رانجانا کماری: تک‌تک سنگها از شجاعت شما سخن می‌گویند

رانجانا کماری: تک‌تک سنگها از شجاعت شما سخن می‌گویند

رانجانا کماری ـ مبارز حقوق زنان - هند

سلام رزمندگان آزادی اشرف۳. سلام خانم رجوی. می‌خواهم با این یادآوری به شما شروع کنم که وقتی شما به سمت آن دوربینها دست تکان می‌دادید، از خودم سؤال می‌کردم که این انسانهای شجاع چه کسانی هستند؟ این زنان شجاع. در حالی‌که در اطراف قدم می‌زدم و شما من‌را در آغوش گرفتید، من احساس گرما و قدرت می‌کردم. قدرتی که شما در راستای تلاشتان برای آزادی ایران به‌کار برده‌اید. پایداری شما، قدرت شما و سخت‌کوشی شما، برای همه جهان آشکار است، وقتی که به اطراف این کمپ می‌روید. تک‌تک سنگها از شجاعت شما سخن می‌گویند،

تک‌تک سنگها از سخت‌کوشی شما سخن می‌گویند و هم‌چنین از تعهد شما که هرگز تسلیم نخواهید شد. سال گذشته در روز جهانی زن ما از هشتگ «زنان برانداز» حمایت کردیم، برای حمایت از زنان ایران در قیام. خبرگزاری فارس نوشت، این هشتگ هم‌زمان با کنفرانس مجاهدین در پاریس تحت عنوان زنان نیروی تغییر ایجاد شده است؛ و خانم رجوی، شما در آن کنفرانس شرکت داشتید. من درودهای زنان شبکه جهانی برای تغییر را برای شما آورده‌ام. ما زنانی از بیش از ۵۰کشور هستیم که گردهم آمده‌ایم و به‌روشنی از مبارزه خانم رجوی برای آزادی ایران حمایت می‌کنیم. اجازه بدهید به شما یادآوری کنم، آن‌چه را که مهاتما گاندی گفت. فکر کنم کسی آن‌را نقل کرد و من از شنیدن آن خیلی خوشحال شدم: مستبدان می‌توانند مدتی مردم را سرکوب کنند، ولی وقتی مردم به‌پاخیزند آنها نمی‌دانند کجا بروند، به اطراف می‌نگرند و باید پنهان شوند، باید فرار کنند؛ و این چیزی است که اتفاق خواهد افتاد، چون شما بایستی حتماً پیروز بشوید و پیروز خواهید شد. شما وارد ایران خواهید شد و ما در تهران جشن خواهیم گرفت.

بله جشن خواهیم گرفت.


و من به شما قول می‌دهم، همه ما همراه با شما خواهیم بود، در روزی که همگی شما در کشورتان باشید. ما در همبستگی بوده‌ایم، من به کنفرانسهای شما آمده‌ام و با هم همبسته بوده‌ایم. من درودهای مردم هند را برای شما به‌همراه آورده‌ام. ما دوشادوش هم هستیم، این‌را به‌شما قول می‌دهم، دوشادوش هم همراه با خانم رجوی در دوران‌های سخت و ما از برنامه ۱۰ماده‌یی او برای آینده حمایت می‌کنیم. رهبران جهان انتظار دارند، چه چیزی بیش از این اتفاق بیفتد؟ چه چیز بیشتری می‌خواهند ببینند؟ این ۱۰ماده را بخوانید و خواهید فهمید که هر چه نسل آینده می‌خواهد و آرزویش را دارد در این برنامه ۱۰ماده‌یی گنجانده شده است. شما نمی‌توانید و نباید فراموش کنید که می‌دانم که امروز ما یک گام به‌این هدف نزدیک‌تر شده‌ایم: «ایران، مریم، آزادی».

باشد که هم‌چون شیر غرش کنید


و هم‌چون خورشید بدرخشید، باشد که همه شما شاهد پیروزی در زیر آسمان‌ها باشید که به‌زودی زود رخ خواهد داد.

مطمئنم همراه با رهبران جهان که اینجا هستند آن روز دور نخواهد بود؛ و هم‌چنین پیام صلح و آزادی و عدالت و دموکراسی شما به همه‌جا می‌رسد.

آینده تمام جهان و کره زمین همین است.

هم‌چنین می‌خواهم به شما بپیوندم و بگویم:

حاضر، حاضر، حاضر.

رانجانا کماری: تک‌تک سنگها از شجاعت شما سخن می‌گویند

مطالب مرتبط:

دکتر انور مالک: اشرف ۳ مرکزی است برای شعله‌ور نگه‌داشتن مبارزه‌یی مستمر تا آزادی ایران

گردهمایی ایران آزاد، اجلاس سالانه مقاومت ایران _ اشرف۳
لطفا به اشتراک بگذارید: