اخبار ، فوران خشم و تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

قیام ایران – اخبار ، فوران خشم و تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف میهن

حمله مردم سنجر دزفول به ساختمان دهیاری و به آتش کشیدن آناخبار ، فوران خشم و تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


بسیاری از شعارهای کارگران

در این دوران یادآور شرایط قیام عاشوراست. و همان شعار امام حسین را هم می دهند

که زیر بار ستم نمی کنیم زندگی. جان فدا میکنیم در ره آزادگی.

بله. خشم فشردة ملت ایران بخاطر فشارها و فقر و ستم هر از گاهی از نقطه ای فوران میکنه.

یک نمونه ش خروش مردم سنجر دزفول هست که بامداد یکشنبه به ساختمان دهیاری سنجر حمله کردند و ضمن شکستن شیشه های ساختمان، آن را به آتش کشیدند. این تهاجم پس از افشای تعرض کارگزار وزارت کشور رژیم به یک دختر نوجوان صورت گرفت

حکم شش سال زندان برای کارگر اهوازی که به امام جمعه رژیم اعتراض کرد


یک نمونه دی دیگر از ستم فاحشی که در جامعة ما علیه همة اقشار و بخصوص علیه کارگران وجود داره

اینه که حتی بیان دردهای کارگر در جلوی باصطلاح امام جمعه ی شهر هم شش سال حبس داره.

یک کارگر اهوازی بنام محمد خنیفر هفته قبل شکایاتی از ندادن حقوق را پیش موسوی‌فرد امام جمعه اهواز مطرح کرد.

اما دادگاه انقلاب آخوندی او را به ۶ سال حبس محکوم کرد!


آخوندهای دجال و ریاکار ۴۰ سال هست که با ستم و فریب حکومت خودشون رو حفظ کرده اند .

تجمع اعتراضی اهالی سه روستا از یزد


گروهی از اهالی سه روستای یزد صبح روز یکشنبه در اعتراض به بلاتکلیفی ۴ ساله برای احداث دهانه دوم پل ارتباطی این روستاها، تجمع کردند.

این سه روستا عبارتند از حسین آباد، عسکریه۷ و مدرسی

که بعداز چهارسال مکاتبه های متعدد ومراجعات مکرر به شدت از بی عملی حکومت آخوندی به خشم آمده اند.

فقر و گرسنگی مردم محروم در کنار دجالگری های آخوندی در محرماخبار ، فوران خشم و تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


فقر و گرسنگی مردم محروم ایران در سراسر کشور صحنه های بسیار ناراحت کننده و خشمگین کننده ای داره. بخصوص در ماه محرم که پیام امام حسین درش به یاد میاد که گفت: می بینید که مردم محروم در کوچه ها و گذرگاهها افتاده اند و تاکید کرد که می روم که دست ستم را قطع کنم.

مردم با دیدن این صحنه های فقر مردم و مشاهدة دجالگری آخوندها درنمایشهای عزاداری برای امام حسین واقعا به درد میان و هر وجدانی که به ستمگرانی که درست مثل یزید و بدتر از اون جامعه رو به این وضع کشونده نفرین میکنند. صحنه هایی رو ببینید از زباله گردی زنان و همینطور نماز خواندن پدر پیری در کنار ترازویی که کنار خیابان گذاشته.

هموطنی در فضای مجازی با دیدن این صحنه ها نوشته سر نماز دعا کن پدر! که بیت غارتگر، فرو بریزد و ایران ما از چنگ این حکومت دزدان دینفروش، رها شود. مگر حسین نگفت : « همة این نکبتها را دست ظلم به شما تحمیل کرده. من میرو م تا آن دست را قطع کنم.” مگر حسین نگفت: خدایا تو میدانی که من خواستار آبادی شهرها و آزادی مردمت میباشم، نمیخواهم بندگان مظلومت در دست ستمگران اسیر باشند. »

سالیاد رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی شهیدان راه آزادیاخبار ، فوران خشم و تجمعات اعتراضی در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران


در روزهای تاسوعا و عاشورا مردم از شهیدانی که بخاطر حق خواهی و حق گویی، مظلومانه اعدام شدند یاد میکنند. حتما یادتون هست که: در تاریخ ۱۷ شهریور سال گذشته، رژیم آخوندی سه زندانی سیاسی به نامهای “زانیار مرادی“ و “لقمان مرادی” و رامین حسین پناهی رو در محل نامعلومی اعدام کرد .

در حالی که به وکیلشون هم اطلاع نداده بود. همین طور پیکر این شهیدان رو به خانواده هاشون تحویل نداد. و علاوه بر این بعد از اعدام خانواده هاشون رو هم تهدید کرد که اعتراض و خبررسانی نکنند. این ظلم مفرط نمونه ای هست که مردم در خبررسانیهاشون میگن یزید هم اینقدر شقاوت پیشه نبود و دست به چنین اعمالی نمی زد.

شکستن سنگ قبر شهید راه آزادی و عدالت حمیدرضا درخشنده در کازرون


همه ی مردم ایران می دونند که یزیدیان و قاتلان ا مام حسین و ستمگران بعدی بارها به مزار شهیدان کربلا آب بستند. و بارها اون رو تخریب کردند . اما خون حق در تاریخ ماند. یک سنت یزیدی آخوندهای حاکم هم همین شکستن سنگهای شهیدان و تخریب مزارهای اونهاست. و بارها شاهد این جنایت آخوندی بوده ایم. یک نمونة اخیرش شکستن و تخریب سنگ مزار شهید آزادی شادروان حمیدرضا درخشنده در کازرون هست.

اشعاری که مردم روی سنگ مزار این شهید نوشته بودند و رژیم آخوندی تاب تحملش رو نداشت از این قرار بود:
دریغا و دردا که مردان پاک
یکایک نهادند بالین به خاک
یکی مرد خوابیده در این مزار
که کم دیده همتای خود روزگار
ز گردون دلی گرچه پر درد داشت
ولی جسم و جانی جوانمرد داشت

اعتراض سندیکای کارگران هفت تپه به احکام سنگین


به دنبال حکم بیدادگاه خامنه ای به ۱۱۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق برای هفت تن از کارگران نیشکر هفت تپه و مدافعان آنها، سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به این حکم اعتراض کرد. سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در بیانیه‌ای این حکم‌ها را «ظالمانه» خواند و هدف از صدور آنها را «خاموش کردن صدای حق‌طلبانه کارگران و فعالین دلسوز جنبش کارگری» دانست. در قسمتی از این بیانیه آمده است:‌ «مدافعان سرمایه‌داری در ایران تصمیم گرفته‌اند با ایجاد فضای رعب و وحشت بیشتر ، صدای هر گونه حق‌طلبی را در نطفه خفه کنند .

کاهش سهم فروش فرش ایرانی در جهان


در حاکمیت آخوندها سهم بازار فرش ایران در جهان از ۸۰ درصد به ۱۵ درصد تنزل یافته است.

یک عضو مجلس آخوندی گفت:‌ آمارهایی که در زمینه فرش دستباف وجود دارد بسیار تاسف برانگیز است.

زیرا چنین صنعت و هنر منحصر به فردی که توانمندی خاص ایران است مورد بی توجهی قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

رخدادها ، اعتراضات و تجمعات در شهرهای مختلف میهن – قیام ایران

گوشمالی یک زن مزدور بسیجی در بندر گز

لطفا به اشتراک بگذارید: