خبرها ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن – قیام ایران

قیام ایران – خبرها ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن

وحشت سرنگونی در کلام آخوند هاشم‌زاده هریسی


روز گذشته در مورد شاخصهای یک حکومتی مردمی و ویژگیهای حکومتی که ضدمردم هست صحبت میکردیم. اما امروز یک شاهد از مجلس خبرگان خودش در این زمینه که حکومت ولایت فقیه با مردم چه رابطه ای داره صحبت کرده. این آخوند که هاشم زاده هریسی اسم داره و عضو مجلس خبرگان رژیم هم هست گفت: «▪️مردم از ما بدشان می آید و از ما ناراضی هستند. نه تنها گفتمان ما بلکه همه چیزمان باید تغییر کندخبرها ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن – قیام ایران

گفتمان ما گفتمان تکفیر است. یک صف را خادمین نظام ویک صف را خائنین میدانیم» این عضو مجلس خبرگان به حرف خمینی هم استناد کرده و گفته: خمینی از مردم و نارضایتی های مردم و زمانی که فاتحه همه ما را بخوانند می ترسید. امام می گوید بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن و ذات شما چیست. ...در بعضی از آیات هست که زیانکارترین انسان ها کسی است که کار بد انجام می دهد و خیال می کند کار خوب انجام داده است.»

خوب! در این مورد آخرش یک تفاوت هست که سران و عوامل این حکومت خیال هم نمی کنند که کار خوب انجام داده اند و همه می دانند که به مردم ایران ظلم و در حقشان جنایت کرده اند. حاکمیتی که حمیدرضا درخشنده رو که بخاطر دفاع از محرومان یک آخوند فاسد رو مجازات کرده اعدام کرد، اما نجفی یعنی اون وزیری که با کلت همسرش را کشت آزاد میکنه. خوب معلومه که مردم چقدر از چنین حکومتی بدشان می آید.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت هپکو در اراک


زیر بار ستم نمی کنیم زندگی. جان فدا میکنیم در ره آزادگی. این فریاد کارگران کارخانه هپکو اراک هست که، برای چهارمین روز تجمع اعتراضی برگزار کردند. اونها در مقابل استانداری و دادگستری رژیم در اراک تجمع کردند. حدود یک سال و نیم هست که دولت قول تعیین تکلیف وضعیت سهامداری شرکت هپکو را به کارگران داده است اما هنوز اقدامی نکرده

تجمع اعتراضی شرکت کنندگان در آزمون سردفتریخبرها ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن – قیام ایران


روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ، تعدادی از شرکت کنندگان در آزمون سردفتری با تجمع مقابل دادسرای عمومی و انقلاب تهران خواستار ابطال این آزمون شدند. معترضان میگویند اعلام نتایج به شیوه ای غیرمعمول صورت گرفته و سکوت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باعث ایجاد ابهاماتی برای جامعه حقوقی کشور شده است.

اعتصاب کارگران کارخانه آلومینیم کاوه خوزستان


این روزها پاک کردن صورت مساله یکی از راه کارهای رژیم آخوندی شده. اخراج کارگر یکی از روشهای پاک کردن صورت مساله است. به جای این که حقوق کارگر رو بدهند کارگران رو اخراج میکنند. مدتی است که کارگران کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان بخاطر اعتراض به اخراج جمعی از همکارانشون اعتصاب کردند.خبرها ، تجمعات اعتراضی و اعتصابات اقشار مختلف میهن – قیام ایران

کارخانه آلومینیون کاوه زیرمجموعة شرکت گسترش صنایع معدنی و فلزی کاوه پارس(هلدینگ صنایع معدنی بنیاد مستضعفان) در مسجد سلیمانه. مدیران شرکت آلومینیوم دو سال پیش از طریق آزمون اقدام به جذب نیرو کرده بود، نیروهای آزمونی را اخراج کرده و به جای آنها افراد دلخواه خود را استخدام کرده‌اند.

با توجه به اینکه در چند روز اخیر همه کارگران دست به اعتصاب دستجمعی زده‌اند کسی پاسخگوی آنها نیست .

جلسه رسیدگی به پرونده شرکت رامک خودرو


روز چهارشنبه ۶ شهریورماه ، همزمان با برگزاری سومین جلسه رسیدگی به پرونده شرکت رامک خودرو درباصطلاح دادگاه کیفری یک تهران، غارت شدگان این شرکت با تجمع مقابل ساختمان دادگاه درخواست رد مال را مطرح کردند. پرونده رامک خودرو بیش از ۷ هزار شاکی دارد که تمامی آنها برای دریافت خودروی تیوولی مبالغ مختلفی را به حساب این شرکت واریز کردند، اما با گذشت بیش از ۲ سال از واریز آنها هنوز خودرو به مالباختگان تحویل داده نشده.

بلوچستان در قرن بیست یکم


تصاویر ایران آخوندی در هیچ کشوری به بزرگی و با سرمایه هایی مثل سرمایه های ملی ایران پیدا نمیشه. کلیپی از هموطنان بلوچ ببینید که از ابتدایی ترین امکانات زندگی محروم هستند و زیر خط فقر زندگی میکنند. تمام منابع و ذخایر عظیم بلوچستان توسط حکومت آخوندی چپاول می شود و جوانان بلوچ بیکار بوده وبه اجبار برای زنده ماندن روبه سوختبری آورده اند که هر روزه با شلیک مستقیم ماموران امنیتی کشته شده و در آتش فقر خاکستر می شوند. این هم وضع زندگی خانواده های کپرنشین بلوچ

گرانی هزینه و ممانعت از ترخیص نوزاد در اردبیلگرانی هزینه و ممانعت از ترخیص نوزاد در اردبیل


دریک اقدام ضد انسانی؛ یکی از بیمارستان های رژیم در اردبیل روز دوشنبه به دلیل پرداخت نشدن هزینه های درمانی از سوی خانواده یک نوزاد، از ترخیص نوزاد جلوگیری کرد. مادر این کودک با اشاره به ممانعت بیمارستان از ترخیص کودکش گفته است حتی اجازه شیر دادن به کودکم را نمی دادند و نهایتاً با اصرار مادرم توانستم بک وعده به او شیر بدهم.

پدر بزرگ این نوزاد گفت:‌ عوامل بیمارستان به ما گفتند که هزینه بیمارستان ۲ میلیون و ۴۰ هزارتومان است و ما به دلیل شرایط مالی نتوانستیم این هزینه را پرداخت کنیم.

مطالب مرتبط

رویدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

قیام بازنشستگان خاموشی ندارد

لطفا به اشتراک بگذارید: