جنایت علیه بشریت _گزارش مستند حمله به اشرف _۱۰شهریور۱۳۹۲ _قسمت اول

ارتش آزادیبخش ملی ایران منتشر می‌کند

جنایت علیه بشریت _گزارش مستند حمله به اشرف _۱۰شهریور۱۳۹۲ _قسمت اول













[caption id="attachment_257885" align="alignleft" width="300"]ماکت کلی حمله در اشرف قسمت اول-۱۰شهریور۹۲ ماکت کلی حمله در اشرف قسمت اول-۱۰شهریور۹۲[/caption]

کلیه فاکتها واسناد و تصاویر این گزارش،به طور جداگانه توسط حقوقدانان و نمایندگان اشرف و لیبرتی در خارج از عراق در اختیارمقامات سازمان ملل،کمیساریای عالی پناهندگان وحقوق بشر،دولتهای آمریکا،اتحادیه اروپا،شورای اروپا،پارلمانهای۵۶کشور،سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر،کانونها و اتحادیه های‌وکلاو دادگاههای بین المللی قرار گرفته است.
جنایت علیه بشریت
گزارش مستند حمله به اشرف
اعدام جمعی،گروگانگیری،تخریب و انفجار
۱۰شهریور۱۳۹۲

جنایت علیه بشریت _گزارش مستند حمله به اشرف _۱۰شهریور۱۳۹۲ _قسمت اول

به دنبال انتشار خبر قتل‌عام در اشرف، موج ابراز انزجار از این جنایت سبعانه توسط هموطنان داخل کشور از اقشار مختلف اجتماعی به وجود آمده است. بسیاری با تماسهای تلفنی با دفاتر مقاومت و بسیاری دیگر با نوشتن مطالب و نامه‌های جداگانه و انجمنها و نهادهای مردمی نیز با صدور بیانیه‌هایی با اشرفیان ابراز همبستگی کرده‌اند.


بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای آزاد تهران
ما ضمن تسلیت به اعضای سازمان مجاهدین و همبستگی با خانواده‌های شهیدان ۱۰شهریور، این جنایت علیه بشریت در حق بهترین فرزندان این میهن را محکوم می‌کنیم.

بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاههای آذربایجان غربی (خوی و ارومیه)
حمله جنایتکارانه نیروهای تحت‌امر مالکی با فرمان خامنه‌ای را به ساکنان بی‌دفاع اشرف در نیمه‌شب روز یکشنبه۱۰شهریور محکوم می‌کنیم.

بیانیه جمعی از جوانان آزادیخواه تهران
شکی نداریم که نظام ولایت‌فقیه در این جنایت به‌طور مستقیم دست دارد. ما از سازمان ملل، آمریکا و ارگانهای دیگر بین‌المللی می‌خواهیم که برای حفاظت از جان مجاهدین دست به‌عمل جدی بزنند.

جمعی از دانشجویان شهر اصفهان
از سازمان ملل می‌خواهیم از ادامه چنین حملاتی علیه مجاهدین که امید مردم ایران هستند، جلوگیری کند. زنده باد مجاهدبن خلق ایران

مطالب مرتبط:


جنایت علیه بشریت _گزارش مستند حمله به اشرف _۱۰شهریور۱۳۹۲ _قسمت دوم

موج محکومیت قتل‌عام مجاهدان اشرف توسط اقشار مختلف مردم در داخل کشور




لطفا به اشتراک بگذارید: