تحولات ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن – قیام ایران

قیام ایران – تحولات ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن

اعتراض هموطنان و یاران اشرف نشان علیه حضور ظریف در فرانسه

جان باختن روزانه ۵۰ تن در جاده های کشورتحولات ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن – قیام ایران


رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به این که سالانه در جاده‌های مواصلاتی ۱۵ هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند، گفت: بر این اساس، روزانه ۵۰ نفر در جاده‌های کشور جان خود را از دست می‌دهند. اسماعیل نجار که در تبریز، سخنرانی می کرد افزود: بر اساس آمار ملی سالانه در سوانح ترافیکی با مصدومیت ۲۵۰ هزار نفر روبرو هستیم که اگر تنها ۱۰ درصد از این افراد با معلولیت روبرو شوند، در این صورت سالانه ۲۵ هزار نفر به معلولین کشور اضافه می‌شوند.

تصاویر وحشتناک آتش سوزی در جنگلهای قره داغ آذربایجان شرقی


از روز دوشنبه (۲۸ مردادماه) بخش هایی از جنگل های ارسباران در مناطقی از روستاهای خانقاه، مردانقم و کلوانق در بخش منجوان شهرستان خداآفرین طعمهٔ حریق شد. بر خلاف ادعاهای دروغین مسئولین و رسانه های محلی مبنی بر اطفا حریق جنگل ها، آتش سوزی در قاراداغ ادامه دارد.

هموطنی در این مورد نوشته: هنوز هلیکوپتری به محل اعزام نشده است.تا این لحظه به منظور اطفای حریق جنگل های قاراداغ، کسی از فرودگاه های منطقه برای ارائه خدمات درخواستی نکرده است و جنگلها همچنان می سوزند. و خاکستر می شوند. و این رهاورد حکومتی هست که تنها به غارت می اندیشه.

۸ روستای گنبد کاووس در هفت ماه ابتدای هر سال با قطعی آب مواجه اند


خامنه ای در صحبتهای اخیرش میگفت ما چهل سال حکومت کردیم. اما نمی گفت که در این چهل سال چه جنایاتی در حق این مردم صورت گرفت و چه خساراتی به ایران وارد شد و وضعیت کشور به چه وضعی در آمد. تنها یکی از این ارمغانهای شوم این حکومت تشنگی همیشگی روستاهاست. همه از بی آبی در این تابستان داغ مطلعند. اخیرا تصویری از روستاهای گنبدکاووس منتشر شده که نمونه ای از هشت روستای گنبد کاووس است که همیشه در هفت ماه از سال با قطعی آب مواجه هستند.

اشخاص و مدیرانی که به جرم فساد دستگیر شده اند


یکی دیگر از ارمغانهای شوم حکومت ولایت فقیه برای ایران فساد و دزدی گستردة حکومتیه. که این روزها از بس افتضاحش در ایران و جهان رو آمده بعضی از این دزدیها رو رو میکنند. هموطنی عکس این دزدان حکومتی رو گذاشته و نوشته: فقط تو همین یکی دو هفته گذشته این افراد دزدیشون رو شد: مدیر عامل ایران خودرو، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی، نماینده زنجان در مجلس

نماینده خرمدره در مجلس، مدیرعامل تدارکات پزشکی هلال احمر، شهردار خرم آباد، حسن میرکاظمی و چند نفر دیگه. این هموطن نوشته اینا به خاطر مفاسد اقتصادی بازداشت شدن ! کلکسیونی از متهمین به دزدی الان تو اوین دور هم جمع‌ان. »‌اما باید پرسید که آیا اینها مجازات میشن. قاعدة این نظام اینه که به مقام بالاتر برسند.

اعتراف به اختناق توسط غلامرضا حیدری نماینده مجلس آخوندی


غلامرضا حیدری، نماینده مجلس آخوندی از تهران گفت: «باید دید در گلوگاههای اصلی کشور چه گذشته است که با دعوای یزدی و آملی گوشه ای از پرده ها کنار رفته است... » این نمایندة مجلس به اختناق و سرکوب شدید خبرنگاران هم اشاره کرد و دفت: در زمانی که همین یزدی و لاریجانی در راس امور بودند،

چقدر از خبرنگاران جوان به جرم افشاگری بلا سرشان آمد در داستان آقای خاوری که خودش داستان مفصلی دارد، رئیس وقت قضا به رسانه ها تاکید کرد موضوع را پیگیری نکنند و مجرم به راحتی به خارج از کشور رفت که پای سه هزار میلیارد تومان وسط بود.

مشکلات شهرک اشکانیه در رباط کریم


شهرک اشکانیه رباط کریم یکی از نشانه های چهل سال غارت و دزدی نظام ولایت فقیهه. شهرکی بی مدرسه بی تاکسی به نانوایی ..... بی درمانگاه، بی امکانات ورزشی، . سیاه نمایی نیست. خود تلویزیون آخوندی هم گزارشش رو پخش کرده ببینید حکومت آخوندهای مرتجع چی بر سر مردم آورده مشکلات شهرک اشکانیه -مدرسه نداریم آسایش نداریم نه تاکسی داریم نه مدرسه داریم نه نانوایی داریم

به آتش کشیدن منزل یک آخوند فاسد حکومتی توسط مردم خشمگین روستای هزارخانی


انتشار خبر هتک حرمت به یک کودک توسط یک آخوند فاسد حکومتی در روستای هزارخانی شهرستان سنقر از توابع استان کرمانشاه خشم و اعتراض مردم را برانگیخته است. مردم روستا بدنبال متواری شدن آخوند فاسد خانه ای که وی در آن اقامت داشت را به آتش کشیدند. خانواده این کودک پس از اطلاع از این موضوع به فرمانداری سنقر مراجعه کرده‌اند ولی تاکنون از طرف مقامهای رژیم اقدامی صورت نگرفته است.

بیکار شدن صنف فنی کاران و تعمیرکاران خودرو


هر روز تعمیرکاران بیشتری بیکار می شوند. علتش چیست؟ گرانی قطعات. یک تعمیرکار گفته: به صاحب ماشین میگم این قطعه خرابه قطعه ی نو بخرید. میگه پول ندارم . یعنی در این حد بازار خرابه، ده تا مشتری که ماشینششان را سرویس میکنیم قطعه اش اگر خرابه به دلیل اینکه قطعات ۵ برابر قیمت شدن نمیخرن و در نتیجه ماهم بیکار میمونیم

۳۳درصد مردم کرمانشاه حاشیه نشین هستند


فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت: با احتساب جمعیت مناطق فرسوده ۳۰۰ هزار نفر معادل ۳۳ درصد جمعیت کلانشهر کرمانشاه حاشیه نشین هستند.
وی افزود: ۳۶ محله دارای بافت فرسوده و حاشیه نشین در شهر کرمانشاه شناسایی شده که ۱۳ محله آن در اولویت کاری قرار دارد. این محلات شامل جعفرآباد، حکمت‌آباد، شاطرآباد، آقاجان، جعفرآباد، صادقیه، مرادحاصل و... است

غارتگران با پول یارانه دارو لوازم آرایشی وارد می کنند


وقتیکه دلارای نفتی بین خودی‌های نظام آخوندی برای واردات دارو تقسیم میشود غارتگران با پول یارانة دارو وسایل آرایشی وارد میکنند. چون می خواهند سودشان از واردات کم نشود! این را شهریاری، عضو کمیسیون بهداشت مجلس اعتراف کرد که « ۳.۵ میلیارد دلار در سال به یارانه تولید و واردات دارو اختصاص می‌یابد اما بخش اعظم آن صرف واردات لوازم آرایشی و بهداشتی و مواردی می‌شود که هیچ ربطی به دارو ندارد!»

مطالب مرتبط

اعتراض هموطنان و یاران اشرف نشان علیه حضور ظریف در سوئد – قیام ایران

سه تجمع اعتراضی در اراک، تهران و رشت

لطفا به اشتراک بگذارید: