برگزاری مراسم هفتم سحر خدایاری و گرامیداشت یاد او در شهرهای مختلف – ری‌توئیت

گزیده ای از توئیت های کاربران فضای مجازی – برگزاری مراسم هفتم سحر خدایاری و گرامیداشت یاد او در شهرهای مختلف

نگاهی به نظرات و توئیت های کاربران فضای مجازی

سحر خدایاری دختر ورزشدوست علاقمند به تماشای مسابقات فوتبال که برای تماشای بازی تیم مورد علاقه‌اش به استادیوم ورزشی رفته بود را پاسداران جهل و جنایت خامنه‌ای بازداشت کرده بودند و آنگاه وقتی بعد از یک محاکمه فرمایشی سحر مطلع شد که به شش ماه حبس محکوم شده است در اعتراض به این بیعدالتی و بی‌حرمتی دست به خودسوزی زد.برگزاری مراسم هفتم سحر خدایاری و گرامیداشت یاد او در شهرهای مختلف – ری‌توئیت

اما به‌رغم تلاشهای ر‌ژیم برای سرپوش گذاشتن بر این فاجعه، جان باختن سحر به انزجار مضاعف اجتماعی از این رژیم و یک بی‌آبرویی بین‌المللی برای آن تبدیل شد. بدون شک نام سحر خدایاری برای همیشه در تاریخ ورزش ایران و در خاطره مردم جاودانه خواهد ماند.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ضمن تسلیت به خانواده سحر خدایاری از عموم هموطنان به‌ویژه ورزشکاران و ورزشدوستان می‌خواهد نسبت به سیاست‌های سرکوبگرانه، ضدمردمی و زن‌ستیزانه رژیم آخوندی به‌ویژه در عرصه ورزش دست به اعتراض بزنند.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) که سال‌ها شاهد این اعمال ضدانسانی و ضد ورزشی رژیم آخوندها بوده است متأسفانه تابه‌حال عکس‌العملی نشان نداده است. اکنون به پاس جان باختن سحر باید با تحریم این حکومت زن‌ستیز از شرکت در مسابقات فوتبال، اجازه ندهد این رژیم فارغ از هر گونه مجازات بین‌المللی به اقدامات سرکوبگرانه و تبعیض‌آمیز خود در عرصه ورزش ادامه دهد.

مطالب مرتبط

صحبت از براندازی در هر زمان و در هر مکان – ری‌توئیت

آتش بیداد!

لطفا به اشتراک بگذارید: