میشل دووکولور: بعد ازآزمایش‌های متعدد، شما توانستید خودتان را از نو بسازید

میشل دووکولور-بعد ازآزمایش‌های متعدد، شما توانستید خودتان را از نو بسازید

میشل دووکولور ـ رئیس کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک در مجلس ملی فرانسه

خانم رجوی عزیز،

خانمها و آقایان ایرانی عزیز،

اعضای عزیز مجاهدین خلق ایران،

دوستان عزیز مردم ایران، از جانب کمیته پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک، می‌خواهم خوشنودی خودم را به‌خاطر حضور در کنار شما در این مکان ابراز کنم که سمبل قاطعیت تزلزل‌نا‌پذیر شما و مبارزه‌تان برای آزادی است.

در حالی‌که تنش میان آمریکا و جمهوری اسلامی ظاهراً به‌اوج خود می‌رسد،

حضور همه ما در اینجا که از خواست شما برای یک ایران آزاد حمایت می‌کنیم واقعاً حامل پیام خاصی است. در واقع ما اینجا هستیم برای دفاع از منافع مردم ایران. اینجا هستیم برای دفاع از دموکراسی که هیچ‌گاه نباید به‌خاطر منافع اقتصادی قربانی شود.

کمیته پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک بر این عقیده است که بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران،

باید یک پیش‌شرط برای هرگونه توسعه روابط دیپلوماتیک و تجاری با رژیم حاکم بر تهران باشد و این بهبودی باید از طریق توقف اعدامها، آزادی زندانیان سیاسی و احترام به همه آزادیها سنجیده شود.

رئیس‌جمهور (فرانسه) امانوئل ماکرون

طی اطلاعیه‌یی خطاب به کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک به‌تاریخ ۲۸ژوئن ۲۰۱۸ یادآور شد که او مصمم است بر رعایت حقوق بشر در ایران نظارت کند و همواره از اصول دموکراتیک و آزادیهای بنیادین در صحبت‌هایش با مقامات (رژیم) ایران دفاع کند. اما این آزادیهای بنیادین و این اصول دموکراتیک توسط حکومتی پایمال می‌شود که شما را سرکوب کرده و می‌کند، رژیمی که شما را وادار به تبعید کرده و در دو نوبت همه اموال شما را نابود کرده است.

در اینجا شما دوباره توانستید برخیزید،

بعد از آزمایش‌های متعددی که در اشرف در عراق پشت سر گذاشتید، توانستید خودتان را از نو بسازید.


در اینجا شما به مبارزه خود برای برقراری دموکراسی در ایران علیه حکومت آخوندها ادامه می‌دهید که هر چه از دستش می‌آمد برای ضربه‌زدن به شما انجام داد. مبارزه شما بیهوده نیست، چون شما از خودتان دفاع می‌کنید و من در اعماق اعتقاد دارم که شما روزی از من در یک ایران دموکراتیک استقبال خواهید کرد.

به‌عنوان رئیس کمیته پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک و نماینده مردم فرانسه

به شما می‌گویم که تعداد بسیار زیادی از مردم فرانسه از مبارزه مردم ایران برای آزادی حمایت می‌کنند. کشور ما فرانسه دارای یک سنت دموکراتیک دیرینه است و مردم فرانسه که در رأس شعار خود به آزادی‌اش افتخار می‌کند که برای آن قیمت سنگین و مستمر‌ی داده، به اراده شما احترام می‌گذارد و به دیده برادری به‌شما می‌نگرند.

متشکرم.

میشل دووکولور: بعد ازآزمایش‌های متعدد، شما توانستید خودتان را از نو بسازید

مطالب مرتبط:

گردهمایی ایران آزاد اجلاس سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳- از دید رسانه‌ها / گتی ایمیج: "کنفرانس ۱۲۰سال مبارزه برای آزادی ایران"

گردهمایی ایران آزاد، اجلاس سالانه مقاومت ایران _ اشرف۳
لطفا به اشتراک بگذارید: