رویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

قیام ایران – رویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن

فریاد یک هموطن در مترورویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


از اونجا که هیچ کدوم از مسایل در حاکمیت آخوندی سوی حل نداره، قیام حتمی در چشم اندازه. تا برای همة مسایل ایران پاسخ پیدا بشه. بنابراین تا اون روز هر روز شاهد فوران خشمی از سینه های مردم خواهیم بود. چه بصورت گروهی و در تجمعات اعتراضی و چه حتی بصورت فردی.

به خشم فوران کردة یکی از هموطنان در مترو توجه کنین:اخیرا هموطنی در مترو از شدت خشم از نابسامانیهای زندگی در حاکمیت آخوندی به فریاد آمد. و فریاد لعنت بر دولت و حکومت سرداد. مردم هم به تشویق او پرداختند و به او درود فرستادند. البته متاسفانه از صحبتهای این هموطن فیلم کوتاهی فرستاده شده و ای کاش که همة حرفهاش رو می شنیدیم. با هم این فیلم رو ببینیم.

هموطنی در زیر این فیلم در فضای مجازی نوشته: زمان اون رسیده که یا ظلم و تحقیری که از سوی رژیم به ما روا می‌شود را بپذیریم و روزبه ‌روز شاهد نابودی خودمان و کشورمان باشیم یا همه باهم برای آزادی خود و کشورمان متحد شویم.

اعدام جنایتکارانه حمیدرضا درخشنده کسی که امام جمعه جنایتکار کازرون را به مجازات رساند


یک مورد دیگر از صحنه های فریاد خشمی که در سینه های مردم ایران هست صدای حمیدرضا درخشنده بود که در هشتم خرداد امام جمعة رژیم در کازرون رو به هلاکت رسوند. همونطور که حتما خبردارین صبح چهارشنبه ۶شهریور، رژیم آخوندی برای جلوگیری از فوران عمومی خشم مردم، حمیدرضا درخشنده رو اعدام کرد. اما روشنه که این اعدامها نمیتونه جلوی خشم خروشان مردم رو بگیره.

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات آذربایجان شرقی و کارکنان و بازنشستگان مخابرات اصفهان


در میان این خبرها دو اعتراض هست از بازنشستگان مخابرات یکی مربوط به استان آذربایجان شرقی و یکی مربوط به اصفهان. این بازنشستگان اجرایی نشدن آیین نامه مخابرات اعتراض دارند. در اصفهان تجمعشون درمقابل ساختمان اداره مخابرات در چهارباغ بالا شکل گرفت.

اعتصاب کارگران کارخانه آلومینیم کاوه خوزستان


اعتصاب دیگر مربوط به کارگران کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان هست. مدیران این شرکت دو سال پیش از طریق آزمون اقدام به جذب نیرو کرده بودند، اما حالا اونها رو اخراج کردند چون کار کارگر پشتیبانی و امنیت شغلی نداره و کارفرما هر وقت بخواد اونها رو اخراج میکنه. حالا هم مدیران کارخانه آلومینیوم به جای این کارگران اخراج شده دلخواه خودشون را استخدام کرده‌اند. کارگران در اعتراض به این اخراجهای بی رویه اعتصاب کردند.

تجمع اعتراضی فرهنگیان بازنشسته در تهرانرویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


روز سه‌شنبه ۵ شهریور ۹۸، جمعی از فرهنگیان بازنشسته تهران، برای دومین روز متوالی در اعتراض به تبعیض و پایین بودن سطح دستمزدها و زندانی کردن معلمان در مقابل نهاد ریاست جمهوری رژیم در ساختمان کوثر تجمع کردند.

جمع کنندگان تراکتهای در دست داشتند که روی آنها این نوشته ها بچشم میخورد : خواهان بیمه کارآمد و جامع هستیم. حقوق ما برای آب و برق هم کم است. منزلت ، معیشت ، بیمه کارآمد ، بهداشت و درمان حق مسلم ما بازنشستگان است انتظار تا کی؟؟

تجمع اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران


روز سه شنبه اعضای تعاونی مسکن کارگران برق تهران، در اعتراض به سال‌ها بلاتکلیفی برای تحویل زمین‌های خریداری شده خود در فاز ۵ هشتگرد، در مقابل ساختمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجتماع و اعتراض کردند.

این هموطنان در روز دوشنبه ۲۸ مرداد هم در اعتراض به بلاتکلیفی خرید زمین مقابل حوزه ریاست قوه قضاییه در خیابان ولیعصر، روبه‌روی کلانتری جامی تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند. ۲۷ سال است که این هموطنان که حدود ۱۰هزار نفر هستند در فاز پنج هشتگرد بلاتکلیفند!!!

تجمع دانشجویان سیستان در هنگام ورود استاندار به فرمانداری زابل


تعهد دانشجویی که تعهد نسل آگاه مردم ایران است باعث شد که دانشجویان سیستان در هنگام ورود استاندار به فرمانداری زابل به بی توجهی های این عامل رژیم اعتراض کنند. دانشجویان مشکلات مردم رو بر پلاکاردهاشون نوشته بودند و به اوضاع بسیار بد منطقه و بی آبی و سایر مشکلات مردم اعتراض کردند.

تجمع کارگران شرکت پتروشیمی فارابیرویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


اخراج کارگران کاریست که این روزها در رژیم آخوندی بسیار داره اتفاق می افته. اقتصاد خراب رژیم باعث شده که دست باز بده به مدیران که کارگران رو اخراج کنند.

سه شنبه، ۵ شهریور ، جمعی از کارگران شرکت پتروشیمی فارابی، در اعتراض به اخراج ۱۲ تن از همکاران خود و عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، در داخل ساختمان کارخانه، دست به تجمع زدند.

آتش سوزی در صدها هکتار از جنگل های قره داغ


خبرگزاری فارس اعتراف کرد طبق آخرین اخبار تا روز دوم شهریور، در همین چند روز اخیر، چیزی حدود ۳۰۰هکتار از جنگل های ارسباران در آتش سوخته است و علاوه بر این، در همین چندماه گذشته از سال ۹۸، چند ده هزار هکتار از جنگل های کشور طعمه حریق شده است. جنگل های ارسباران، ۱۶۴هزار هکتار وسعت دارند

و در شمالی ترین نقطه استان های آذربایجان شرقی و اردبیل در محدوده شهرستان های ورزقان، کلیبر، خداآفرین و جلفا پراکنده شده اند گفته می شود رسیدگی نکردن به این آتش سوزی و جلوگیری نکردن و دیر اقدام کردن بخاطر دعواهای درونی رژیم آخوندی است.

روزنامه ی ایران در مطلبی اعتراف کرده است که «جنگل های ارسباران قربانی بدهی ۳۰ میلیاردی شدند. همین بدهی باعث شد چهار روز طول بکشد تا بالگرد از تهران به ارسباران برسد آن هم بالگردی که فقط نیرو جا به جا می کند. نیرویی که با بیل و دبه آب به مقابله با آتش می رود.»

تجمع پاکبانان شهرداری کاشان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده خودرویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


پاکبانان زحمتکش ترین قشر و محرومترین قشر جامعه هستند. اما به رغم زحمتشان بعد از اتمام یک ماه کار حقوقی برای تامین معاششون ندارند.

تصویر یک تجمع اعتراضی از پاکبانان شهرداری کاشان رو ببینید که برای گرفتن حقوق باید اعتراض کنند و شعار بدهند. امری که در هیچ جای دنیا دیده نمیشه. و حتی توصیه ی پیامبر خدا هم اینه که تا عرق کارگر خشک نشده دستمزدش رو بدین.

تجمع اعتراضی غارت شدگان کاسپین تهران در اعتراض به غارت اموالشان


تقریبا میشه گفت تمامی تجمعات و اعتراضاتی که در ایران صورت میگیره در دنیا بی نظیره. یکی از این تجمعات هم تجمع غارت شدگان کاسپین هست که همه سالهاست با فریادهاشون آشناییم و واقعا صدای گرفتة فریادهاشون باعث شرم هر ایرانی میشه. اما در سمت حاکمیت هیچ چیزی رو بر نمی انگیزه

با گذشت دو سال سرپل ذهاب همچنان بی‌سرپناه است


با گذشت دوسال از زلزله ویرانگر در سرپل ذهاب، بسیاری از مردم این شهر در شرایطی بسیار دردآور همچنان در چادر و کانکس زندگی می کنند. کلیه وعده های دولت و سپاه پاسداران دروغی بیش نبود و هیچ اقدامی جهت بازسازی و بازگشت این مردم به خانه و زندگی شان انجام نگرفت.

این در حالی است که سپاه پاسداران با صرف هزینه های میلیاردی هر روز موشک تازه ای را آزمایش می کنه و حقوق مزدوران حشدالشعبی و نیروهای جنگ نیابتی توسط نظام ولایت فقیه از جیب ملت ایران پرداخت می شه.

کارگران زحمتکش شرکت تراورس لرستان


یک پیام هم از کارگران زحمتکش لرستان بشنویم. که در شرح رنج و بی حقوقی هاشون نوشته اند: «سلام وقت بخیر ما رهبانیم این دوسال نه لباس بهمون دادن نه کفش بخدا همش داریم از جیب خودمون پوتین می خریم» یاد آوری می شود که شرکت تراورس بیمه و بیمه تکلمیلی این کارگرا را هم پرداخت نکرده است. و این کارگران در سیل اخیر بیشترین آسیب را دیدند ولی هیچ کمکی به آنها نشد و خانه و کاشانه شان زیر آب و گل رفت.

مطالب مرتبط

رخدادها ، تجمعات اعتراضی و اعتصاب اقشار مختلف مردم – قیام ایران

حمیدرضا درخشنده شهید راه آزادی و عدالت تا پای جان ایستادگی کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: