ارزیابی از بازدید از اشرف۳ – قیام ایران

قیام ایران - ارزیابی از بازدید از اشرف۳

گفتگو با مهندس یزدان حاج حمزه عضو شورای ملی مقاومت ایرانارزیابی از بازدید از اشرف۳ – قیام ایران

اشرف۳ این روزها کانون توجهات مردم ایران و جهان قرار داره. بازدید کنندگان از اشرف۳ از زوایای مختلف قدرت مقاومت ایران رو مورد ارزیابی قرار میدن. به عنوان مثال جولیوترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا بعد از دیدارش از اشرف۳ در سایت ایشوز اینسایت نوشت: « مجاهدین خلق ابراز اطمینان کامل کرده است که رژیم کنونی به فروپاشی خود نزدیک می شود، و این راه را برای این چشم انداز هموار خواهد کرد.

این پیام اصلی گردهمایی که ماه گذشته در اشرف ۳ برپا شد می باشد، مجتمعی که اخیرا در آلبانی تکمیل شد که محل سکونت ۳ هزار تن از اعضای این سازمان می باشد». جولیو ترتزی در ادامه نوشت: «در گردهمایی اشرف - ۳ یک ائتلاف قوی ، با حضور شخصیت هایی ازدولت های منطقه ای، شخصیت ها و نهادها از سراسر جهان شرکت کرده بودند، که مواضع شورای ملی مقاومت ایران را با هدف تبدیل ایران یه یک کشور دمکراتیک تحت رهبری حکومت قانون، احترام به حقوق بشر و آزادی دمکراتیک به اشتراک خواهند گذاشت».

نمونه‌هایی از اظهارات بازدیدکنندگان از اشرف۳ رو بارها در برنامه‌های سیمای آزادی به اطلاعتون رسانده‌ایم و در برنامه امروز آقای یزدان حاج حمزه عضو شورای ملی مقاومت ایران ارزیابی خودشون از بازدید از اشرف۳ رو به همکارمون اینطور توضیح داد: می‌گویند همیشه آدم به کارهای گذشته‌اش خنده‌اش می‌گیرد. چون واقعاً هیچ چیز معلوم نبود. هر کس طرفدار گروهی بود.

ایران-قدرت آلترناتیو، ویژه نامه واشینگتن تایمز درباره گردهمایی ایران آزاد در اشرف۳

اشرف۳ امروز با من صحبت می‌کند

لطفا به اشتراک بگذارید: