جلوی رژیم ایران را در ساختن بمب (اتمی) بگیریم. امری که (رژیم) ایران با اعمال تحریک‌آمیز و دروغ و تقلب، به‌پیش می‌برد. مبرم است کاری کنیم که بتوان در تهران همراه با شما، دموکراسی و صلح را برقرار کرد.

قدردانی خواهرمجاهد زهره اخیانی از لوح تقدیر شهردار ژان فرانسوا لوگاره

مطالب مرتبط:

ژان فرانسوا لوگاره: ما همه، شهروندان اشرف هستیم

تلویزیون کانال سه فرانسه: اعلام منطقه یک پاریس به‌عنوان«شهر خواهر» اشرف ۳ توسط شهردار ژان فرانسوا لوگاره
لطفا به اشتراک بگذارید: