سفر ظریف به فرانسه در حاشیه اجلاس جی۷ نمودی از بن‌بست نظام – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – سفر ظریف به فرانسه در حاشیه اجلاس جی۷ نمودی از بن‌بست نظام آخوندی

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیسفر ظریف به فرانسه در حاشیه اجلاس جی۷ نمودی از بن‌بست نظام آخوندی – ری‌توئیت

سفر ظریف قبل به فرانسه و برای شرکت در اجلاس جی ۷، قبل از هرچیز نمودی از بن بست نظام بود. نظامی که در محاصره بحرانهای اقتصادی، اجتماعی و بین الملللی قرارداره و برای فروش ۷۰۰ هزار بشکه نفت التماس میکنه. این سفر با همه حواشی و حرف و حدیث هاش به نظر میرسه که نجات بخش رژیم نیست و اتفاقا بحران جدیدی رو درون رژیم دامن زده.

در سطح بین المللی هم فشارها همچنان ادامه داره. کاربران توییتر اما از این فرصت استفاده کردن تا یکبار دیگه بگن خواسته اصلی مردم ایران کنار گذاشتن دیکتاتوری آ‌خوندی هست نه مماشات و همدستی با جنایتکاران. کاربری در توییت خودش وضعیت فعلی نظام بعد از این سفر رو اینطور توصیف کرده:

تشدید مناقشات در داخل رژیم آخوندی بعد از سفر ظریف به فرانسه در حاشیه کنفرانس جی ۷، جنگ وحوش اصطبل ولایت برسرماندن :دریوزگی وگدایی باحراج منابع وثروت های مردم #ایران درپادویی های ماله کش نظام. کاربری با اشاره به نقض حقوق بشر در ایران نوشته: هرگونه مذاکره با آخوندهای جنایتکار و قاتلین #مردم_ایران و رژیم رکورد دار #اعدام و #ترور را محکوم می‌کنیم.

بوی خون و نفت


#مذاکره روی خون مردم ایران شرم آور است و بوی خون و نفت می دهد. مردم #ایران رژیم جنایتکار ایران را نمیخواهند. ‼️جاوید رحمان گزارشگر ویژه همچنان نسبت به تداوم استفاده از حکم #اعدام در جمهوری اسلامی ایران عمیقا نگران است، تعداد اعدامها همچنان یکی از بالاترین آمار در دنیا استسفر ظریف به فرانسه در حاشیه اجلاس جی۷ نمودی از بن‌بست نظام آخوندی – ری‌توئیت

تنها راه عقب‌راندن این رژیم فقط تهاجم است و لاغیر. و الا هر راه‌کاری از جنس کوتاه‌آمدن و مماشات و سازش با این رژیم او را در اعمال جنایات و دخالتهایش در منطقه و ... جری‌تر میکند. در بعضی ازتوییتها به موضعگیریهای بین المللی دراینمورد اشاره شده از جمله:

بیانیه پایانی جی ۷ دراجلاس فرانسه :‌رهبران جی ۷ در بیانیه پایانی خوداعلام کردندرژیم ایران هرگزنباید سلاح اتمی داشته باشد.مادراین هدف بطورکامل مشترک هستیم که تضمین کنیم رژیم ایران هرگزتسلیحات اتمی نداشته باشدوازصلح وثبات درمنطقه حمایت کند.

کاربر دیگه ای با اشاره به هدف رژیم از این سفر اون رو از علائم پایانی دونسته و نوشته: یکی از اهداف ظریف تاثیرگذاری روی اجلاس جی ۷ #فرانسه بود تا شاید ضربات احتمالی این اجلاس را که روی رژیم متمرکز بود کم کند! آخوندها برای عمر خود، روز و ساعت می‌خرند! اینها از علائم دوران سقوط است!

شرف و ایستادگیسفر ظریف به فرانسه در حاشیه اجلاس جی۷ نمودی از بن‌بست نظام آخوندی – ری‌توئیت


موضوع دیگه ای که در توییتر مطرح هست تجمع گسترده بازنشستگان و فرهنگیان در تهران و اصفهان بود. کاربران توییتر از علت اعتراضات، خواسته این قشر زحمتکش و فضای ملتهب جامعه میگن. درود بر شرف و ایستادگی معلمان و فرهنگیان بازنشسته #اصفهان. که هیچوقت از دادن درس ایستادگی و نشان دادن « دشمن » مردم ایران باز ننشسته اند !

حق ایجاد و برسمیت شناخته شدن تشکل مستقل ، تجمع ، اعتصاب و آزادی بیان فارغ از شرایط امنیتی از خواسته های معترضین بود. بالاخره این ایستادگی و صداهای ما به نتیجه خواهد داد. نباید خسته شد باید دشمن را خسته کرد. هر روز در شهرهای مختلف میهن اسیرمان مردم به جان آمده فریاد میزنند:

سوریه را رها کن فکری به حال ما کن. جنگ افروزی را رها کن فکری به حال ما کن. باید هر روز صدایمان را بلند تر کنیم که ما این رژیم را نمیخواهیم و این صدایی هست که همچنان هر روز شنیده میشه و بلندتر هم میشه و بزودی پاسخش رو خواهد گرفت.

مطالب مرتبط

بازتاب سفر ناگهانی ظریف برای شرکت در اجلاس جی۷ در فرانسه – ری‌توئیت

تشدید مناقشات در داخل رژیم ایران بعد از سفر ظریف به فرانسه در حاشیه کنفرانس جی ۷

لطفا به اشتراک بگذارید: