خدیجه زیانی- نماینده پارلمان مراکش: به یاری خداوند پیروزی به همراهتان باشد

خدیجه زیانی- نماینده پارلمان مراکش

درود خالصانه به همه

خانم رئیس‌جمهور رجوی

خانمهای محترم نماینده از تمامی کشورهای جهان

شخصیتهای پیشرو از تمامی کشورهای جهان

خواهران مبارز در اشرف۳

زنان ایرانی که مورد ظلم واقع شدند مبارز و پایدار هستند؛ زنان مجاهد در سازمان مجاهدین خلق که پافشاری می‌کنند که ادامه دهند و پایداری کنند با تمام توان و اراده، زیرا آنها کاملا ایمان دارند به آرمانی که آرمان آزادی است و آرمان سرزمین و آرمان میهن.

در سال ۲۰۱۷ در روز جهانی زن یک سخنرانی داشتم و به‌لرزه افتادم، زیرا برای اولین‌بار بود که در ملاقاتی حضور داشتم که به‌واقع انسان را به‌لرزه در‌می‌آورد.

بسیار متأسف شدم (تا پیش از آن) تنها با شبکه‌های اجتماعی مطلع می‌شدم، اما هنگامی که با موضوع از نزدیک مواجه شدم، کاملا احساس کردم که خواری و قباحت و شرارت در میان افرادی نهفته است که از دین سوءاستفاده می‌کنند تا آن‌را به وحشیانه‌ترین حالتها ارائه دهند و با آن دنیا را به انحصار دربیاورند و دنیا را بفریبند؛ با افکار پست و زشتشان که این تروریسم را به‌بار می‌آورد که بر سر ما و تمامی خلقها آمده است.

خانمها و آقایان،

من امروز از مغرب آمده‌ام، من امروز از گذشته بیشتر ایمان دارم که شما اکنون نیروی بالقوة خودتان را نشان دادید و این‌که شما امروز تاریخ را ساخته‌اید؛ تاریخی که با قلمی از طلا نگاشته خواهد شد و دنیا از شما یاد خواهد کرد. دنیا آنچه را انجام دادید به‌یاد خواهد آورد. و آنچه زنان ایرانی مقاوم و مبارز و پایدار با تمامی توان خود انجام می‌دهند و آنچه طی یک سال و نیم انجام دادید، به‌صراحت چیزی است که چشمها را خیره می‌کند.

آنطور که به‌من گفته شد طی یک سال و نیم با این وسایل جدید اینطور قرارگاه درست شد.


و این یک دستاورد عظیم است که به آن افتخار می‌کنیم


و زمانی که شما در کشور خودتان بروید به هر چیزی خواهید رسید در این کشوری که امکانات و منابع مهم و غنی دارد.

من بسیار امیدوارم که شما پیروز خواهید شد، بسیار مطمئن هستم.


پیروزی با زور و سرعت محقق نمی‌شود؛ پیروزی از سوی کسانی محقق می‌شود که در برابر زندگی تسلیم نمی‌شوند و شما از مردمانی هستیم که ارادة نیرومندی دارید برای محقق‌کردن هدف روشنی که همگی آن را ترسیم نموده‌اید و آن هدفی است روشن و گرامی و انسانی که به تحقق آزادی و دموکراسی و زندگی شرافتنمندانه راه می‌برد که هر انسانی آرزوی آن‌را دارد تا در سایة این ارزشهای پایه‌یی حقوق‌بشر زندگی کند.

شما دیر یا زود حقتان را باز پس خواهید گرفت و من نسبت به آن مطمئن هستم


زیرا ارادة قوی که شما از آن برخوردار هستید، اراده‌یی است بسیار نیرومند که من تابه‌حال در زندگیم در هیچ فردی آن‌را ندیده ‌بودم؛ خانم رجوی و توانی که از آن برخوردار است به‌رغم رنجها و مصیبتهایی که متحمل شده ، اما همه اینها نشاندهندة استواری یک زن نیرومند است که پشت سرش زنان و مردان نیرومندی قرار دارند که باید همة آنها به هدف مورد نظرشان به خواست خدا برسند. برای شما موفقیت کامل آرزومندم.

می‌دانید که به‌تازگی مغرب سفیر خود را از تهران خارج کرد


و این یک موضع شجاعانه است که مغرب اتخاذ کرد پس از آن‌که برای ما روشن شد تمامی تروریسمی که در داخل کشورهای عربی و دیگر کشورها برنامه‌ریزی می‌شود، ساختة کشوری است که مدعی اسلام است؛

اما در حقیقت آن یک کشور تروریستی به معنی واقعی کلمه و همة استانداردها است.

خداوند شما را یاری کند و شما را به پناه او می‌سپارم. به‌یاری خداوند پیروزی به‌همراهتان باشد.

خدیجه زیانی- نماینده پارلمان مراکش 

مطالب مرتبط:

مریم رجوی: پیشرفت زنان در جنبش مقاومت مرهون نبرد مستمر با اندیشه‌های ارتجاعی و استثماری است

کنفرانس بین‌المللی پیشتازی زنان در مقاومت ایران، اشرف۳
لطفا به اشتراک بگذارید: