رخدادها ، تجمعات اعتراضی و اعتصاب اقشار مختلف مردم – قیام ایران

قیام ایران – رخدادها ، تجمعات اعتراضی و اعتصاب اقشار مختلف مردم

حکم شلاق برای کارگران هفت تپهرخدادها ، تجمعات اعتراضی و اعتصاب اقشار مختلف مردم – قیام ایران


اگر هیچ نمونه ای از عملکردهای حکومتی نداشته باشیم و نشنیده و ندیده باشیم ولی خبر شلاق زدن به کارگر برای این که حقوقش رو خواسته بشنویم میتونیم قضاوت کنیم که این حکومت چقدر ضدمردم هست و تا چه حد اوضاعش وخیم و سرانش علیه مردم هستند.

به همین علت خبر شلاق زدن به کارگران هفت تپه رو در ابتدای برنامه ذکر میکنیم تا ببینید که چرا مردم ایران برای آزادی و حق حاکمیتشون برمی خیزند. این حکم رو دیروز قضائیه حکومت ولایت خامنه ای برای ۹ تن از کارگران زحمتکش کارخانه نیشکر هفت تپه صادر کرده. : هشت ماه زندان و ۳۰ ضربه شلاق

حالا این کارگران چکار کرده اند؟ جواب اینه: به پرداخت نشدن بیش از سه ماه حقوق از روز ۵ آبان سال گذشته اعتصاب کردند

تجمع اعتراضی معلمان و بازنشستگان فرهنگی در تهران و میدان انقلاب اصفهان


باز هم یک خبر دیگر که این هم مثل شلاق زدن به کارگر میتونه محک و شاخص ضد مردمی بودن یک حکومت باشه و همینطور میتونه مشروعیت قیام مردم علیه یک نظام رو اثبات کنه خبر به خیابان آمدن بازنشستگان هست. اونها طبق فراخوانی در اعتراض به نادیده گرفتن خواست هایشان داده بودند روز چهارم شهریور به خیابان آمدند. ۳۴ گروه از سراسر ایران هم با امضا خود از این تجمع حمایت خودرا اعلام کردند.

شلیک پاسداران و قتل یک کولبر هموطنرخدادها ، تجمعات اعتراضی و اعتصاب اقشار مختلف مردم – قیام ایران


بحث مشروعیت و مردمی بودن یک حکومت رو کردیم. حقیقت اینه که حاکمیت آخوندی نه تنها مساله ای از مردم حل نمی کنه بلکه برای بسیاری از محرومان، مساله هم ایجاد میکنه.

مثلا کولبری که کشته میشه خانواده ش از هم می پاشه و فرزندانش بی خانمان میشن. اما پاسداران هر روز کولبران رو میکشند. روز یکشنبه در مرز بانه پاسداران یک کولبرهموطن محروم را با شلیک گلوله به قتل رساندند.

آلوده بودن آب اهواز


یکی از مسایلی که خشم مردم رو این روزها برانگیخته مساله ی بی آبی است. عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان اعتراف کرد:‌ برخی نقاط آب و فاضلاب آنقدر تلاقی دارد که نه تنها قابل شرب نیست بلکه برای استحمام هم کاربرد ندارد؛ در عین حال برخی از اهالی مناطق مختلف اعلام کردند که در شبانه روز حتی یک ساعت از آب برخوردار نیستند.

تجمع اعتراضی پرسنل حق الزحمه صدا و سیمای رژیمرخدادها ، تجمعات اعتراضی و اعتصاب اقشار مختلف مردم – قیام ایران


روز شنبه دوم شهریور ، گروهی از پرسنل حق‌الزحمه صداوسیمای استان مرکزی، در اعتراض به وضعیت شغلی نامناسب خود، در مقابل ساختمان سازمان صداوسیمای اراک دست به تجمع زدند.
معترضان دلایل تجمع خود را قرارداد کاری نامشخص، نداشتن بیمه و دستمزد و مزایای کمتر از مصوب وزارت کار، عنوان کردند.

مطالب مرتبط

تجمع اعتراضی کارگران هپکو در مقابل استانداری رژیم در اراک

۵حرکت اعتراضی در شهرهای اراک، آذربایجان شرقی و تهران

لطفا به اشتراک بگذارید: