بحران آب در ایران آخوند زده – قیام ایران

قیام ایران - بحران آب در ایران آخوند زده

نگاهی به وضعیت بحران آب در ایران تحت نظام ولایت فقیهبحران آب در ایران آخوند زده – قیام ایران

یکی از معضلات جامعه ایران بحران آب است که هرساله ابعاد آن هم بیشتر میشود. آیا واقعا بحران آب درایران بخاطرجغرافیا اقلیمی ایران است ؟ ویا آنطور که کارگزاران رژیم میگویند بخاطر مصرف بیرویه مردم است ؟ و اساسا چرا درنظام آخوندی همه مشکلات جامعه به مرحله بحران وفاجعه میرسندو به گره کور تبدیل میشوند که بهای آن را هم تماما باید مردم ما بپردازند ؟

و نقش یک حاکمیت مگر حل همین مشکلات برای مردم نیست ؟ پس چرا درنظام آخوندی کوچکترین اقدامی برای حل آن انجام نمیشود؟ درگزارشی که خواهید دید به بررسی آخرین وضعیت این بحران در کشورمان خواهیم پرداخت و پاسخی برای این سوالات.

در سالهای اخیر بحران آب مردم سراسر کشور را غرق رنج و مصیبت کرده است، هزاران روستا به‌خاطر کمبود آب خالی از سکنه شده و به حاشیه‌نشینی شهرها روی آورده‌اند. در بسیاری از شهرها هم وضعیت به همین منوال است و مردم بسیاری از شهرها حتی شهرهای شمالی کشور از این بحران در رنجند.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای کشور اعتراف کرد امسال با بارشهای خوب روبه‌رو شدیم، اما هم‌چنان ۲۳۳شهر ایران در تنش آبی به‌سر می‌برند و اغلب این شهرها از نبود سامانه‌های ذخیره‌سازی و خطوط انتقال و توزیع به میزان کافی رنج می‌برند.(خبرگزاری ایرنا ۵تیر ۹۶)

مطالب مرتبط

بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی – مجله اجتماعی، اقتصادی

این همه بارش؛ باز هم تنش و بحران کم آبی!

لطفا به اشتراک بگذارید: