بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی - مجله اجتماعی، اقتصادی

مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۶۷ – بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی

مطالب این شماره مجله اجتماعی اقتصادی:

مهمترین اخبار اجتماعی اقتصادی و گزارشات: «قاچاق و باز هم قاچاق» ، «بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی» و «مشکلات کودکان کار»

اخبار مجله اجتماعی – اقتصادی


دانش‌آموزان فقیر قربانی "نظام طبقاتی آموزش کشور


خبرگزاری حکومتی تسنیم: نفرات برتر کنکور از مدارس خاص و غیردولتی‌ها هستند و باز هم جای مدارس دولتی خالی است اما این آمار هشداری است نسبت به نظام طبقاتی آموزش کشور که حالا دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر را هم از آن طبقات بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۶۷خاص جامعه می‌‌کند.

"به‌تازگی یونسکو به دولت‌ها توصیه کرده است بین ۴ تا ۶ درصد تولید ناخالص داخلی و ۱۵ تا ۲۰ درصد بودجه عمومی را به آموزش عمومی اختصاص دهند اما وضعیت ایران بدین صورت است که ۱.۵ تا ۲ درصد تولید ناخالص داخلی و ۱۰ درصد بودجه عمومی دولت به آموزش و پرورش اختصاص دارد.

خبرگزاری حکومتی تسنیم: معلمان خرید خدمات آموزشی یکی از انواع گروه‌های مختلفی هستند که این روزها در مدارس کشور مشغول به کارند، معلمانی که می‌گویند از حقوق ماهانه خبری نیست و برخی در نقطه صفر مرزی با ۵ روز بیمه و ماهانه ۵۰۰ هزار تومان در حال تدریس هستند.

قیمت ۷ برابری ‌هندوانه از زمین تا بازار


یکی از رسانه‌های حکومتی نوشت: تفاوت قیمت خرید برخی محصولات از مزرعه تا بازار منجر به این شده که کشاورزان تمایلی به فروش محصولاتی مانند هندوانه نداشته باشند.بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۶۷

قیمت هندوانه صادراتی در مزرعه کیلویی کمتر از ۲۰۰ تومان است. این درحالی است که قیمت هندوانه در مغازه‌ها کیلویی هزار تا ۱۵۰۰ تومان است.

محمد دهقان، یکی از هندوانه‌کاران در منطقه مرودشت: تفاوت قیمت خرید تا فروش بیش از ۵ برابر است و هیچ سودی که برای ما ندارد، ضرر هم دارد.

همه هندوانه‌کاران این منطقه امسال ضرر کردند و حتی پول هزینه‌های آبیاری، سم و کارگران هم به دست نیاورده‌اند.

کاهش ۷۰ درصدی معاملات مسکن در تهران


عضو کمیسیون عمران مجلس ارتجاع با اعتراف به کاهش ۷۰ درصدی معاملات مسکن در تهران، گفت: با توجه به رکود بازار مسکن خریداران رغبتی برای خرید ندارند.

مطابق آمار وزارت راه و شهرسازی رژیم طی مردادماه امسال در تهران ۲۹۳۱ فقره قرارداد مسکن در سامانه املاک و مستغلات کشور ثبت شده که در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته ۷۳.۷ درصد کاهش یافته است. در مردادماه ۹۷ تعداد قردادهای صحیح ثبت شده مسکن ۱۱ هزار و ۱۵۴ فقره بود.

سهم نیم درصدی ایران از تجارت گردشگری در دنیا


رئیس اتاق بازرگانی رژیم: سهم گردشگری در تجارت کل دنیا حدود ۷ درصد است و علیرغم اینکه در ایران جاذبه‌های مختلف و متنوع گردشگری وجود دارد ایران از این سهم نیم درصد را در اختیار دارد.

فعالیت ۱۴هزار زباله‌گرد در تهرانبحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی - مجله اجتماعی، اقتصادی شماره ۱۶۷


خبرگزاری حکومتی خبرآنلاین به نقل از یکی از کارگزاران رژیم در شورای شهر تهران ازاو بعنوان رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای شهر تهران نام برده شده نوشت: ۱۴ هزار زباله گرد در شهر تهران فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این بچه‌ها مهاجر هستند، افزود: شبکه ای راه اندازی شده که کودکان کشورهای همسایه را به نوعی قاچاق می کنند تا از آنها برای زباله گردی و جمع آوری زباله بهره‌گیری کنند.

...........................................

گزارش اول « قاچاق و باز هم قاچاق»گزارش اول « قاچاق و باز هم قاچاق»


در یک اقتصاد بالنسبه سالم، واردات بی رویه اثرات منفی و تخریبی روی آن دارد، اولین اثر تخریبی واردات به این شکل ظاهر می‌شود که ما بازای هر یک‌ میلیارد دلار واردات ۱۰۰ هزار شغل را نابود می‌‌شود،

اگر این واردات به صورت قاچاق انجام بگیرد اثرات تخریبی بسیار گسترده‌تری دارد،

در حاکمیت آخوندی سالانه دهها میلیارد دلار کالای قاچاق توسط ایادی رژیم وارد می‌شود و باعث نابودی تولید و بیکاری هزاران کارگر می‌شود. گزارشی داریم در این زمینه

.........................................

گزارش دوم « بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی »


قصه تکراری کمبود آب آشامیدنی اکنون تبدیل به بحران آب آشامیدنی شده که تقریبا همه کشور را در برگرفته از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، جایی نیست که زیر شلاق سوزان کم آبی یا بی‌آبی نباشد‌،گزارش دوم « بحران آب و مدیریت غلط و دروغ درمانی روحانی »

مدیریت غلط و سوءاستفاده‌های گوناگون از آبهای زیرزمینی و آبهای فسیلی کشور ما را در معرض یک تهدید جدی قرار داده

تا جاییکه رییس سازمان محیط زیست رژیم هم اخیرا به همین مدیریت غلط اذعان کرده و گفت: «۱۱۰ درصد آب های تجدیدپذیرمان را مصرف کرده ایم و از این منظر جزء نخستین کشورهای جهان هستیم».

اما مقامات نظام برای ممانعت از خشم مردم یا فقط وعده داده‌اند یا با بی‌شرمی تمام انگشت اتهام را به سمت خود مردم میبرند... گزارشی داریم در همین زمینه:

...................................

گزارش سوم « مشکلات کودکان کار »


کودکان کارو کودکان خیابانی در تمامی شهرها واستانهای کشور به چشم می خورند که دل هر ایرانی و هر شهروندی را به درد می آوردگزارش سوم « مشکلات کودکان کار »

این کودکان اغلب کسانی هستند که خانواده هایشان استطاعت فراهم نمودن مایحتاج معیشتی روزانه زندگی را ندارند

و عوض کمک و ایجاد اشتغال برای آنان مورد هجوم ویورش پاسداران وعوامل سرکوبگر نیروی انتظامی نیز قرار میگرند،

به گزارشی مختصر در این زمینه توجه شما را جلب می کنیم

مطالب مرتبط

فقر اصلی‌ترین راه‌بند درمان – مجله اجتماعی، اقتصادی

قیام در چشم‌انداز واقعی است؟!

لطفا به اشتراک بگذارید: