دهم محرم عاشورای حسینی _ ۱۹ شهریور ۱۳۹۸

دهم محرم عاشورای حسینی _ ۱۹ شهریور ۱۳۹۸

قسمتی از زیارت عاشورا مسعود رجوی

...راستی که مبارزه برای آزادی، مبارزه برای رهایی، رسم انبیا، رسم اولیا، و رسم و راه تو چه چیز پرافتخارتر از این؟ چه چیز از سردادن و جان‌دادن در رکاب تو پرافتخارتر؟ اگر غیر از این بود، مردار می‌شدیم، تو ، مشی تو و راه تو زنده‌مون کرد. پس شرف خودمون و سرفرازی خودمون و خلقمون رو مدیون توئیم. بدون این چه چیزی وجود داشت؟ بدون این چی از مجاهدین باقی می‌موند و چی داشتند که روی اون مدعی اعتبار و اعتقاد بشوند؟ نه! قیمت سنگینه ولی چه باک تو آغاز کردی تو یاد دادی تو راه نشون دادی.

درمانده بدم از همه پیشم کردی

درمان دل خراب و ریشم کردی

سرمستک و دستک زن خویشم کردی

می‌ترسیدم که گم شوم در ره تو

اکنون نشوم گم که نشانم کردی

اگر مشیت خدا چنین است، که سر از بدن تو هم جدا بشه، و تو هم در اینجا بی‌سر بیفتی با خانه و خانمان و فرزندانت با علی‌اصغرت و علی‌اکبرت و برادرانت، پس چرا راه ترا تعقیب نکنیم؟ خدایا به حق حسین و خون حسین همچنانکه تابحال ما رو در کنف حمایت خودت گرفته ای باز هم راه رو از بیراهه بما نشون بده و این شرف و عزت و افتخارو برای ما قائل باش که زیر چتر عقیدتی و سیاسی حسین بمیریم.

آهای جاودانه فروغ‌ها! بر شما مبارک باد ای ارواح پاک و پاکیزه‌ای که به درگاه حسین فرود آمدید و لابد که ای کبوتران از همینجا پر زدید و گذر کردید. رستگاری بر شما مبارک باد یالیتنی کنت معکم فافوز فوزاً عظیما.

 

مطالب مرتبط:

ماه محرم، ماه قیام برای آزادی

دهم محرم عاشورای حسینی
لطفا به اشتراک بگذارید: