سالی بریشا: شما برای هر انسانی، با مواضع ونبردتان الهام می‌بخشید

سالی بریشا: شما برای هر انسانی، با مواضع ونبردتان الهام می‌بخشید

سالی بریشا ـ نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور پیشین آلبانی

خانم رئیس‌جمهور رجوی،

دوستان عزیز جنبش مجاهدین،

دوستان این جنبش آزادیخواه از سراسر جهان،

افتخار و خوشوقتی بزرگی برای من است که به شما درود بفرستم.


به کسانی که چندین دهه است برای آزادی و حقوق بشر در کشورتان مبارزه می‌کنند. کسانی که با مشکلات فوق‌العاده‌یی مواجهند، اما ایستاده‌اند شما برای هر انسانی، با مواضع و با نبردتان، تماماً الهام می‌بخشید.

چند سال پیش من در پاریس در گردهمایی و جشن بزرگ شما حضور داشتم. در آن زمان قدرتهای بزرگ در حال مذاکره با (رژیم) ایران بر سر آن توافق بودند. به‌خودم گفتم، چه‌قدر برای این افراد مشکل است که با این رژیم بجنگند. اما چند سال بعد، گذر ایام اثبات کرد که حق با شما بود. رژیم ایران یک رژیم یاغی است، یک رژیم جنایتکار و بدعهد است.

این واقعیت است؛ و شما امید ملت خود هستید.


مأموریت شما یک مأموریت ملی و بین‌المللی است. من خوشحالم که از مدتها پیش تصمیم درستی گرفتم و دیدید که در کشور من، آلبانی سفیر (رژیم) ایران را اخراج کرد،

اما آلبانی باید تمام نمایندگان رسمی آخوندها را اخراج کند و این کار را خواهد کرد. این شما هستید که در این کشور، ایران را نمایندگی می‌کنید، لازم نیست آنها این کار را بکنند.

دوستان عزیز، من بارها شاهد برنامه ۱۰ماده‌یی خانم رئیس‌جمهور رجوی بوده‌ام درباره آن فکر کرده‌ام. این برنامه‌یی است الهام‌گرفته از آرمانهای ۱۰۰هزار شهید شما. برنامه‌یی است مبتنی بر ارزشهای جهانشمول که کشورها و جوامع را به آزادی و بزرگی می‌رسانند. برنامه‌یی است که ایران را تبدیل به یک کشور با عظمت و دوست بزرگی برای ملتهای آزاد خواهد کرد. قطعاً من به‌طور کامل از آن حمایت می‌کنم و متقاعد هستم که شما پیروز خواهید شد.

آخوندها نشان داده‌اند که هیچ ایمان و اصولی ندارند، آنها نظم جهانی را نقض می‌کنند، امنیت منطقه را تهدید می‌کنند. از یک طرف امضا می‌دهند که غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کنند، اما از طرف دیگر، ظرفیت موشکی خود را افزایش می دهند تا کشورهای آزاد را تهدید کنند. پس دیر یا زود به آن‌چه سزاوارش هستند خواهند رسید. هرگز خلافت آخوندها در منطقه و در جهان پیروز نخواهد شد. بار دیگر، عمیق‌ترین تحسین‌هایم را نثار شما و دوستان شما در ایران می‌کنم که روز و شب برای آزادی کشورتان می‌جنگند. متشکرم.

سالی بریشا: شما برای هر انسانی، با مواضع ونبردتان الهام می‌بخشید

مطالب مرتبط:

استفان هارپر: امروز در آلبانی مایه افتخارم بود تا به شورای ملی مقاومت..... ملحق شوم

گردهمایی ایران آزاد، اجلاس سالانه مقاومت ایران _ اشرف۳
لطفا به اشتراک بگذارید: