صالح القلاب: هنگامی که به تهران بازگردید، ما اولین زائران تهران خواهیم بود

صالح القلاب-هنگامی که به تهران بازگردید، ما اولین زائران تهران خواهیم بود

صالح القلاب، وزیر پیشین فرهنگ و تبلیغات اردن

خانم مبارز و رهبر بزرگ، یار این مسیر طولانی،

اجازه بدهید امروز درباره انسان و رهبر بزرگی صحبت کنم، رهبری بسیار بزرگ،

من در گذشته بسیار دور با مجاهدین آشنا شدم.

در ابتدا، فکر می‌کنم معاون قرارگاه کار در شش طبقه در رقه بودم قبل از یک سال یا دو سال یا کمی کمتر از انقلابی که در نهایت به‌دست این گروه شوم که در ایران حکومت می‌کنند، افتاد؛ در آن‌جا ازجمله یک مرد جوان بود که به چادر من آمد و درباره انقلاب در ایران صحبت می‌کرد. به عقیده من، پس از آنکه با مجاهدین آشنا شدم دریافتم که آنها از افراد اصلی همراه با مجاهدین بودند به‌رهبری قهرمان کبیر و بزرگ، مسعود رجوی.

در ماه فوریه ۱۹۷۹ به‌همراه رهبر بزرگ یاسر عرفات و رییس ابو مازن و هانی الحسن رفتم و آنجا گفتم می‌خواهم مجاهدین را ببینم.

به مقر آنها رفتم که تبدیل به یک مرکز پزشکی شده بود ..

به‌رهبری این رهبر بزرگ، که او گوهری کمیاب در جهان سوم می‌باشد


امروز، ممکن است بسیار از جوانان حاضر نمی‌دانند که وارث سیاسی جنبش ملی رشدیابنده دکتر محمد مصدق، مجاهد بزرگ، مسعود رجوی است. او وارث این جنبش به‌هم پیوسته است.

از شما می‌خواهیم از جای خود برخیزید و برای قهرمانی که همچنان این مسیر را هدایت می‌کند و پیام مصدق را از میان تمامی نسلها عبور داد و آنرا به شما رسانده دست بزنید. درخواست دارم، همه بایستیم.

زنده‌باد مسعود رجوی، زنده‌باد مسعود رجوی، زنده‌باد مسعود رجوی،


مرگ بر آخوندهایی که ایران را وارد این سردرگمی و نکبت تاریخی کرده‌اند، مرگ بر آنها، مرگ بر آنها، پایان آنها به‌دلیل این رهبری بزرگ که مردم ایران را هدایت می‌کند، نزدیک است.

خواهر گرامی اکنون نماینده جنبش ملی ایران است که طبعا بدون شک تنها نماینده مشروع مردم ایران می‌باشد. آنهایی که در غار زندگی می‌کنند نماینده مردم بزرگ ایران نیستند. ایران بخشی از تاریخ متمدن بوده است اما آنها ایران را هزار سال به عقب برده‌اند و به‌زودی از بین خواهند رفت.

این یک ملاحظه ضروریست و باید همواره به آن توجه کنیم.

موضوع دوم که درباره آن صحبت می‌کنم،

امروز ما شاهد آن هستیم ـ در پایان این گردهمایی‌ها هستیم ـ شاهد آن هستیم که دنیا، ای مجاهد بزرگ، خواهران و برادرانم در جنبش مجاهدین خلق،

الان همه دنیا با شماست، در دنیا همه با شما هستند.


به قول ما روزنامه‌نگاران که می‌نوشتیم، از ۴گوشه جهان به‌سوی شما آمده‌اند.

و در کنار شما ایستاده‌اند و حتی عربهایی که نتوانستند در اینجا حاضر شوند، اما برخی از آنها در قلبهایشان با شما نماز می‌خوانند و با شما و با جنبش شما، زیرا بیشترین خطری که در این منطقه در برابر ما وجود دارد، خطر همین آخوندهاست.

آنها می‌گویند افتخار می‌کنیم که ۴پایتخت عربی تحت سیطره ماست. به‌تازگی یکی از آن آخوندها گفته است که مرزهای ما در آفریقاست. آنها می‌خواهند مصر را بگیرند و الجزائر را و کل منطقه را، وقتی یک نفر این‌طور فکر می‌کند و می‌گوید مرزهای ما در آفریقاست، این خودش است.

بنابراین،

در حقیقت وقتی من امروز این کنفرانس و این هیأت‌ها را دیدم، یک لحظه حتی از جایم تکان نخوردم تا این راه ماراتونی بزرگ را دنبال کنم، این یک ماراتون بزرگ است.

و اکنون، مجاهدین متبرک، نمایندگان مردم ایران هستند، آنها در تمام دنیا متبرک و تقدیس شده هستند.


آنها (در خدمت) بشریت و انسان‌دوستی و اسلام هستند. فرقه‌ها ما را تجزیه کردند، مانند حز‌ب‌الله و حزب شیاطین و تمامی احزاب که (می‌خواهند) ما یکدیگر را سر ببریم. ما در یک زمینه واحد هستیم، به‌لحاظ تاریخی و تمدن و در منطقه. و ما بدون ایران همواره بال‌مان شکسته است؛ (البته) ایران ملی‌گرا و دموکرات به‌رهبری مجاهدین که تحت هدایت خواهر بزرگمان و برادر بزرگمان مسعود قرار دارند که ایشان آن‌را به‌سوی ساحل امن هدایت می‌کنند.

یک موضوع دیگر که می‌خواهم، به‌سرعت درباره آن صحبت کنم:

امروز هنگامی که لباس عربی را دیدم گفتم خدا را شکر. ما باید این خط را ترغیب کنیم. باید همه اعراب که از سوی آخوندها تهدید می‌شوند در کنار این مبارزان و مجاهدین قرار بگیرند.

من ملاحظات دیگری هم دارم که به‌سرعت می‌گویم و طولانی نمی‌کنم.

ملاحظه اول اینست که از نظر ما،

من در اخبار شنیدم که دشمنان و بلندگوهایشان می‌گویند آنها منزوی هستند و در ته دنیا قرار دارند و کسی آنها را نمی‌شناسد و آنها را ندیده است. اما بگذار هر چه می‌خواهند بگویند. همه جنبشهای آزادیبخش پیش از همه آنها، بالاتر و مهمتر از همه آنها، اسلام بزرگ؛ حضرت محمد(ص) رسالت خود را به مدینه برد و در مکه باقی نماند زیرا در آنجا نگرانی نسبت به قتل پیامبر وجود داشت. برای همین رسالت خود را به مدینه برد و هنگامی که تقویت شد به مکه بازگشت و پرچم پیروز اسلام را به اهتزاز درآورد.

و شما نیز پرچم پیروزی برافراشته خواهید کرد


هنگامی که به تهران بازگردید، به‌زودی و به امید خدا ما اولین زائران تهران خواهیم بود.


نمی‌خواهم بیش از این طولانی کنم. و الله خیلی حرف دارم درباره این موضوع، به اندازه یک کتاب که به امید خدا آنرا خواهیم نوشت.

خواهر مجاهد بزرگ و مسعود بزرگ، این رهبر بزرگ در تهران خواهند بود در مقرتان و ما تا به ابد برادران شما هستیم؛ هر انسان عربی که وجدان و صداقت دارد در کنار شما خواهد بود و شما در کنار ما خواهید بود در تمامی آرمانهای ما و...

می‌گوییم، زنده‌باد این انقلاب، زنده‌باد خواهر بزرگ ما و زنده‌باد مسعود رجوی

و به امید خدا به‌سوی تهران همراه ما و شما می‌باشد و از خداوند این آرزو را طلب داریم و السلام علیکم.

صالح القلاب: هنگامی که به تهران بازگردید، ما اولین زائران تهران خواهیم بود

مطالب مرتبط:

الاخباریه: کنفرانس همبستگی اسلامی با مقاومت ایران

گردهمایی ایران آزاد، اجلاس سالانه مقاومت ایران _ اشرف۳
لطفا به اشتراک بگذارید: