سازمان مجاهدین خلق ایران بزرگترین و سازمانیافته‌ترین اپوزیسیون حکومت آخوندی – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – سازمان مجاهدین خلق ایران بزرگترین و سازمانیافته‌ترین اپوزیسیون حکومت آخوندی

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازیسازمان مجاهدین خلق ایران بزرگترین و سازمانیافته‌ترین اپوزیسیون حکومت آخوندی – ری‌توئیت

اگر از من سؤال کنید که تعریف مجاهدین در کوتاه‌ترین کلام چیست؟ خواهم گفت: وفای به پیمان با فدای بیکران در تاریخ ایران».این جملات، تعریف رهبر مقاومت آقای مسعود رجوی از کلمه مجاهد خلق هست. کلمه ای که طی بیش از نیم قرن رزم اخیر در نبردی مستمر خودش رو اثبات کرده و نشون داده.

هرچند رژیم طی ۴۰ سال اخیر بارها و بارها تلاش کرده که اجازه نده مردم ایران و به خصوص نسل جوون مجاهدین رو بشناسن اما حرف حق راه خودش رو باز میکنه. در بخش بعدی به سراغ ری توییت میریم و نظر کاربران درسالگرد تاسیس سازمان مجاهدین.

امروزه صدای مقاومت ایران، در افق براندازی این حاکمیت و چشم‌اندازهای موجود بلندتر از روزها و ماههای قبل به‌گوش می‌رسد. شاهد مجسم برای این ادعا،‌ واکنش‌های هیستریک و از نرم خارج سردمداران و رسانه‌های مزدبگیر حکومتی در مورد مجاهدین است؛ تا جایی‌که دیگر امروز برای تبلیغات حکومتی نمی‌صرفد که از مجاهدین با واژهٔ نخ‌نما و آبروباخته و از دور خارج «منافقین!» یاد کند،

مجبور است در ادبیات رسانه‌ای خود از «مجاهدین خلق» یا «سازمان مجاهدین خلق» استفاده نماید. بگذریم از این‌که اطلاق صفت «گروهک!» به مجاهدین دیگر خریداری ندارد و حکومت ناگزیر است که به نقش و جایگاه مجاهدین و شورای ملی مقاومت به‌عنوان «آلترناتیو» اذعان نماید. آنها آشکارا در اعتراف ناخواسته به قدرت مقاومت ایران می‌گویند:

«اگر جلساتی را که (مجاهدین) در پاریس برگزار می‌کند ملاحظه کنید ۵دولت دست‌به‌دست هم بدهند، نمی‌توانند میتینگ این‌چنینی برگزار کنند».

مطالب مرتبط

بازتاب دلایل حمایت کاربران فضای مجازی از سازمان مجاهدین خلق ایران – ری‌توئیت

محمد حنیف‌نژاد کیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: