حمیدرضا درخشنده فرزند دلاور و باغیرت مردم کازرون – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – حمیدرضا درخشنده فرزند دلاور و باغیرت مردم کازرون

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازی

حمیدرضا درخشنده، فرزند باغیرت کازرون از بی عدالتی و جنایت سیستماتیک دیکتاتوری حاکم خسته بود. این رو در اولین صحبتهاش بعد از دستگیری هم گفته بود و از عشقش به مردم ایران گفت. اعدام این شهید راه آزادی فضای مجازی رو تکون داد و بسیاری از کاربران در توییتهاشون یادش رو زنده کردن و خشم و نفرتشون رو از قاتلان آزادیخواهان این خاک ابراز کردن.

درود بر قهرمان، #حمیدرضا_درخشنده. شهید راه آزادی و عدالت که تا پای جان ایستادگی کرد. نامش در روز آزادی #ایران جاودانه باد. بی تردید روز سرنگونی و محاکمه جنایتکاران حکومت پلید آخوندی دور نیست! شکوه ای نیست ز طوفان حوادث ما را. دل به دریازدگان خنده به سیلاب زنند...تا میتوانیم از #حمیدرضا_درخشنده بگوییم به هر زبانی که میدانیم ،

از شجاعت از پایمردی و غیرتش. از حماسه بزرگ و سربداریش. که او الگوی درخشان فردای همه جوانان ظلم ستیز ایران ماست . #حمید_درخشنده را اعدام کردند. بی شک تاریخ فردای #ایران از او به عنوان قهرمان مردم #کازرون یاد خواهد کرد. درود بر شرف و غیرت حمید درخشنده که نتوانست جنایتها و دزدی و غارت آخوندهای حاکم و فقر و بدبختی مردم را ببیند و آرام بنشیند.

#حمید_درخشنده تو در نماز عشق چه خواندی ؟ که سالهاست بالای دار رفتی و این شحنه های پیر. از مرده ات هنوز. پرهیز می کنند. نام تو را به رمز. رندان سینه چاک نشابور. در لحظه های مستی. مستی و راستی. آهسته زیر لب. تکرار می کنند
آفرین به شرفش به انسانیتش. سرش بالاست از اوباید درس بگیریم. جلوی ناحق و نامرد باید ایستاد

جلوی بی عدالتی باید ایستاد


جلوی زور گو باید ایستاد. جلو این جنایتکاران باید ایستاد. چیزی در زندگی نداریم و او هم نداشت که از ایستادن ترسی داشته باشیم. کاربری با اشاره به مقاومت حمیدرضا درخشنده و تسلیم نشدنش نوشته. ماموران خامنه ای نتواستند او را تحت شکنجه وادار به اظهار پشیمانی کنند.حمیدرضا درخشنده فرزند دلاور و باغیرت مردم کازرون – ری‌توئیت

جمهوری اسلامی از این فرزندان می ترسد و نگران است که جوانان راه او را ادامه دهند و آخوند کشی رسمی فراگیر و سراسری شود‌. بخشی از توییتها به مقایسه سرانجام دادگاه حمیدرضا درخشنده و نجفی پرداخته ان. ازجمله پرونده #حمیدرضا_درخشنده و #نجفی در یک روز بسته شد. هر دو محکوم به ارتکاب قتل. گفتند مهدورالدمی را کشته و نهایتا بخشیده شد.

از تدبیر و امید سرمست باشید. بساط ظلم که برچیده شد شما نیز چون غبارِ پس از طوفان محو می شوید. محمدعلی #نجفی، قاتل میترا استاد ساعاتی پیش با تودیع وثیقه از زندان اوین آزاد شد! درست همین امروز رژیم #حمیدرضا_درخشنده کسی که امام جمعه کازرون را به قتل رساند را در ملاعام اعدام کرد.

نتیجه: اگر حکومتی باشی و مردم عادی رو بکشی آزاد میشی، و اگر برعکسش رخ بده اعدام میشی! جانیان وخیانت کاران واقعی آزاد ودرحال حیف ومیل کردن ثروت ایرانیان وچپاول آن هستند وکسانیکه ازاین ظلم به ستوه آمده را اعدام میکنند اگر عدالت این است ناعدالتی چگونه است!!!!

کاوه آهنگر


کاربری پاسخ این حکومت رو ایستادن دربرابرش دونسته و نوشته: جمهوری اسلامی از من جوانی، شادی، امنیت و زندگی رو گرفته! همه ما می‌تونیم یه کاوه آهنگر باشیم! همه ما می‌تونیم یه #حمیدرضا_درخشنده باشیم! در توییت دیگه ای خطاب به این شهید راه آزادی نوشته:حمیدرضا درخشنده فرزند دلاور و باغیرت مردم کازرون – ری‌توئیت

در میان ما ایرانیان رسم است که پشت سر سفر کرده کاسه ای آب می ریزند تا او زودتر از سفر برگردد #حمید_درخشنده به سفر ابدی رفت ، سیل اشک چشمانمان بدرقه راهت ، تو باز خواهی گشت و در میان انقلاب و قیام مردم بر علیه نظام ظالم و خونریز شکوفه خواهی داد .

اما حرف آخر با دیکتاتورهای حاکم یکی بیشتر نیست همونطور که در توییت بعدی اومده: تا این رژیم جنایتکار سر کار هست این نابرابری ها نه تنها عادی بلکه عدالت محسوب میشه. #براندازی تام و تمام این رژیم می‌تواند جنایتکاران را به مجازات و بیگناهان را نجات دهد .

و کاربری با این شعر معروف پایان ستم رو یادآوری کرد:
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد...
هم رونق زمان شما نیز بگذرد...
وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب...
بر دولت آشیان شما نیز بگذرد...
باد خزان نکبت ایام ناگهان...
بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد....

مطالب مرتبط

بازتاب وضعیت جامعه بین‌المللی و رابطه آن با نظام ولایت فقیه – ری‌توئیت

حمیدرضا درخشنده شهید راه آزادی و عدالت تا پای جان ایستادگی کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: