داستان بی‌پایان اختلاس در یک نظام مقدس – قیام ایران

قیام ایران - داستان بی‌پایان اختلاس در یک نظام مقدس

گزارشی از اختلاس و اختلاسگران در نظام ولایت فقیهداستان بی‌پایان اختلاس در یک نظام مقدس – قیام ایران

رسانه‌های حکومتی خبر از گریختن یک اختلاس‌گر حکومتی دیگر دادند: سالار آقاخانی یک جوان ۲۸ساله با چندین چمدان حاوی میلیون‌ها دلار و میلیون‌ها یوروی متعلق به کارگران و دیگر دستمزدبگیران ایران که نان و پنیر هم برای شام و ناهارشان ندارند، به خارج گریخت. این جوان ولایی که از محصولات تمام‌عیار مکتبی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران است؛

در این نظام‌زاده شده، رشد کرده، از همان اوان جوانی با بانک انصار سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات محشور بوده و از سوی دیگر با برادرزاده عراقچی معاون اتوکشیده وزارت‌خارجه دمخور بوده و در واقع با هر دو باند نظام خانه یکی است. او البته ۶ماه پیش با تمامی پول‌های مسروقه و با پاسپورت قانونی و ضمن خداحافظی با برادران پاسدارش، با یک بلیط فرست‌کلاس از ایران رفته و اکنون نیز تنها به‌علت بالا گرفتن جنگ گرگ‌های درون نظام خروجش افشا شده است.

با نگاهی به خبرهای روزمره مجلس و گفته‌های نمایندگان مجلس ارتجاع تنها در عرض چند روز می‌توان به گستردگی صنعت اختلاس در این رژیم پی برد. به چند نمونه نگاه کنید! کوروش کرم‌پور، نماینده رژیم در فیروزآباد در تذکر شفاهی خطاب به آخوند روحانی گفت: «۱۴میلیارد دلار ارز برای تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته شده است که تفاوت آن با ارز نیمایی حدود بیش از ۵۰هزار میلیارد تومان است.

ذخایر ارزی


مردم و مجلس حق دارند بدانند این مبلغ به چه کسی و برای چه کالاهایی اختصاص یافته است و تأثیر آن بر کاهش قیمتها و زندگی مردم چیست؟» به گزارش روزنامه حکومتی مشرق لازم است قوه قضاییه نقش برخی مدیران را در حیف و میل ۱۸میلیارد دلار از ذخایر ارزی پیگیری کند! در یک مورد دیگر مشرق نیوز از حسام‌الدین آشنا مشاور روحانی با طعنه سؤال می‌کند: آقای آشنا با آن ۵۰۴هزار میلیارد تومان چه کردید؟!

فاطمه حسینی نماینده رژیم می‌گوید: ۳۰میلیارد دلار از منابع ارزی کشور در نیمه نخست سال ۹۷حیف و میل شد! « عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی (حاجی دلیگانی) با انتقاد از تصمیم جهانگیری برای کنترل بازار ارز گفت: این تصمیم باعث شد طی ۴ماه ۲۱میلیارد دلار ارز از ذخایر ارزی کشور حیف‌ومیل شود.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری مجلس رژیم گفت: زالوهای اقتصادی ۱۸میلیارد دلار را هضم کردند به‌گونه‌ای که در حال حاضر قابل ردیابی نیست... «زالوهای اقتصادی به‌صورت طایفه و خانواده به جان کشور افتاده و منابع مالی کشور را به‌راحتی استفاده می‌کنند». آنچه که او زالوهای اقتصادی می‌نامد همین کاست حکومتی ولایت‌فقیه است که اکنون آماج حملات جوانان و مردم بپا خاسته و کانون‌های شورشی و قیام آفرین مردم ایران است.

مطالب مرتبط

فساد و اختلاس‌های میلیاردی عامل تورم افسار گسیخته – قیام ایران

داستان بی‌پایان اختلاس در یک نظام مقدس؟!

لطفا به اشتراک بگذارید: